Gå till innehåll

Picture War!


Hakflem

Recommended Posts

  • Svars 831
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Klyka fixar biffen. :mrgreen:

 

 

syns ingen bild ännu heller, det är väl samma typ av server som jag försökte länka från förut ( http://www.screencap-paradise.com/ ) det syns när man samtidigt är på sidan där bilden befinner sig...men stänger man det fönstret/fliken så försvinner bilden på forumet...

 

edit: strulade till länken ovan, fixad nu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

syns ingen bild ännu heller, det är väl samma typ av server som jag försökte länka från förut(http://www.screencap-paradise.com/), det syns när man samtidigt är på sidan där bilden befinner sig...men stänger man det fönstret/fliken så försvinner bilden på forumet...

 

För mig räckte de att ha gått in på sidan och sett bilden lokalt. Antar att den sidan bara skickar bilder anropade från lokala sidor, men att min dator sparat bilden i minnet efter mitt besök där o därför kan visa den i efterhand.

 

Nåja.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För mig räckte de att ha gått in på sidan och sett bilden lokalt. Antar att den sidan bara skickar bilder anropade från lokala sidor, men att min dator sparat bilden i minnet efter mitt besök där o därför kan visa den i efterhand.

 

Nåja.

Jo, går man in på main sajten en gång, så verkar de fungera sedan...skumt

Testade annan dator som inte besökt sidan också, där e bilden tom, inte ens direkt klick på länken fungerar "precondition failed"

 

 

Hur som helst e-day äger d-day

e-day-logo.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...