Zara Postad 8 Juli , 2007 Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 En site har nämnt för mig att dem möjligen vill stejka mig för att lira på deras onlineklient. Hur bör ett sådant avtal se ut? Hur mycket får dem? Vem får rakebacken? När slutar avtalet gälla? Vad händer då? etc? Någon som har ett sådant avtal och kan lägga upp som pdf eller linkande vore super. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 8 Juli , 2007 Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 Det känns definitivt inte som någon seriös aktör i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 8 Juli , 2007 Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 Låter som en bra deal, risken för medrigg måste va uppenbar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aminking Postad 8 Juli , 2007 Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 En site har nämnt för mig att dem möjligen vill stejka mig för att lira på deras onlineklient. Hur bör ett sådant avtal se ut? Hur mycket får dem? Vem får rakebacken? När slutar avtalet gälla? Vad händer då? etc? Någon som har ett sådant avtal och kan lägga upp som pdf eller linkande vore super. Är det någon stor site? och vad tjänar dom på att stejka dig? Vill inte alls låta dryg, lite allmänna undringar bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sotomayor Postad 8 Juli , 2007 Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 Låter ju direkt äckligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ralph247 Postad 9 Juli , 2007 Rapport Share Postad 9 Juli , 2007 Vilket är äckligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts