albinw Postad 8 Juli , 2007 Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 Ja, vem tror ni vinner WSOP? Blir det en helt okänd person eller blir det ett rutinerat pokerproffs som tar hem det hela? Min gissning är Patrik Antonius, han har imponerat stort på mig med sitt spel. Men det är ju helt omöjligt att kunna spå vem som ska vinna, så det är ju som sagt en gissning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dims_2004 Postad 8 Juli , 2007 Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 helt klart phil hellmuth, klart bästa tempramentet. Kanske Ben affleck tar det:lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerpewe Postad 8 Juli , 2007 Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 Tror och hoppas att vi kommer få se både Patrick Antonius och Dan Harrington på finalbord! Carlos Mortensen kommer att gå hela vägen och vinna ME Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Studsturre Postad 8 Juli , 2007 Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 Jag tror att vi kommer få se ett känt pokerproffs som tar hem det i år. Carlos Mortensen, Phil Ivey...eller varför inte Christer Björin? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pemmsen Postad 8 Juli , 2007 Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 jag tror på Jamie Gold iår med! han brilljerade förra året och kommer göra det igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 8 Juli , 2007 Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 jag tror på Jamie Gold iår med! han brilljerade förra året och kommer göra det igen! Ja han är ju duktig.. Tror det blir en helt okänd amerikanare eller kanadick i år liksom varje år de närmsta fem åren. Alltid någon som tokruschar som Gold, och då är det relativt liten chans att det är ett av de stora namnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nils_anders Postad 8 Juli , 2007 Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 Kändisar utgör ju en så liten del av startfältet så högst osannolikt eftersom poker är ett turspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
albinw Postad 8 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 Högst osannolikt tycker inte jag att det är, Cunningham hade väldigt goda möjligheter på finalbordet förra året. Om inte Gold hade haft den makalösa tur som han hade, så hade Cunningham gått hela vägen tror jag. Men nu är det ju som sagt tur med i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 8 Juli , 2007 Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 Någon okänd vinner, som ingen har hört talas om som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Axlsson Postad 12 Juli , 2007 Rapport Share Postad 12 Juli , 2007 tror med någon okänd vinner, kan man någonstans se vilka svenskar som är kvar? ja tror att anders henriksson kan komma rätt långt.. (om han nu är kvar) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts