Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 283
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Klart han är mytoman! Han och Fjonkan har ju kokat ihop något känns det som. Fjonkan gick ut och frågade om coach, och tar hjälp av nån som inte känner till enkla pokertermer. 1:a turren, *klonk. Andra turren, *klonk.

Känns som om hockeypulvret vill få lite kunder till sin coachning, samt tjäna en enkel slant,,, eller nått!

Fiffel & Båg är det iallafall, eller hur?

Seriöst vad fan är ditt problem ??

Så jävla typiskt svenskt , avundsjuk och patetstik , kan fan inte bli värre .

för övrigt tar han inget betalt för att hjälpa mig ,

blir så jävla irriterad på alla töntar som tillåts på detta forum !

Postad
jaså? ok puss.. annars "beritRI" på vcpoker :) kyss

BeritRI?

kille som lurat mig mig på pengar nickar ngt med ...RI,,tror det var BennyRI och det var på PP, känns det igen? han lura mig på 2k$, vad står RI för? skulle inte förvåna mig om det är du.

Postad
Klart som fan att det är ngt lurt med han. Fjonkan, knip käft!

inge illa menat, men har du något liv? du är i allas dagböcker och tjaffsar gentemot alla och allt.

Postad

Skulle jag göra en beskrivning av killen som lura mig är det otroligt vad hockeypulvret passar in på den beskrivning, skottandet, mtt spelandet, hockey, bevisar inget (inga hh, grafer osv), och historian som jag inte tror ett smack på visar på mytoman, brusar inte upp trots shipitholas aggresiva försök. Samtidigt visste han inte vad ev var för en månad, så antar ingen stor rulle, så vem fan skänker bort 10k$ då ?!?!

Postad

Jag tycker iallafall att det osar katt om denna historia. nånting säger mig att han är ute och fiskar efter annat än uppmärksamhet.

cab: Sorry om jag retat upp dig. Vet f.ö inte vilka de andra dagböckerna jag retar folk i är. Brukar för det mesta vilja folk väl!

Han vet inte vad EV är mn endå:

Spelar NL2000 på PP just nu men ska snart byta till prima då dom har högre blinds.

Kanske vart där dina 2K$ rök Nerosen :-(

Postad

Läs tråden skapad av gortrogen. Jag skapde den tråden. 99% säker på att det är han. Han säger han heter joakim, vilket är mitt namn. Stor chansen är att han heter det dåra, lol det är killen som lura mig. Läs tråden.

Postad

Snackat med fjonkan nu och det står väl rätt säkert att det är han som lurat mig och många andra.

Joakim säger:

och alla sammanträffanden, han ljuger

Joakim säger:

hockey, mtt, slask och skottande, XXXXRI, trevlig och arrogant, från luleå, hoppade av skolan i 1an, levt på poker right??

Filip . säger:

EXAKT

Joakim säger:

88a, norrlänsk dialekt

Joakim säger:

känner han massor av storspelare?

Filip . säger:

mhm

Filip . säger:

är tydligen polare med han som har dragit in mest på prima

Joakim säger:

orvarkalle

Filip . säger:

exakt

Postad

jag vet att du läser det här din sjuka jävel!!!!

så alla ni som blir kontaktad av en sjuuukt trevlig norrlänning,, var extremt försiktiga, be han ringa er eller gå in i vent eller nått så hör ni dialekten , den kmr han aldrig kunna få bort, han skottar som fan .lirar mtt, han är alltså sjukt trelvig, om han är skyldig er pengar så skyller han antingen på neteller eller den specifika sajten.

Akta er för honom!!, han nickar ofta ett random namn sen RI! efter.

han säger sig vara polare med orvarkalle som har dragit in mest på prima.

LITA INTE PÅ HONOM!

Postad

Ja, vilka jävla idioter det finns. Vet ingen vart han bor eller hans namn så ni kan ta reda på det? Isf får ni helt enkelt söka upp han och tala vett i honom, kan tänka mig att han blir rejält nervös om ni bara visar er hemma hos honom. Eller så får ni helt enkelt ringa till hans pappa som verkar hyffsat vettig.

Postad

Jag vet. Kan inte ngn spärra han från att komma in på PF. Eller ska det hänga runt sånna killar här?

Kan knappt beskriva hur jävla skönt det är att avslöja den jävel alltså. Helt jävla underbart.

Postad

Robert har gjort det igen....

Personen ifråga heter då Robert Andersson och kommer ifrån jokkmokk har jag för mig. Vet om säkert ett 10 tal personer som han redan försökt blåsa eller blåst, mig bland annat. Han har e-mail adress robert2c@gmail.com och jag uppmanar alla till att lägga till o spamma skiten ut snubben. Körde med bortförklaringen när han blåste mig och min kompis att han hade tappat bort sitt visa kort på fyllan och hade beställt ett nytt men behövde låna tills han fick det. Vi ringde till honom och pratade även med hans pappa som bekräftade allt. Pappan hade i början betalt av alla skulder men hade inte råd längre när skulderna översteg 100k. Trots detta fortsätter Robert påstå att det inte är sant och att han e hur rik som helst och att hans pappa aldrig skulle säga något sånt.

jaja... GG robert hoppas att du mår riktigt riktigt dåligt i den lilla håla du sitter i, skuldbelagd och med hela pokersverige som hatar dig.

over and out