shipitholla85 Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 Då återstår väl att söka upp han, beror ju iofs på vart ni bor. Jag hoppas någon har polisanmält han redan. Frågan är vem som är värst? En bedragare som lurar folk (som redan har mkt pengar) på pengar, eller mobben som söker upp vederbörande för att "ordna upp" saker och ting på egen hand. Det är bara att polisanmäla killen i fråga, och hoppas att det svenska rättssystemet håller(tvekar). Att blanda in Boris i hamnen osv är ingen bra idé! Som jag sagt ovan, så är det heller ingen idé att blanda in hans Far! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nerosen Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 Polisanmäla eller stämma, men med vilka bevis. Han säger att han fick dom ju. Och det "stämmer" ju. Det är ord vs ord. Tror han har en till msn..randomsopan_@hot Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
back Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 Frågan är vem som är värst? En bedragare som lurar folk (som redan har mkt pengar) på pengar, eller mobben som söker upp vederbörande för att "ordna upp" saker och ting på egen hand. Det är bara att polisanmäla killen i fråga, och hoppas att det svenska rättssystemet håller(tvekar). Att blanda in Boris i hamnen osv är ingen bra idé! Som jag sagt ovan, så är det heller ingen idé att blanda in hans Far! Det är väl helt jävla givet att det är bedragaren som är värst. Lån är just ett lån som ska betalas tillbaka, ju förr han lär sig det desto bättre. Vad är ditt förslag då om han inte kan dömmas? Ringa han och fråga om han vill vara så snäll att betala tillbaka pengarna. Jag har aldrig påstått att vi ska spöa ner han utan bara att vi ska söka upp han så han inser att vi menar allvar. Tror det kan göra ganska stor skillnad bara vi visar oss vid hans hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shipitholla85 Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 Jag har aldrig påstått att vi ska spöa ner han utan bara att vi ska söka upp han så han inser att vi menar allvar. Tror det kan göra ganska stor skillnad bara vi visar oss vid hans hus. Och ett sådant scenario slutar ju aldrig olaga hot/värre brott? Samla er alla som blivit blåsta och polisanmäl honom. Finns ju även inkassoföretag som driver in skulder (på lagligt vis). Några former av godtyckliga bevis måste ni ju ha. Begär ut kvitton från NETeller osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 Hur kan någon gett idioten pengar!? Jag har läst för mkt om sånt, vågar knappt har kvar mejl om affiliate i inkorgen ens... Hur startade allt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PsychicIor Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 Jisses vilken fån man känner sej som nu då!! Jag som för ett tag trodde på snubben ENDAST för att jag inte trodde det fanns så lågt krälande människor som blandade in välgörenhetsfrågor i sina försök till att blåsa folk.... Må han brinna... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Burning Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 Killen behöver hjälp. Om han lider mytomani så är han sjuk. Mitt tips är att han försöker få insikt om vad han har gjort och att ni kontaktar pappan så han kan understödja sin son (ej ekonomiskt). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 Killen behöver hjälp. Om han lider mytomani så är han sjuk. Mitt tips är att han försöker få insikt om vad han har gjort och att ni kontaktar pappan så han kan understödja sin son (ej ekonomiskt). Han får va hur sjuk han vill... kan han inte skilja på mitt och dit, dessutom blanda in att han ska skänka pengar till diverse välgörenhets fonder får då inte min empati. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Itmon Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 Samla er alla som blivit blåsta och polisanmäl honom. Finns ju även inkassoföretag som driver in skulder (på lagligt vis). Några former av godtyckliga bevis måste ni ju ha. Begär ut kvitton från NETeller osv. Låter klokt tycker jag. Visst skall han stå för det han utsatt andra för... Men att åka hem till någon och med mer eller mindre lagliga handlingar sätt någon på plats kan lätt spåra ur. Tycker personligen att pajasen skall portas från PF. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nerosen Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 Jisses vilken fån man känner sej som nu då!! Jag som för ett tag trodde på snubben ENDAST för att jag inte trodde det fanns så lågt krälande människor som blandade in välgörenhetsfrågor i sina försök till att blåsa folk.... Må han brinna... Han drar sig uppenbarligen inte för ngt för att få lite pengar. Kom ihåg när jag sa till han att han borde skaffa hjälp för spelberoende. Fick ett stort "LOOOOOOOOOOOOOL" i fejan. Men tror nog som det står att han borde söka hjälp för hans mytoman problem först. Helt sjukt vilka grejer han kommer upp med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 Kan någon ta reda på om den här killen har spelat/spelar CS? Vet om en norrlänning som heter Robert som hållit på och blåst folk inom CS-scenen. Då genom att använda fusk i spelet och blåsa klaner som han spelat i som det gått bra för på nätet att han skulle dyka upp på LAN med dom som deras sponsorer betalat för osv. Plus en massa annat. Visst, det är långt ifrån samma nivå som detta. Men stämmer det så är det inte bara pokerspelare han blåst... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nerosen Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 Kan någon ta reda på om den här killen har spelat/spelar CS? Vet om en norrlänning som heter Robert som hållit på och blåst folk inom CS-scenen. Då genom att använda fusk i spelet och blåsa klaner som han spelat i som det gått bra för på nätet att han skulle dyka upp på LAN med dom som deras sponsorer betalat för osv. Plus en massa annat. Visst, det är långt ifrån samma nivå som detta. Men stämmer det så är det inte bara pokerspelare han blåst... Han har spelat CS. Vet inte om han lirar fortf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
back Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 Han har spelat CS. Vet inte om han lirar fortf. Blir ju bara värre och värre det här... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 Han har spelat CS. Vet inte om han lirar fortf. Okej. Då är det väldigt stor sannolikhet att det är han då. Runt 18-21 år gammal typ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nerosen Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 Okej. Då är det väldigt stor sannolikhet att det är han då. Runt 18-21 år gammal typ? Japp, 88a. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 Japp, 88a. Då är det han till 90%. Suck asså... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pfoskariot Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 Fan man får bara lust och misshandla honom... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 Då är det han till 90%. Suck asså... Finns nog väldigt många 18+ som lirar / har lirat CS och poker. Men visst det kan nog mycket väl vara samma person. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nerosen Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 Finns nog väldigt många 18+ som lirar / har lirat CS och poker. Men visst det kan nog mycket väl vara samma person. Visst finns säkert jättemånga som heter Robert, är norrlänning, 88a och lurar av folk pengar på både CS och poker. (jag måste väl säga att jag är ironisk här) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 Finns nog väldigt många 18+ som lirar / har lirat CS och poker. Men visst det kan nog mycket väl vara samma person. Jag känner igen honom på många fler punkter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 Visst finns säkert jättemånga som heter Robert, är norrlänning, 88a och lurar av folk pengar på både CS och poker.(jag måste väl säga att jag är ironisk här) För det första så sa sorrken aldrig att han var 88a. De enda som jag trodde dessa två hade gemensamt var att de båda hette Robert och uppgav sig komma ifrån Norrland. Men nu verkar ju sorkken ha lite mer info som han inte velat dela med sig av hittils. Som sagt visst det kan vara samma snubbe, men dra inte förhastade slutsatser bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 För det första så sa sorrken aldrig att han var 88a. De enda som jag trodde dessa två hade gemensamt var att de båda hette Robert och uppgav sig komma ifrån Norrland. Men nu verkar ju sorkken ha lite mer info som han inte velat dela med sig av hittils. Som sagt visst det kan vara samma snubbe, men dra inte förhastade slutsatser bara. Tycker att det han har gjort inom CS-scenen kvittar egentligen då det inte är värt mödan att samla ihop massa bevis för det då man ändå knappt kommer få ut något utav det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 o dessutom inga kommentarer från hockeypluvret själv p´å senaste..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nerosen Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 Det är också en av hans favoriter. Inte ge ett enda svar när e ditsatt. Jag hade denna kille på msn med en bild där han har solbrillor och en cross i bakgrunden. Fjonkan har exakt samma bild fast då har han en annan mailadress. Han kommer inte ge några kommentarer och ger han mot alla odds ngn kan man inte tro på 1 bokstav. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tonkaa Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 Detta är den sjukaste dagbok jag läst någonsin! Må han bli landsförvisad å samtidigt kölhalad! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts