machinae Postad 7 Juli , 2007 Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 OjOjOj, Fan, skippa dataspelandet, gör något åt dina äckliga finnar, träffa en tjej, dra ner på Jolt drickandet! Väx Upp! Personangrepp? (på tal om moget) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stone_snake Postad 7 Juli , 2007 Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 Nu får ni faktiskt sluta grina. Klart dagboken ska vara kvar, sånt här gör ju spelet 5ggr mer intressant! istället för att sitta och raila en match mellan två okända spelare får man istället höra lite trashtalk och får dessutom en bakgrund till det hela, roligt! Håll trashtalket på en bra nivå så blir det ännu skojjigare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cassano Postad 7 Juli , 2007 Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 rofl..gogogogogo SLASKA Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tim_linus Postad 7 Juli , 2007 Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 machinae ja kan utmana dig i allt utom ngt data spel lr fifa kan vi la köra om du e intresserad men allt annat kommer ja fullkomligt krossa dig i Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Beirut_kid Postad 7 Juli , 2007 Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 Ship it lixom! Fan va ja less på fiskarna o deras iq befriade kommentarer. Jag ska starta forum för folk som har tillräckligt hög iq så de kan öppna en dörr. Hört att man måste ha minst 70 i IQ för o öppna en dörr. Jo, självklart är det så. Men vad är det som säger att du är en bättre spelare än Dawwe? Jag vet inte om du vart Tiltad eller något idag, men ditt spel imponerade inte den stunden jag vart inne och kollade. Jag tror inte att Dawwe räds att lira mot dig igen baserat på det han sett av ditt spel. Dock inte sagt att du är dålig(Det lär du verkligen inte vara) Visst kan du väl hålla med om att denna dagboken inte fyller någon som helst funktion, utan har bara som mål att förnedra dawwe. Okey, det kan väl i någras ögon vara en kul grej, men se till då att det inte blir du som blir förnedrad i slutänden bara Bättre att radera denne då den bara kommer ge upphov till en massa onödiga påhopp mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shipitholla85 Postad 7 Juli , 2007 Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 Om man inte har några personliga intressen i dawwe eller slaska kan jag för mitt liv inte förstå hur man kan vilja att den här dagboken ska läggas ner. Hört talas om empati? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Seven3o Postad 7 Juli , 2007 Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 haha. människor... lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-Gilbuert- Postad 7 Juli , 2007 Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 lönnfeta finniga förbannade WOW, poker och musklickerispelare. Gör upp i en ring. 2 möss in en man ut:twisted: P.s kan ordna med match i thailand D.s Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tim_linus Postad 7 Juli , 2007 Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 lönnfeta finniga förbannade WOW, poker och musklickerispelare. Gör upp i en ring. 2 möss in en man ut:twisted: P.s kan ordna med match i thailand D.s im in om det ligger i närheten av pattaya lr bangkok Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shipitholla85 Postad 7 Juli , 2007 Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 Alltså, hur ställer sig moderatorer? Det här håller på att urarta till något av det löjligaste, mest patetiska jag någonsin läst... Utmaningar i att slåss... Kanske dags för åldersgräns? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 7 Juli , 2007 Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 Alltså, hur ställer sig moderatorer? Det här håller på att urarta till något av det löjligaste, mest patetiska jag någonsin läst... Utmaningar i att slåss... Kanske dags för åldersgräns? Det har jag förståelse för, du har ju ett personlig intresse i dig själv.. Vi andra vill se blodet flyta. . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jackbalsam Postad 7 Juli , 2007 Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 Alltså, hur ställer sig moderatorer? Det här håller på att urarta till något av det löjligaste, mest patetiska jag någonsin läst... Utmaningar i att slåss... Kanske dags för åldersgräns? Hur tråkig är inte du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Suron Postad 7 Juli , 2007 Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 Han är moraltanternas moraltant... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BONNJOE Postad 7 Juli , 2007 Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 Alltså, hur ställer sig moderatorer? Det här håller på att urarta till något av det löjligaste, mest patetiska jag någonsin läst... Utmaningar i att slåss... Kanske dags för åldersgräns? haha jo du har helt rätt, vad händer här?!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 7 Juli , 2007 Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 Snyggt SLASKA. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 7 Juli , 2007 Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 Cool off Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts