SLASKA Postad 7 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 Jo, självklart är det så. Men vad är det som säger att du är en bättre spelare än Dawwe? Jag vet inte om du vart Tiltad eller något idag, men ditt spel imponerade inte den stunden jag vart inne och kollade. Jag tror inte att Dawwe räds att lira mot dig igen baserat på det han sett av ditt spel. Dock inte sagt att du är dålig(Det lär du verkligen inte vara) Visst kan du väl hålla med om att denna dagboken inte fyller någon som helst funktion, utan har bara som mål att förnedra dawwe. Okey, det kan väl i någras ögon vara en kul grej, men se till då att det inte blir du som blir förnedrad i slutänden bara Bättre att radera denne då den bara kommer ge upphov till en massa onödiga påhopp mm. Bra inlägg. Klart man vill håna dawwe, den dagen han slutar rusha kommer alla railbirds försvinna från hans dagbok och han kommer inte förstå vad som händer. Klart jag blir tiltad när jag inte får stå en hand, jag var riktigt kall idag och kommer försöka hitta mer sessioner mot honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidson Postad 7 Juli , 2007 Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 Bättre att radera denne då den bara kommer ge upphov till en massa onödiga påhopp mm. Men oj, är du världens känsligaste människa eller? Om det här tar så hårt på dig kanske du borde dra ur nätverkskabeln ur datorn för gott. Om man inte har några personliga intressen i dawwe eller slaska kan jag för mitt liv inte förstå hur man kan vilja att den här dagboken ska läggas ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 7 Juli , 2007 Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 Dessa bustosteronstinna ynglingar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 7 Juli , 2007 Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 Ser jag ut att skämta? Om du hävdar en sak så bör du inte lägga upp handhistorys som bevisar motsatsen. Du var som sagt inte favorit i alla ens. Bra inlägg.Klart man vill håna dawwe, den dagen han slutar rusha kommer alla railbirds försvinna från hans dagbok och han kommer inte förstå vad som händer. Klart jag blir tiltad när jag inte får stå en hand, jag var riktigt kall idag och kommer försöka hitta mer sessioner mot honom. Haha nej jag kommer sitta där som ett frågetecken framför min lilla dator. Ingenting kommer jag att förstå. Lol Du kanske har missat det men jag lägger ner min lilla PFdagbok snart. Lovar att kommande sessioner inte kommer att vara svårhittade. GL Btw du borde sluta whina om att jag har flyt, det jämnar ut sig ganska bra i längden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 7 Juli , 2007 Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 Men oj, är du världens känsligaste människa eller? Om det här tar så hårt på dig kanske du borde dra ur nätverkskabeln ur datorn för gott. Om man inte har några personliga intressen i dawwe eller slaska kan jag för mitt liv inte förstå hur man kan vilja att den här dagboken ska läggas ner. Jag ser gärna att den läggs ner. Förstår överhuvudtaget inte ens att den kan tillåtas, men det är bara min åsikt. Gonatt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
machinae Postad 7 Juli , 2007 Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 Btw du borde sluta whina om att jag har flyt, det jämnar ut sig ganska bra i längden. hahaha... hahahahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 7 Juli , 2007 Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 hahaha... hahahahahahaha Är du också sugen på att spela eller vad är det frågan om? Ja, det är en utmaning mr Machinae, vad nu det betyder. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brut Postad 7 Juli , 2007 Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 Tycker att det blir onödigt med 2 dagböcker. Den här är bättre en den andra:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
machinae Postad 7 Juli , 2007 Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 Är du också sugen på att spela eller vad är det frågan om? Ja, det är en utmaning mr Machinae, vad nu det betyder. duell irl istället, kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 7 Juli , 2007 Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 Vilken klient är det Slaska och Dawwe spelar mot varandra på? måste ju raila nästa gång Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 7 Juli , 2007 Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 duell irl istället, kanske? lilla snuttan då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kissemissen Postad 7 Juli , 2007 Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 duell irl istället, kanske? Sorry för OT men måste bara fråga: är du machinae123 och/eller machinae666 på ipoker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
evilPTP Postad 7 Juli , 2007 Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 Vilken klient är det Slaska och Dawwe spelar mot varandra på? måste ju raila nästa gång Prima Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jerico Postad 7 Juli , 2007 Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 Dags att haka på trenden med gemensam dagbok kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
machinae Postad 7 Juli , 2007 Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 Sorry för OT men måste bara fråga: är du machinae123 och/eller machinae666 på ipoker? nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mowmow Postad 7 Juli , 2007 Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 Dags att haka på trenden med gemensam dagbok kanske... Första gemensamma hatdagboken vore nice =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tim_linus Postad 7 Juli , 2007 Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 duell irl istället, kanske? ja kan gå en match mot dig irl om 10 k $ om du e intresserad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alexander_____ Postad 7 Juli , 2007 Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 jag har lite svårt med tänkandet idag. Bra analys gdaily! Men du kanske skall hålla dig till omaha eller något annat. GL slaska, skall bli rolig rail . fett pinsamt dock, du borde lagt upp dagboken efter första + sessionen givetvis... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frooxe Postad 7 Juli , 2007 Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 Hahaha snälla SLASKA fortsätt med det här! Inte för att jag ogillar mrdawwe på något sätt utan för att det är roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidson Postad 7 Juli , 2007 Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 Jag ser gärna att den läggs ner. Det har jag förståelse för, du har ju ett personlig intresse i dig själv. Vi andra vill se blodet flyta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
machinae Postad 7 Juli , 2007 Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 ja kan gå en match mot dig irl om 10 k $ om du e intresserad Jag kan duella dig i WoW om 10k$ om du e intresserad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jackbalsam Postad 7 Juli , 2007 Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 Jag kan duella dig i WoW om 10k$ om du e intresserad. Han släpper bomben... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 7 Juli , 2007 Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 Jag kan duella dig i WoW om 10k$ om du e intresserad. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 7 Juli , 2007 Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 Han släpper bomben... HAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shipitholla85 Postad 7 Juli , 2007 Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 Jag kan duella dig i WoW om 10k$ om du e intresserad. OjOjOj, Fan, skippa dataspelandet, gör något åt dina äckliga finnar, träffa en tjej, dra ner på Jolt drickandet! Väx Upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts