Gå till innehåll

Biz svs slask 2.5/5+

slaskpoker

Recommended Posts

nej absolut inte. Är bara lite fundersam på hur du överhuvudtaget kan vinna. Tror du är den sämsta 5/10 regularen på hela svs.

Har för mig att du limpfoldade button 5 händer irad först in.

Vet inte vad du nickar så ingen aning om hur bordet såg ut. Men lär ha varit väldigt konstiga förhållanden isf, limpar aldrig knapp om det inte är en FI i blindsen som alltid slår om t ex och jag vill hålla ner potten pre, och knappt då. Så att ha limpfoldat först in på knapp 5ggr tror jag är lite att överdriva eftersom jag inte limpar alls om det inte är speciella förhållanden! Varken utg lr på knapp..

Har pfr på typ 19% när jag spelar 5/10. Så tror du behöver möta mig lite till innan du säger jag är den sämsta iaf.. Får man fråga vad du nickar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vet inte vad du nickar så ingen aning om hur bordet såg ut. Men lär ha varit väldigt konstiga förhållanden isf, limpar aldrig knapp om det inte är en FI i blindsen som alltid slår om t ex och jag vill hålla ner potten pre, och knappt då. Så att ha limpfoldat först in på knapp 5ggr tror jag är lite att överdriva eftersom jag inte limpar alls om det inte är speciella förhållanden! Varken utg lr på knapp..

Har pfr på typ 19% när jag spelar 5/10. Så tror du behöver möta mig lite till innan du säger jag är den sämsta iaf.. Får man fråga vad du nickar?

smekt. Jag satt på sb och jerico på bb och tror du limpade 4-5knappar i rad och sen foldade för raise i sb eller bb

Länk till kommentar

smekt. Jag satt på sb och jerico på bb och tror du limpade 4-5knappar i rad och sen foldade för raise i sb eller bb

Ok.. tror inte jag mött dig så mycket senaste dagarna, och tror inte jag limpfoldat knapp 5ggr irad senaste månaderna överhuvudtaget. Men möjligt jag är en av de sämre på nivån, men med tanke på hur det har gått vill jag inte vara er när motriggen vänder!

En kass spelare med tur är inte lätt att slå..

Men får väl försöka bevisa motsatsen nästa gång vi möts!

Mega: Inget emot att folk ser mig som kass, tycker inte det kan komma annat än positivt från en sån sak. Helst ska väl alla på nivån tycka så!

Länk till kommentar

tror inte du tjänar så mkt på att folk ser dig som en weaktight fisk

Nej weak tight sa jag inte, utan kass. Eftersom jag aldrig openlimp foldat 5(fem)händer irad så, förutom de händerna du sett, hur du nu lyckats med de då det aldrig har hänt. Men kanske bara är variansen som gör att jag inte är gul än, bara hoppas flytet håller i sig!

Förresten, någon annan som har problem med PT? Står att jag har över 19% i pfr, men raisar aldrig pre, vart kommer den statsen ifrån? Eller jag som läser den fel?

Länk till kommentar

Nej weak tight sa jag inte, utan kass. Eftersom jag aldrig openlimp foldat 5(fem)händer irad så, förutom de händerna du sett, hur du nu lyckats med de då det aldrig har hänt. Men kanske bara är variansen som gör att jag inte är gul än, bara hoppas flytet håller i sig!

Förresten, någon annan som har problem med PT? Står att jag har över 19% i pfr, men raisar aldrig pre, vart kommer den statsen ifrån? Eller jag som läser den fel?

Han kanske hackade din PT och ändrade dom på något vis. så att du skulle bli glad :)

Länk till kommentar

hehe, att aldrig raisa pre låter som en ganska stor läcka du kanske skulle jobba med:-).

Länk till kommentar

Helt sinnes vad riggen är brutal.. Möter AA 5 av tio händer just nu.

Går inte att få ett break, kk mot aa torsk säkert 7-8ggr bara idag, torsk 3 AA mot kk under samma tid. Blir en rolig månad verkar det som!

Helt sjuka setups hand efter hand..

Länk till kommentar

känns bra att ha riktiga proffs som checkar läget ;)

Vann nyss en KK vs AA mot en shortstack men losa tebax till samma kille som verka tiltad då han syna ner me Ahög men satte run run whheel. småpotter bara iofs.

Nu losa ja visst en run run färg mot högre run run färg

Länk till kommentar