Gå till innehåll

sitngo vart?


sentenced

Recommended Posts

Har precis börjat köra SnG på OnGame. Kvällstid är det massor av spelar på låga nivåer. Och även dagtid är det ok, det tar några minuter att få upp ett nytt bord.

 

Har spelat en hel del CG på OnGame och gillar nätverket. Gott om välbesökta MTT också om man vill köra det. Jag gillar nätverket.

 

Party har alltid mycket spel på G, så det går snabbt att komma igång. Men inget att spela på nivåer under $11 pga sjukt hög rake.

 

Enda nackdelen med OnGame är att deras licenser verkar ligga utanför EU.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stars är bäst på allt förutom två punkter.

 

1. Utanför EU, lika med skatt.

2. Ingen rakeback, eller något som helst någorlunda värt VIP-system. Allt du får för 100 dollars SnG-rake är 500 sketna FPP.

 

2. Om du spelar mycket så kommer du bli högre VIP level, upp till Supernova Elite. Då får du bra mycket mer än bara 500 FPP.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ongame; har riktigt bra bonusar för SnG förutsatt att du spelar några stycken samtidigt och minst på 20$ nivån.

 

 

Stars; har stort utbud, klienten är bra och lätt att multitabla på. De har ingen rejkback men de har å andra sidan lite lägre rejk(om du spelar turbo).

 

 

Full tilt; har oxå väldigt mycke trafik på de flästa nivåerna. Klienten är bra att multitabla på och de erbjuder 27% rejkback. (Tycker själv de är bästa klienten För SnGspel)

 

 

De är svårt att svara på din fråga när du inte säger villka nivåer du spelar, om du spelar turbo eller hur många du spelar sammtidigt. Nån av klienterna ja nämner borde passa. GL!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ongame; har riktigt bra bonusar för SnG förutsatt att du spelar några stycken samtidigt och minst på 20$ nivån.

 

 

Stars; har stort utbud, klienten är bra och lätt att multitabla på. De har ingen rejkback men de har å andra sidan lite lägre rejk(om du spelar turbo).

 

 

Full tilt; har oxå väldigt mycke trafik på de flästa nivåerna. Klienten är bra att multitabla på och de erbjuder 27% rejkback. (Tycker själv de är bästa klienten För SnGspel)

 

 

De är svårt att svara på din fråga när du inte säger villka nivåer du spelar, om du spelar turbo eller hur många du spelar sammtidigt. Nån av klienterna ja nämner borde passa. GL!

 

 

Är så jävla sugen på full tilt, men orkar inte med om det blir massa skatte skit, hur stor är chansen igentligen att man blir kontrollerad :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är så jävla sugen på full tilt, men orkar inte med om det blir massa skatte skit, hur stor är chansen igentligen att man blir kontrollerad :roll:

 

 

Vet inte mycke om allt dedär me skatt, men vad ja hört är det näst intill omöjligt att bli tvungen att skatta. Vet inte ens om de hänt nån (?). Tror du kan vara helt lungn, speciellt på lägre nivåer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2. Om du spelar mycket så kommer du bli högre VIP level, upp till Supernova Elite. Då får du bra mycket mer än bara 500 FPP.
Ska ju dock lira en jävla massa får att nå upp dit. Är väl bara seriösa grinder som lirar $55 eller högre sng´s som kan nå dit.

 

Jag hade ÄLSKAT stars om dom kunde åtgärda två punkter, dels flytta licensen till ett EU-land (=skattefritt) och dels införa rakeback.

Med 10% ROI på $15+1 turbo sng`s, vinner sajten nästan mer på dig, än vad du själv vinner, vilket är helt åt helvete.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som goldstar tar det 2500 $15+1 för en $285-bonus, vilket alltså gör att du betalar ca $.89 i rake per turre. På vilken annan site kan du spela så låga SnGs med en rake på drygt 5.5%?

 

Det finns många småsaker som stör med Stars klient, och som det är obegripligt att man inte åtgärdat. Och EU-licens vore så bra! Men rake kan man knappast klaga på som SnG-lirare imho.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror det var en vecka sen eller lite drygt det.

Nyligen iaf.

 

75% RB nu tror jag.

 

Heh, och hur många kunder lyckas de behålla nu med den skitklienten :-D Lirade där ngn månad, min BB/100 sjönk rejält, så jag vet inte om jag tjänade på min vistelse där. Tror inte ens jag hade lirat där för 200%RB faktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...