kimmo Postad 5 Juli , 2007 Rapport Postad 5 Juli , 2007 Inte direkt skickat in några handanalyser alls här, så jag kanske gör fel med historiken eller vad vet jag, ha överseende, men denna handen tycker jag personligen jag kom i ett svårt läge. Min andra hand på bordet, har ingen aning om nåt med andra ord, PAHud-siffrorna har inte kommit fram än vad jag kommer ihåg. Jag kände inte igen någon av motståndarna. Seat 1: seeder888 x ($364.25 in chips) Seat 4: manolu ($1,856.15 in chips) Seat 5: PraiaDelRey ($1,839.40 in chips) Seat 8: phadkimao [ 10H,10C ] ($673.00 in chips) Seat 10: Birngruber ($320.70 in chips) PRE-FLOP manolu calls $6, PraiaDelRey folds, phadkimao bets $25, Birngruber folds, seeder888 x folds, manolu calls $19. Preflop, standardraise efter 1 limp. 1 syn. FLOP [board cards 6H,5H,9H ] manolu checks phadkimao bets $45 <-- standard-CB manolu bets $133 Okej... Hur ska jag tänka nu.. Checkraisad. Så vad har han? En fet hand, som självklart helst vill ta potten direkt med tanke på färgen. 2par med 56s, 55, 66, 99. JJ? QQ-AA är ju rätt så osannolikt. Bluff? Tror han jag har en halvok hand eller bara ett CB så kan han ju ta potten typ väääldigt ofta på detta sättet... Färgdrag? Fast vad för färgdrag spelar han såhär? Ax är väl inte helt osannolikt. Frågan är hur stor av hans range är bluff + färgdrag? Skall jag syna om jag tror bluff är en stor range? Han får en bra chans att ta potten på turn, ska ja slå om i så fall? Känns som flummiga tankar som inte kommer någonstans. Citera
kfluffie Postad 5 Juli , 2007 Rapport Postad 5 Juli , 2007 gah ongames HHs. vad är din hand? Seat 8: phadkimao [ 10H,10C ] ($673.00 in chips) T:heart:T:club: Citera
emilio_15 Postad 5 Juli , 2007 Rapport Postad 5 Juli , 2007 gah ongames HHs. vad är din hand? TT med hjärter T edit:gah kfluffie ! Citera
-PK- Postad 5 Juli , 2007 Rapport Postad 5 Juli , 2007 Lutar väl åt vik mot en okänd spelare. Lite svårt att sätta honom på A:heart:X när han limpsynar pre. Ofta har han ett PP eller en SC som han floppat hårt med och utan nötouts så blir det svårt att spela vidare här. Citera
Recommended Posts