Gå till innehåll

Saint_Bjorn - Bye folks

Saint_Bjorn

Recommended Posts

Tänkte försöka hålla SS-kontot anonymt, men jag kanske pm-ar det sen.

Just nu mår jag rätt dåligt. Veckan har varit känslomässigt riktigt tung då en nära anhörig är svårt sjuk. Det fick utlopp igår genom en flaska vin och lite wirre. Kvällen innehöll som sagt poker men den slutade dessvärre med en blodig hand och sönderslagen toalettdörr och idag vaknade jag upp hos exet. Jag har ingen aning om hur och varför jag hamnade där. Ja, vi hade sex. Nej, det känns inte bra idag. Varför måste livet vara som en dålig Norén-pjäs?

Oj,det var mycket på en gång. Du gör vad du vill. Om vi stöter på varandra så märker vi det kanske någongång. Ta det lungt nu i helgen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hur gick det med din "städdag", hittat en ny toadörr?

Jo jag hittade en sajt på nätet faktiskt (http://www.bygghemma.se), men har inte tagit tag i det än. Men en 600 kr är ju inte så dyrt, jag hade räknat med några tusen.

Jag funderar på att lägga ner pokern, eller spela mer sporadiskt och typ stilla min fetish för billiga FL turrar. Har tappat sugen att lägga ner mer tid än så just nu.

Om du är småless kan jag starkt rekommendera att ställa in dig på att helt sluta spela för att tjäna pengar. Sen kan du eventuellt börja småspela när du verkligen är sugen. Allt för att slippa ångestladdade tvångstankar. Jag har spelat ytterst sporadiskt senaste månaden (edit: och som det känns nu kommer jag inte öka på).

vad skiljer en toadörr från en vanlig dörr?

Ingen, upptäckte jag. Det är bara låscylindern, men jag köper utan och monterar den gamla.

Tur i oturen är att mina andra badrumsdörr är fult spacklad sen gammalt (skulle egentligen ha gått på förra innehavaren, men det var en fattig arbetslös tant som jag var snäll mot) så nu gör jag slag i saken och äntligen byter den också.

Nu ska jag bara få tummen ur arslet, ta måtten på dörrarna och skicka in beställningen.

Länk till kommentar

demimonde, din sluge fan.... ;-)

Vill ju inte outa mitt SS-nick, men demimonde knäckte det. Har man läst min db, har bra minne och ser nicket så kan man misstänka att det är jag.

Körde 50/100 HU, egentligen ett hatspel som jag nämnt tidigare, men hittade ingen annan action och junkie som jag är...

Jag och fi häcklade varann en hel del, han blev lite lack på mig för att jag spelade skumt (ja jag spelade vissa händer jävligt skumt, men även fínurligt ;-)) och jag garvade och käftade tillbaka.

Berg o dal-bana, var ner ca 1000, upp ca 2500, ner ca 1000, men slutade till slut på ca 600 plus. Pinknödighet och HU-ovilja fick mig att avsluta. Hoppas hitta 5-manna snart.

Käre fi (vad du nu nickade....): Om du är forumit, läser det här och känner igen dig: det var kul, inget illa ment och jag möter dig väldigt gärna igen. HU är inte min gren, men säg bara till!

Länk till kommentar

demimonde, din sluge fan.... ;-)

Vill ju inte outa mitt SS-nick, men demimonde knäckte det. Har man läst min db, har bra minne och ser nicket så kan man misstänka att det är jag.

Körde 50/100 HU, egentligen ett hatspel som jag nämnt tidigare, men hittade ingen annan action och junkie som jag är...

Jag och fi häcklade varann en hel del, han blev lite lack på mig för att jag spelade skumt (ja jag spelade vissa händer jävligt skumt, men även fínurligt ;-)) och jag garvade och käftade tillbaka.

Berg o dal-bana, var ner ca 1000, upp ca 2500, ner ca 1000, men slutade till slut på ca 600 plus. Pinknödighet och HU-ovilja fick mig att avsluta. Hoppas hitta 5-manna snart.

Käre fi (vad du nu nickade....): Om du är forumit, läser det här och känner igen dig: det var kul, inget illa ment och jag möter dig väldigt gärna igen. HU är inte min gren, men säg bara till!

WFT! :-P

nicht mig!

Länk till kommentar

WFT! :-P

nicht mig!

hehe, du får klura ett tag.

-----------------

Alltså..........LOL

Jag loggar in på SvS igen, på jakt efter 5-manna på lagom medelnivå. Hittar inget 50/100 men 25/50. Ok, det får duga. Köper in för 1000.

Går in från BB. Hamnar direkt i ett blindskrig som jag viker på turn. Spelar ett par händer till då jag märker att något inte stämmer riktigt. Då ser jag att det är NLT! Sitter på knappen och kan ju inte lämna då. Missade sen att hoppa ut innan nästa BB.

Spelar tre varv och slutar på 1980 plus.

Ska vara helt ärlig: jag borde slutat -1000.

Hade fått bra händer och höjt mycket, visste därför att lirarn till vänster var rätt less på mig.

Jag sitter på CO och får ATo. Funderade för en microsekund att vika eftersom jag varit så aktiv, men fan...man kan ju inte vika AT från CO!! Höjer min standard till 200. Knappen höjer upp till 650. Resten viker.

Jag "vet" som sagt att han är less på mig. Funderar en stund. Syna? Nä, för många floppar jag måste vika. Jag petar in det jag har, drygt 1000. Fi blixtsynar. Floppen kommer T-hög, Q på turn, X på river och fi skriver sen att han hade AK.

Ett fyllo kan aldrig slå sig.

Länk till kommentar

Jag älskar poker...not

Allvarligt, det här året hittills har varit sinnessjukt. Från julafton egentligen.

Händer jag dominerar slår mig.

Hålpipor bluffraisar turn och köper in.

Jag bygger pott pre och på flopp med bästa hand och blir utköpt av rr-vad-som-helst.

Sjukt.

Ständigt.

Och inte fan spelar jag bättre av det heller.

Nu är jag inte full, önskar jag vore.

Länk till kommentar

Idag har jag iaf varit iväg och köpt nya dörrar. Självklart lyckades jag transportskada den ena och självklart "klickar" de inte in riktigt och självklart är det jängpaj på ena gamla dörrens låsvred så att jag inte kan skifta, men men... Nu är de hemma!

Du måste oftast justera karmarna när du byter dörrblad. Är karmarna gamla och spikade kan det vara lite knöligt och du måste nästan plocka bort fodren för att komma åt.

Länk till kommentar

Du måste oftast justera karmarna när du byter dörrblad. Är karmarna gamla och spikade kan det vara lite knöligt och du måste nästan plocka bort fodren för att komma åt.

Ja inget är så enkelt som man hoppas och orkar. Nyss lyckades jag knäcka klickfästet i den ena nya dörren. Har inte ens försökt sätta dit den andra än.

Det lär bli stående som det är ett par veckor om jag känner mig rätt... Sen slutar det väl med att jag försöker följa ditt råd och förmodligen tar sönder något mer. De gamla karmarna är iofs rätt smutsiga och fula.

Länk till kommentar

har vi mötts på SvS utan att jag vetat om det Björn? Du vet ju mitt nick, men vad min fru spelar under berättar jag inte ;)

Tror inte det. Har knappt spelat FLT på SS, typ bara förra helgen och igår (+ lite enstaka sessioner på lowlimit som jag knappt minns). Kanske mött "din fru" (eller kanske faktiskt din fru)?

Har du nån misstanke?

Länk till kommentar

Jag hatar schlager, men med en påse räkor och en flaska väl kylt chardonney (Rolling, rekommenderas!) var det faktiskt rätt trivsamt.

Svenskar har visserligen ingen känsla för musik (Rommerdal var bäst, låt #2 var übersämst) eller vinnarinstinkt (hur mycket jag än hatar den: Sjögrens låt hade vunnit många många länder, inte minst de tysktalande), men eftersom jag egentligen sket i vad som hände så gick det ju att njuta av en relativt sett professionell tillställning.

Rent instinktivt hatar jag alla som blir upphaussade och BG är inget undantag. Så många avsugningar han fått senaste veckorna kommer det ta åratal innan jag eventuellt kan acceptera honom som godkänd artist.

Länk till kommentar

• Skapa nytt...