Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Han har AA eller tiltad truebluff är en ganska stabil spelare på 2 kr. Tror han gör ett av mina faforit move med AA dv sätter dig på KK eller QQ och smäller in degen. på 2 kr nivå får man syn ca 70 % vid dessa tillfällen.

Finns det såna?

Postad
Finns det såna?

Det beror på vad man menar med stabil. På 2649 händer jag spelat med honom har han 13,7/4.0 preflopp och AF 2.7 postflopp - han har gått hela 49,64 kr pluss på dessa 2649 händer - så hans bankrulle verkar ju hålla säg tämligen "stabil" iaf, +0,47 ptbb/100 ... :-P

Postad
Det beror på vad man menar med stabil. På 2649 händer jag spelat med honom har han 13,7/4.0 preflopp och AF 2.7 postflopp - han har gått hela 49,64 kr pluss på dessa 2649 händer - så hans bankrulle verkar ju hålla säg tämligen "stabil" iaf, +0,47 ptbb/100 ... :-P

såå, då du har spelat med han, har han gått 25x standardinköp, törs man fråga hur mycke du har backat då? :P

Postad
Han har AA eller tiltad truebluff är en ganska stabil spelare på 2 kr. Tror han gör ett av mina faforit move med AA dv sätter dig på KK eller QQ och smäller in degen. på 2 kr nivå får man syn ca 70 % vid dessa tillfällen.

bra move

Postad

Har spelat mot han när jag spelade på SS på dom nivåerna, och han var väldigt tight. Sen fattar jag inte varför han spelar på samma nivå jämt, han har typ spelat där i ett år nu.

Postad
såå, då du har spelat med han, har han gått 25x standardinköp, törs man fråga hur mycke du har backat då? :P

Visst får man fråga hur mycket jag har backat - fast jag kanske inte svarar ;) Hursomhelst har jag backat ett negativt tal. :-P Fast det ska erkännas att han har vunnit mer av mig än jag av honom, har inte min PT-databas här nu men jag vill minnas att det var ca 100 i skillnad och att det var så många händer fram och tillbaka att vi nog mest bytt mörkar med varandra. Utan mig hade han således varit back 50 i stället :roll:

Postad
Sen fattar jag inte varför han spelar på samma nivå jämt, han har typ spelat där i ett år nu.

+0,47 ptbb/100 ... Då växer inte rullen så fort (ca 500k händer för att plussa 10k på 1/2 - spelar han fyra bord med 50 händer/timme 40 timmar i månaden tar det alltså drygt fem år).

Fast det är klart, 2500 händer är inte överväldigande statistik så man vet ju inte riktigt hur han går, han kan ju haft otrolig otur när jag suttit vid samma bord.