Gå till innehåll

Spamad av WingowsPoker !


Mr GZON

Recommended Posts

Registrerade mig på en ny site igår. Några minuter senare tar jag en titt i min e-mail låda. Helt förvånad ser jag ett mail från WingowsPoker med rubriken Welcome to WingowsPoker. Mailet kom runt den tid då jag registrerade mig för en nya siten. Jag har aldrig registrerade hos dom, så varför jag då har erhållit detta nyhetsbrev från dom är en gåta. Vissa bolag äger fler än en site så jag skickade ett mail till den site jag faktiskt registrerade mig hos och dom var nästan lika förvånad som jag varför jag hade fått ett mail från wingows. Jag kan tillägga att en liknade sak har inträffat förr, den gången var siterna på samma nätverk och jag fick nyhetsbrev från fel skin.

Skickade ett mail till wingowspoker för ett flertal timmar sedan och frågade hur dom har fått tag i min e-mail adress och varför jag har erhållit ett nyhetsbrev från dom trots att jag inte har något konto hos dom.

Det gör mig riktigt förbannad att min e-mail adress är på drift hos mindre seriösa siter. Den adressen använder jag sparsamt – det är inget hotmail tjafs

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...