Gå till innehåll

Kommentera Hans Eskilssons blogg


Recommended Posts

Ledsen Hasse att jag missade ditt 24:e mål. Blev lurad av Hammarbys hemsida som faktiskt kommer med felaktiga uppgifter. Missade det 24:e målet som avgjorde matchen mot BP i sista hemmamatchen...

 

För er som inte kommer ihåg hur eleganta mål Eskil gjorde kan jag bifoga två länkar.

 

http://www.youtube.com/watch?v=ESkdLP-WBOI

 

 

Hoppas du är lika het imorgon som du var mot Ryssarna. :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet att ni tror att jag ljuger med tanke på mitt utseende men det är faktiskt sant.

 

Vilken svensk man som helst som gått uppför en trappa någon gång de senaste veckorna har en fysik som i jämförelse med snittjänkakaren gör att man ser ut som en grekisk gud.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och Malin, hon var inte ens snygg!!

 

Hur menar du, hade det förändrat förutsättningarna om hon varit snygg? ;-)

 

Lycka till fortsättningsvis! Eller är Dag 2 redan färdigspelad (noll koll efter två veckors Italien-semester...) ?

Annars borde du ha förutsättningar att klonka hem rubbet. Du var ju duktig nog att ta dig Heads-Up mot självaste schenker i en Sit'n'Go i Tallinn...men tycker inte du ska nöja dig med andraplatsen i Vegas :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vegas är ju så bisarrt, det är verkligen inte ovanligt att sånt händer, det är nygifta, snart gifta, föredetta gifta, aldrig nära gifta, för 50år sen gifta, tamejfan alla verkar vilja ha ett skjut bara för att de kommit till vegas, whats happening?

 

Gdaily; Klockrent, hur kan det då inte rinna till när man springer på ett fd fotbollsproffs liksom!?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...