Gå till innehåll

Dålig start på Goodguys


Nimzowich

Recommended Posts

Skrämmande start på denna site, jag satt och kikade på lite bord....

 

Tycker konstant att det kommer konstiga showdowns..

 

hur som Sätter in pengar, går in på 1 av borden jag kikat lite på och får J8 suited kom in på check och det lägger sig 910Q så jag träffade stegen på flop.

 

1 bet 12, den andra synar jag reraise 24.....nr2 går all in, jag synar o det kommer 4 ruter....torsk direkt då jag inte hade nån ruter alls...

 

Nästa deal "annat bord" AA kommer på runda 2, Höjer preraise 24 och får rereaise..funderar och synar AQ10 lägger sig Jag bet 28, han reraise så jag synar och ding turn = 10 resten går ju räkna ut själv.

 

Sätter in lite till sitter vid ett bord vinner inget, men så får jag QQ samma sak igen showdown sitter den andra med AA..

 

Så kan man ungefär sammanfatta mina 20-30 händer...

 

Någon annan med liknande?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

20-30 händer, då är det ju bevisat. Aldrig att variansen kan hålla över en sån lång period.

 

Kortfattat ja, spelade mer händer men menar att aldrig det händer att nån vinner med AK och du har AQ, Utan då har dom fyrtal,kåk royalflush...

 

Noterade redan innan jag intog något bort att man ser händer man inte ser vanligen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...