Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Kul att det går framåt trots att du har en 45-årings musiksmak.

Springer du omkring på Prima utan o berätta din nick för mig?

Din gamla polare Franco Baresi sprang in o railade mig när jag körde 20-40 HU och jag kände direkt igen honom efter hans hälsningsfras:

"Hi Tequila you old rapist... how are u doing?"

• Svars 4,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Fy helvete. Jag mår så oerhört dåligt att jag knappt vet var jag befinner mig:

Var nere på stan och åt en tjing-tjong-kinesbuffé med farsan. Det var såklart underbart gott och utan frukost i magen så bestämde jag mig för att slå på stort. Inget större fel med det om jag vore en normal människa med sinne för rimlighet.

Tre påfyllningar senare började jag känna ett begynnande illamående, men eftersom jag ännu inte ätit de friterande bananerna så lunkade jag fram till buffébordet och plockade på mig 3 stycken underbart fettdrypande bananer.

Det var inga större problem att kämpa ner dem, men när jag tung och framåtlutad som en gravid kvinna stapplade hemåt så ångrade jag varenda tugga.

Jag tackar gud för de fräscha (inte nu längre kanske) gratistoaletterna på stadsbiblioteket. Hade det inte varit för dem vette fan om jag inte fått traska hem med bajs i byxorna...

När det gäller den sjukaste grinden i mitt liv så börjar den verkligen betala av sig: Inte nog med att jag klättrat upp på andra plats i EPT-racet. Jag är dessutom på 17e plats på hela sitens race, vilket innebär 500 extra sköna dollar vid månadsskiftet. Ganska mäktigt med tanke på att jag lirat 16 dagar mindre än övriga fältet.

Ett litet extra pluss i kanten är de 7000 dollar jag tjänat ihop...

8-):-):lol: :lol: Puss och kram från spader dam

Postad

Jag tror att det är all motgång på b2b som nu betalar av sig. Samt att din riggmössa/hatt gör sitt också :)

Med tre drypande bananer i magen får man räkna med raketanus!

Postad
Jag tror att det är all motgång på b2b som nu betalar av sig. Samt att din riggmössa/hatt gör sitt också :)

Med tre drypande bananer i magen får man räkna med raketanus!

Utan tvekan naivt av mig att tro att jag skulle klara mig undan... När det gäller ryssmössan så tror jag den skulle göra sig utmärkt på EPT! Nu gäller det att grinda till ögonen blöder...

Postad

Ska förresten ge ett tips till alla som har problem med att klienter låser sig eller har en kass dator med lite internminne: Dra hem webbläsaren Opera. Liten, smidig, snabb och framförallt snygg.

Sedan jag laddade hem den igår har jag kunnat surfa och grinda 5 bord samtidigt helt utan krångel...

Postad

Läste du vad jag skrev? Om vi säger såhär också då! Showen innehöll 7-8 tjejer varav ALLA var VÄLDIGT söta och sådär läckert smala på grund av all träning. Fasta och fina. Det borde trigga dig till att lyssna på mitt heta tips!

För övrigt så tycker jag att du borde ta vara på din rulle lite bättre så du slipper månader av misär som du verkar ha upplevt innan. :P Kanske ta semester från B2B-tänket öht. ;D Dagboken är ju underhållande som fan i alla fall. :D

Postad
Läste du vad jag skrev? Om vi säger såhär också då! Showen innehöll 7-8 tjejer varav ALLA var VÄLDIGT söta och sådär läckert smala på grund av all träning. Fasta och fina. Det borde trigga dig till att lyssna på mitt heta tips!

För övrigt så tycker jag att du borde ta vara på din rulle lite bättre så du slipper månader av misär som du verkar ha upplevt innan. :P Kanske ta semester från B2B-tänket öht. ;D Dagboken är ju underhållande som fan i alla fall. :D

Tack tack. :-D Missade ditt meddelande beroende på 7 bordsgrind :-(

Jag är så klart öppen för allt inom musik och underhållning. Hur får jag tag i en bandad version av showen, eller var ser jag den IRL?

Postad

Hehe. Ge mig din MSN så skulle jag kunna skicka ett smakprov på några låtar. Showen visas lite runt om. Skriver adressen här nedanför. Den var rätt dyr dock. 530:- per biljett. Brudarna på showen varierar ju från år till år men detta årets brudar är extremt fina alltså. Vet inte hur det har varit tidigare år.

Musiken är irländsk hur som helst. Mycket vackert. :D Du kan säkert söka upp något på youtube också.

Min personliga favorit är en lugn och sansad sång som heter Suil a Ruin. Hur bra som helst. Lite deppig blir man dock när man lyssnar på den. Nåja. :D

http://www.lordofthedance.com/

Hoppas jag inte får någon gaystatus för att jag råkade gilla den här showen oerhört mycket, haha. MEN MAN MÅSTE HA SETT DET LIVE FÖR ATT FÖRSTÅ! :P

Postad

Denna film t.ex är i slutskedet av showen. Hela showen är ju en fight mellan det goda och det onda. Här någonstans börjar upplösningen av hela grejen, hehe. :D

Det är så fruktansvärt fett. Vilka sköna flashbacks jag får nu! Gåshud och hela skiten. ;D

EDIT:

Här är den här "Suil a Ruin". Exakt sådär skönt vare live.

Postad

Hade varit sjukt skoj att se LoD live.

Att jag inte är på sjuk tilt och sitter och trycker i mig alkohol är ett mysterium. En Idiot vid namn Öystein sitter och hånar mig i chatten. Denna norska turapa har bestämt sig för att jag är bordets stora fisk och 3 bettar allt mot mig (i isolationssyfte?).

Hade jag haft ngn som helst tur i mitt liv så hade jag dansat av glädje, men efter att ha cappat med AK ++ och floppat K 3 ggr och losat mot TJ och sämre lika många gånger så börjar man tröttna...

Herregud, medan jag skriver detta: AKs igen. 3 bet pre Flop T 96 Jag cappar för jag vet att fi är clown. Turn kommer 5 och jag checkar. River 7 och FI bettar. Jag nyfikenhetssynar och fi visar upp 83o för stege. Hur kan livet vara så här jävla orättvist?

Postad

WTF... ni lyssnar o tittar på en massa goja...

Vad har tidens tand gjort mot MANNEN? Sitta här o gulla över irländsk kärringbondmusik och se en feminin kille i tajta kläder vicka på rumpan?

Här är nåt för de hårda pojkarna, pojkar....

Postad
WTF... ni lyssnar o tittar på en massa goja...

Vad har tidens tand gjort mot MANNEN? Sitta här o gulla över irländsk kärringbondmusik och se en feminin kille i tajta kläder vicka på rumpan?

Här är nåt för de hårda pojkarna, pojkar....

Du försöker alltså säga att det är tufft att lyssna på persisk-rap 8-):-D

Hmm... Alltså, nej... jag är speechless ;-)

Postad

Sådär. Då var en dags helvetesgrind över. Fixed limit jag hatar dig. Slutar cirkus 1500+ på omaha och 500 - på Fixed. Hur som helst så har jag lyckats med det viktigaste; VIPsen förökar sig konstant. Nästa uppdatering blir ytterst spännande.

Min största fiende verkar inte ha spelat över helgen. Jag ber till gud att han är bustad eller förlamad i musarmen. Har han inte lirat idag heller så är det inte omöjligt att jag kämpat till mig ledningen i VIP-racet!

Har kostat på mig en liten cash out så jag kan äta gott nästkommande månad...

Postad
Fan Hata...nickar du Dapine87 på PF också? ;-)

Du läser mig som en öppen bok. Jag kan varken bekräfta eller förneka det, men det ryktas att jag även nickar Hjort...

Postad

The Bad News: Jag har infernalisk huvudvärk, stel i rygg och nacke samt amfetaminryckningar i vänsterbenet.

The Good News: Jag är ikapp i rake racet. (enligt den långsamt uppdaterade listan ligger jag 800 efter, men enligt siten har jag de sista 800 i rake som krävs för en förstaplats).

Det är sju dagar kvar på månaden och jag tror mig kunna grinda stenhårt alla sju, men jag är ytterst tveksam om min psykiska hälsa överlever.

Vågar jag ta en paus i eftermiddag?

Framför mig ser jag en underbar dag i en den varma barnbassängen i sporthallen, bastu och kanske en kvarts solarium för att lura kroppen att den har varit ute i den välgörande solen och därmed frigöra mig själv från denna obotliga(?) grindhuvudvärk...

Postad

Jag tycker KLART du skall ta dig en sol, bastu och bubbelpool-eftermiddag.

När benen börjar rycka av för mkt sittande är det fan dags att göra ngt annat. Och jag hoppas att du inte bombar dig själv för att kunna grinda. Det sliter ut kroppen allt för långt i förtid, förutom att det är dyrt.

Love - peas and carrots!

Postad
Jag tycker KLART du skall ta dig en sol, bastu och bubbelpool-eftermiddag.

När benen börjar rycka av för mkt sittande är det fan dags att göra ngt annat. Och jag hoppas att du inte bombar dig själv för att kunna grinda. Det sliter ut kroppen allt för långt i förtid, förutom att det är dyrt.

Love - peas and carrots!

Nej, det gör jag inte. Jag är överkänslig mot centralstimulantia... Under min 38 timmarssittning tog jag EN kopp kaffe 8-)

Postad
Nej, det gör jag inte. Jag är överkänslig mot centralstimulantia... Under min 38 timmarssittning tog jag EN kopp kaffe 8-)

En kopp kaffe... Och hur många kofeintabletter? :mrgreen:

Nädå! Grattis till att inte behöva mer än så!

Själv är jag fan allt för gammal för att klara av mer än 5timmar i sträck :(

• Skapa nytt...