Gå till innehåll

Dagboken B2B-kan-dra-åt-helvete

HataB2B

Recommended Posts

• Svars 4,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Herregud. Min svängingar på AP är ju om möjligt värre än på B2B. Likt en kokainberoende stureplansbrat går jag ifrån högt till lågt och tillbaka till högt igen. På en vecka har jag gått ifrån 5 dollar till 640 till 0 till 1045 till 0 och nu slutligen till 550.

Vip-poängsinköpen till turneringarna är den eviga räddningsplankan och omahaborden de eviga dödsfällorna. Skönt är att jag redan spelat ihop 400 i rake back. Ganska bra med tanke på 5 dollars-starten.

Det som saknas i mitt liv nu, då spelberoendet är på sin högsta punkt, är kvinnlig tröst vid motgång och vild sexuell extravagans vid medgång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då tycker jag att du tar och bjuder in ngn annan än mig och Ohtello, och då inte för älgsafari utan på älskogssafari. chansen är nog större då skulle jag tro =)

Men jag tackar för inbjudan hur som haver.

Det var just en sådan safari jag först tänkt bjuda er två på, men så fick jag på avvägar höra det illvilliga ryktet att othello dragit på sig äktenskapliga plikter. :cry:

Jag hoppas trots detta en dag få ägna mig åt ljuvlig älskog med er båda, men det är nog bäst jag har tålamod nog att invänta othellos första äktenskapliga kris innan jag tar första steget...

Länk till kommentar

Så hur går kriget på B2B? Inga övervintrande stormtrupper som trycker någonstans och är beredda på att inleda ett gerillakrig? Min avatar kan ställa upp som uberadjutant!

Inte helt olikt det tyska krigsmaskineriet efter första världskriget så är jag utåt sett fullständigt besegrad. Det pågår dock en kraftigt mobilisering mot mina inre demoner och yttre fiender i form av B2Bs oändliga ström av helvetes-sessioner.

En dag kommer jag tillbaka för att en gång för alla slå ner min bittraste fiende. Min enda sanna antagonist: det outröttliga, oövervinnerliga(?), äckliga B2B-monstret.

Det är troligen bara jag som verkligen insett vidden av det mörker som växer ohämmat inom det nätverket.

Dagligen lurar det in nya spelare i sin förpestade, illaluktande mun. Det enda jag vill är att en gång för alla köra ner en kärnvapenbestyckad missil i gapet på monstret. Om jag så själv ska dö, så är det ett pris jag är beredd att betala.

Länk till kommentar

Inte helt olikt det tyska krigsmaskineriet efter första världskriget så är jag utåt sett fullständigt besegrad. Det pågår dock en kraftigt mobilisering mot mina inre demoner och yttre fiender i form av B2Bs oändliga ström av helvetes-sessioner.

En dag kommer jag tillbaka för att en gång för alla slå ner min bittraste fiende. Min enda sanna antagonist: det outröttliga, oövervinnerliga(?), äckliga B2B-monstret.

Det är troligen bara jag som verkligen insett vidden av det mörker som växer ohämmat inom det nätverket.

Dagligen lurar det in nya spelare i sin förpestade, illaluktande mun. Det enda jag vill är att en gång för alla köra ner en kärnvapenbestyckad missil i gapet på monstret. Om jag så själv ska dö, så är det ett pris jag är beredd att betala.

En mycket sjukman har talat.

Länk till kommentar

text text -

Jag hoppas trots detta en dag få ägna mig åt ljuvlig älskog med er båda, men det är nog bäst jag har tålamod nog att invänta othellos första äktenskapliga kris innan jag tar första steget...

Så hur jag har det med förhållande eller läggning har inget med saken att göra?

Här satt man och trodde att man hade ett fint och fläckfritt rykte. Så fel man hade, som vanligt 8-)

Länk till kommentar

Snooker bad beat av högsta rang:

http://www.break.com/index/unlucky_pool_shot1.html

Snooker? :P;) Nae vars, ska inte vara sån. :P

Hur som helst så hittade jag upphetsning av världsklass på youtube och jag tänker givetvis dela med mig. Det är svettigt, det är hat, det är stön och det är snygga tjejer i korta kjolar. Vad mer kan man begära? Och just ja, det är tennis i världsklass också. Men är det egentligen så viktigt?

Länk till kommentar

Igår spelade jag 3 stora händer på b2b.

5678ss där jag pottat knapp , hela bordet synat och floppen kommer 268 med fd som inte e mitt. €800 pott.

QQT8ss på floppen T84 med fd som inte e mitt, €1k pott.

3569 ds som synat minraise pre, floppen 694, €400 pott.

Gissa hur många jag vann?

Länk till kommentar

Välansade apstjärtar och sjörövarskägg. Nu sjunker skeppet, och det snabbt!

Vad jag än gör blir det fel. Har jag 46 outs så missar jag. Har jag ultranötter så lägger bredbandet ner. Spelar jag upp mig till 1000 dollar förlorar jag dem 5 potter senare...

Jag är så trött och utdragen att jag inte ens blir förbannad längre. Det finns liksom ingen inre kraft kvar.

Varje gång pengarna åker in i potten och korten vänds upp så frågan jag mig: "hur ska jag förlora den här handen", följt av ett "jaha" två sekunder senare då runner runner draget har trillat in.

Jag tänker inte trötta ut er med hand histories. De är lika ointressanta som gravstenar utan namn.

Om inget händer så går jag väl i matteprofs fotspår och skriver en uppsats på forumet om min pokerhistoria och varför jag kastar in handduken. Hemska tanke.

Kommer jag efter 3 års underbart glidande bli tvungen att för andra gången i mitt liv skaffa ett riktigt jobb? Jag ryser vid blotta tanken. Usch fy, och spya.

Det är ju själva fan! Jag har ju inte heller några större krav på livet. En bärbar dator fylld med magnum PI, Bob Dylan och lite förstaklassig porr så leker livet.

En och annan dollar för en årlig långsemester. Mer begär jag inte.

Desperationen växer, men en sak står klart: Jobb måste jag i det längsta undvika. Krisar det ordentligt så blir det att sälja min kropp till någon rik amerikanska i 50-årsåldern. Gärna före detta B-skådis (i mina patetiska drömmar springer jag på en liten blond ryska och blivande tennis-superstar och kärar ner henne ordentligt. Bröllop inom 3 månader och stabil framtid säkrad).

Jaja, vad är en bal på slottet? När rakebacken kommer och good-streaken hittar tillbaka till mitt liv så kommer nämnda liv att vara en fest igen...

Fram till dess lyssnar jag på nationalteaterns 'Vi fortsätter spela rocknroll men vi håller på att dö' och gråter inombords.

Edit: Mitt enda kvarstående hopp är ett nyöppnat origgat konto på stars fyllt med karma och metafysiska kopplingar.

Länk till kommentar

Femman måste vara århundradets nötkanal: CSI Las Vegas följt av Jay Leno och en underbar avslutning med Magnum PI. Träffade jag den ansvarige för programutbudet vette fan om jag inte hade gett honom en avsugning av ren tacksamhet!
LOOL!! Kan ju annars hoppas att det är en tjej?
Länk till kommentar

• Skapa nytt...