HataB2B Postad 14 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 Oktober , 2008 Jag blev just moderat: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 14 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2008 Så moderaterna skyltar med sina transor? Väldigt modernt imo. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 14 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2008 Så moderaterna skyltar med sina transor? Väldigt modernt imo. lol /SK Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 14 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 Oktober , 2008 Så moderaterna skyltar med sina transor? Väldigt modernt imo. Tar lite tjejer i din smak istället! Enjoy... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 14 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2008 Lilla gubben.. det här är min smak: http://www.youtube.com/watch?v=j-PIsk7N6oc Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 14 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2008 Lilla gubben.. det här är min smak: http://www.youtube.com/watch?v=j-PIsk7N6oc halilibib Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 14 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 Oktober , 2008 Lilla gubben.. det här är min smak: http://www.youtube.com/watch?v=j-PIsk7N6oc Ja, inte är det svårt att få ett folk att verka snyggt när det finns lagar som tvingar alla oheta babes att traska runt såhär: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 14 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2008 Ja, inte är det svårt att få ett folk att verka snyggt när det finns lagar som tvingar alla oheta babes att traska runt såhär: Blandar nog ihop Iran med Afghanistan där. Sen finns gott om supersnygga iranskor utomlands, bl a i Sverige Fast visst önskar man att lagen om oheta babes var universellt gällande. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JoeFalk Postad 14 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2008 Jag blev just moderat: Välkommen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 14 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2008 Så moderaterna skyltar med sina transor? Väldigt modernt imo. QFT! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 14 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 Oktober , 2008 Oj, oj... Min Msn fick overflow av "hur kan du tycka hon är het"-attacker, men jag står på mig och påstår att hon är sjukt het för att vara politiker (vad det nu säger) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 14 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 Oktober , 2008 Blandar nog ihop Iran med Afghanistan där. Faktiskt inte: läste ngn artikel om hur sedlighetspolisen trakasserar tjejer som visar för mkt hår. Fake Edit: snabb google ger: http://www.sr.se/cgi-bin/ekot/artikel.asp?artikel=1555962 Däremot är jag beredd att skriva under på att det finns en hel heta iranskor Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 14 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 Oktober , 2008 Damerna ser precis så dåliga ut som jag hade hoppats! Står 13-7 till tyskarna och svenskarna ser härligt oengagerade ut... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 14 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2008 Oj, oj... Min Msn fick overflow av "hur kan du tycka hon är het"-attacker, men jag står på mig och påstår att hon är sjukt het för att vara politiker (vad det nu säger) Ja när det närmaste hästsvans du annars kommer är Anders Borg, så är inte konkurrensen så himla stor. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 14 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 Oktober , 2008 Deutschland, Deutschland, über alles! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 14 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 Oktober , 2008 Meine liebling! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 14 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2008 Oj, oj... Min Msn fick overflow av "hur kan du tycka hon är het"-attacker, men jag står på mig och påstår att hon är sjukt het för att vara politiker (vad det nu säger) Ok här var hon relativt ok. I could do her. Men vem är den fula jäveln som står bredvid henne? Är Det ens mänskligt? Faktiskt inte: läste ngn artikel om hur sedlighetspolisen trakasserar tjejer som visar för mkt hår. Mmm det är sant. Det har de hållit på med i 20 år utan större framgång. Vad jag menade var att Burka används inte i Iran. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekstrom Postad 14 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2008 Ok här var hon relativt ok. I could do her. Men vem är den fula jäveln som står bredvid henne? Är Det ens mänskligt? Skönt att vissas gräns neråt går vid Alba, gäller att sikta högt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 14 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2008 Anna König Jerlmyr Frågan är om det går att ha ett mer moderat-namn? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 14 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 Oktober , 2008 Skönt att vissas gräns neråt går vid Alba, gäller att sikta högt Ja, på sista bilden tycker i alla fall jag att hon är supersöt... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 14 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 Oktober , 2008 Ikväll tokgaistar vi för Linköpingsseger! 1673 på dem mot Rögle till 1.9 ggr pengarna. Det gör mig ont i hjärtat att betta mot Kenny Jönsson som enligt mig är en av de mest jordnära stjärnspelarna som någonsin existerat (bara en sådan sak att han valde spel i Rögle i allsvenskan istället för ngt av de 30 elitserielag som drog i honom - ett beslut som värmer i en tid då spelarna horar runt för minsta krona i löneförhöjning) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
almanzur Postad 14 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2008 bara en sådan sak att han valde spel i Rögle i allsvenskan istället för ngt av de 30 NHL-lag som drog i honom FYP Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 14 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 Oktober , 2008 FYP Snygg fix och agreed säger jag! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 14 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 Oktober , 2008 Han är inte jättevek heller: "Kenny spelade VM finalen med ett brutet revben och inre blödningar." Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 14 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2008 :h::h:Är du i Sthlm något i november? Jag kommer få smått finbesök från Ukraina, kan behöva tolk :h::h: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts