Gå till innehåll

Dagboken B2B-kan-dra-åt-helvete

HataB2B

Recommended Posts

• Svars 4,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ja, inte är det svårt att få ett folk att verka snyggt när det finns lagar som tvingar alla oheta babes att traska runt såhär:

woman-with-burka_64.jpg

Blandar nog ihop Iran med Afghanistan där. Sen finns gott om supersnygga iranskor utomlands, bl a i Sverige :)

Fast visst önskar man att lagen om oheta babes var universellt gällande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blandar nog ihop Iran med Afghanistan där.

Faktiskt inte: läste ngn artikel om hur sedlighetspolisen trakasserar tjejer som visar för mkt hår.

Fake Edit: snabb google ger: http://www.sr.se/cgi-bin/ekot/artikel.asp?artikel=1555962

Däremot är jag beredd att skriva under på att det finns en hel heta iranskor :-)

Länk till kommentar

Oj, oj... Min Msn fick overflow av "hur kan du tycka hon är het"-attacker, men jag står på mig och påstår att hon är sjukt het för att vara politiker (vad det nu säger)

image-upload-2-733783.jpe

Ja när det närmaste hästsvans du annars kommer är Anders Borg, så är inte konkurrensen så himla stor.
Länk till kommentar

Oj, oj... Min Msn fick overflow av "hur kan du tycka hon är het"-attacker, men jag står på mig och påstår att hon är sjukt het för att vara politiker (vad det nu säger)

image-upload-2-733783.jpe

Ok här var hon relativt ok. I could do her. Men vem är den fula jäveln som står bredvid henne? Är Det ens mänskligt?

Faktiskt inte: läste ngn artikel om hur sedlighetspolisen trakasserar tjejer som visar för mkt hår.

Mmm det är sant. Det har de hållit på med i 20 år utan större framgång.

Vad jag menade var att Burka används inte i Iran.

Länk till kommentar

Ikväll tokgaistar vi för Linköpingsseger!

1673 på dem mot Rögle till 1.9 ggr pengarna.

Det gör mig ont i hjärtat att betta mot Kenny Jönsson som enligt mig är en av de mest jordnära stjärnspelarna som någonsin existerat (bara en sådan sak att han valde spel i Rögle i allsvenskan istället för ngt av de 30 elitserielag som drog i honom - ett beslut som värmer i en tid då spelarna horar runt för minsta krona i löneförhöjning)

Länk till kommentar

• Skapa nytt...