Gå till innehåll

Dagboken B2B-kan-dra-åt-helvete


HataB2B

Recommended Posts

  • Svars 4,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Sådär. Ännu ett dygn har gått till historien...

 

Nytt på tennisfronten är att jag genom lite tur har fixat en sparringmatch per vecka mot en av skånes högst rankade tennisspelare. Ett nödvändigt steg för att utveckla spelet.

 

Som alla med erfarenhet av idrott vet så är åtminstone 50% av resultaten helt beroende på materialet man använder sig av. I syfte att inte halka efter på det planet har jag budat sönder Ebay i jakt på ett par riktiga tennis-shorts. Målbilden i klädväg ligger ungefär här:

 

CONNORS_Jimmy_1983_GH_R.jpg

 

Jag vägrar se ut som någon vilsekommen sammablandning mellan basketspelare och sönderknarkad hippie:

 

Sönderknarkad Hippie?

Rafael_Nadal2_8x10Med.jpg

 

Rafael Nadal?

haight-hippie.jpg

 

hippiefamilywb9.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, den sportbetting gick ju inte direk lysande för min del. Lyckligtvis så var den efterföljande BJ-tilten desto mer lysande och jag lyckades kämpa tillbaka förlusten!

 

Förövrigt tycker jag det är stort av Betfair att hålla igång en zero edge BJ så man slipper känna sig alltför givmild när man pumpar "ny hand"-knappen för att kämpa tillbaka misslyckade sportbets...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dagens tågbet är 2160 Sek på östeuropas stolthet Sparta Prag mot Slovan Liberec.

 

Min analys är följande;

Eftersom jag är helt säker på att Slovan Liberec inte har en chans i helvetet att stå emot Arsenal så kan de, självfallet, inte heller slå ett taggat Prag som bevisligen är metafysiskt sammanlänkade med Londonlaget alltsedan tidigt 1900-tal.

 

Edit: För varje sekund blir jag mer och mer säker på att mitt bet är ett surebet och jag pangar på med ytterligare 2000 i syfte att, på klassiskt finansmanér, vinstmaximera!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...