gdaily Postad 27 September , 2008 Rapport Share Postad 27 September , 2008 Sådär då har jag äntligen gjort slag i saken och beställt en vegetariana med Oxfilé. Funkade superb och kommer fortsättningsvis vara min standardpizza... Vegetariana med salami är min standard. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bossebo Postad 27 September , 2008 Rapport Share Postad 27 September , 2008 Vegetariana+skinka+sås minus ananas minus oliver...... Den brukar inte vara populär o beställa, men dock väldigt god Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 28 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 September , 2008 Sådär. Ännu ett dygn har gått till historien... Nytt på tennisfronten är att jag genom lite tur har fixat en sparringmatch per vecka mot en av skånes högst rankade tennisspelare. Ett nödvändigt steg för att utveckla spelet. Som alla med erfarenhet av idrott vet så är åtminstone 50% av resultaten helt beroende på materialet man använder sig av. I syfte att inte halka efter på det planet har jag budat sönder Ebay i jakt på ett par riktiga tennis-shorts. Målbilden i klädväg ligger ungefär här: Jag vägrar se ut som någon vilsekommen sammablandning mellan basketspelare och sönderknarkad hippie: Sönderknarkad Hippie? Rafael Nadal? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nizse Postad 28 September , 2008 Rapport Share Postad 28 September , 2008 http://tungdanne.istheshit.net/index.php?action=report Borlänges lilla ängel. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 28 September , 2008 Rapport Share Postad 28 September , 2008 I see a nipple. BAN!!!!!!1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 28 September , 2008 Rapport Share Postad 28 September , 2008 I see a nipple. BAN!!!!!!1 gör du? jag såg mest hår Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 28 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 September , 2008 Dagens sitta-på-tåget-bet är 1110 riksdaler på bortaseger för Elfsborg till 3.9 ggr pengarna och 719 riksdaler på oavgjort till 3.65 ggr pengarna. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 28 September , 2008 Rapport Share Postad 28 September , 2008 De är helt rätt hata! kff har inte en chans Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robin_911 Postad 28 September , 2008 Rapport Share Postad 28 September , 2008 De är helt rätt hata! kff har inte en chans Gaaah, blir ju en enkel 2-0 seger till KFF : ) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 28 September , 2008 Rapport Share Postad 28 September , 2008 Gaaah, blir ju en enkel 2-0 seger till KFF : ) Gör om gör rätt.. .. FJANT! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 28 September , 2008 Rapport Share Postad 28 September , 2008 Gaaah, blir ju en enkel 2-0 seger till KFF : )KAHMAH FF!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 28 September , 2008 Rapport Share Postad 28 September , 2008 KAHMAH FF!!! nej nej och åter ne EJNEJEJN EJNEJENNE Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robin_911 Postad 28 September , 2008 Rapport Share Postad 28 September , 2008 Som sagt, nu ska vi ner till skansen och se ellos få storstryk : ) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 28 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 September , 2008 Ja, den sportbetting gick ju inte direk lysande för min del. Lyckligtvis så var den efterföljande BJ-tilten desto mer lysande och jag lyckades kämpa tillbaka förlusten! Förövrigt tycker jag det är stort av Betfair att hålla igång en zero edge BJ så man slipper känna sig alltför givmild när man pumpar "ny hand"-knappen för att kämpa tillbaka misslyckade sportbets... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 28 September , 2008 Rapport Share Postad 28 September , 2008 Förövrigt tycker jag det är stort av Betfair att hålla igång en zero edge BJ så man slipper känna sig alltför givmild när man pumpar "ny hand"-knappen för att kämpa tillbaka misslyckade sportbets... Hur funkar den? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 28 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 September , 2008 Hur funkar den? Du får BJ-utbetalning på 21 med 5 kort... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robin_911 Postad 28 September , 2008 Rapport Share Postad 28 September , 2008 Så klart vinner KFF. Tippa aldrig emot Sveriges bästa lag igen : ) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 28 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 September , 2008 Dagens sportbetting fortsätter och jag satsar en tusing på oavgjort mellan Inter och Milan till 3.9 ggr pengarna. (står 0-1 efter 53 minuter) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 28 September , 2008 Rapport Share Postad 28 September , 2008 Vad händer med sportsbettingen idag, Hata? Lite skottning med fina HH's för att ta igen backet? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 28 September , 2008 Rapport Share Postad 28 September , 2008 KAHMAH FF!!! :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 28 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 September , 2008 Vad händer med sportsbettingen idag, Hata? Lite skottning med fina HH's för att ta igen backet? Det oerhörda backet om 1000 riksdaler på mitt sportsbettingkonto täcks, lyckligtvis, av dagens pokerspelande så skottning känns ganska inaktuellt för tillfället... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 29 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2008 Dagens tågbet är 2160 Sek på östeuropas stolthet Sparta Prag mot Slovan Liberec. Min analys är följande; Eftersom jag är helt säker på att Slovan Liberec inte har en chans i helvetet att stå emot Arsenal så kan de, självfallet, inte heller slå ett taggat Prag som bevisligen är metafysiskt sammanlänkade med Londonlaget alltsedan tidigt 1900-tal. Edit: För varje sekund blir jag mer och mer säker på att mitt bet är ett surebet och jag pangar på med ytterligare 2000 i syfte att, på klassiskt finansmanér, vinstmaximera! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 29 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2008 En bild på laget taget endast 16 år efter den metafysiska sammanlänkningen lagen emellan: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 En bild på laget taget endast 16 år efter den metafysiska sammanlänkningen lagen emellan: satans så rippad och muskulös han i mitten verkar vara, man ser ju skårorna i bröstmusklerna osv.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 29 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2008 Fotbollen ser ju mörkare ut än ett svart hål så vi jagar igen den förlusten med ett 1200 bet på Rögle mot Frölunda till 6.21 ggr pengarna och ber till alla tillgängliga gudar om kollektiv härdsmälta i Frölunda... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts