kraclob Postad 26 September , 2008 Rapport Share Postad 26 September , 2008 (11:18:41) Kraclob: haha, såg nu att du har ringt mig kl 2 på morgonen (11:18:52) HataB2B: har jag? (11:18:54) HataB2B: wow (11:18:58) HataB2B: det har jag inget minne av (11:19:09) Kraclob: bra kväll alltså (11:19:13) HataB2B: =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 26 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 September , 2008 Vart har "hjältarna" från skåne tagit vägen? Sågs senast i en bar på Kungsholmen inatt, varifrån Hata rusade ut till en taxi med Forumråttan under armen med orden: "Vi måste ha bättre kvinnor än vad som finns hääär, nu åker vi och drar en skumpa på Stureplan!" Hur slutade kvällen/morgonen? Det är ju inte riktigt så jag minns vårt uttåg ifrån Lemon bar, men att jag var besviken på hur det såg ut på tjejfronten efter att Charlie-kopian* försvann är minst sagt korrekt uppfattat... Det var en oerhörd besvikelse. Jag skulle säkerligen kunna hitta en anständig bild på det amerikanska originalet, men då jag sitter på tåg omöjliggörs en bildsök på google av pinsamhetsskäl. * Charlie är en amerikansk skådespelerska känd för sin medverkan i diverse produktioner av tveksam moralisk art. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Krite69 Postad 26 September , 2008 Rapport Share Postad 26 September , 2008 Att ringa fyllesamtal kl 2 är väl superstandard? Kl 14 skulle man kanske kunnat reagera... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 26 September , 2008 Rapport Share Postad 26 September , 2008 Smaka på själva ordet "Kicki-rebuy". Korrekt uttal är "Ki [kort, stum paus] ki-rebuy" Visst ligger det skönt i munnen!? Så sant. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 26 September , 2008 Rapport Share Postad 26 September , 2008 * Charlie är en amerikansk skådespelerska känd för sin medverkan i diverse produktioner av tveksam moralisk art.Det roliga här är att jag vet exakt vilken Charlie du menar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 26 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 September , 2008 Att ringa fyllesamtal kl 2 är väl superstandard? Kl 14 skulle man kanske kunnat reagera... Once upon a time you dressed so fine. You threw the bums a dime in your prime, didn't you? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 26 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 September , 2008 Det roliga här är att jag vet exakt vilken Charlie du menar. Nu vågar jag för tillfället inte klicka på linken, men av någon anledning är jag föga förvånad över din kännedom av skådespelartalangen... =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 26 September , 2008 Rapport Share Postad 26 September , 2008 Nu vågar jag för tillfället inte klicka på linken, men av någon anledning är jag föga förvånad över din kännedom av skådespelartalangen... =)Mindes henne bara pga fina ögon och vacker personlighet, obvs. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 26 September , 2008 Rapport Share Postad 26 September , 2008 Om du lovar att plocka loss hörlurar och vrida upp högtalarna till max innan du klickar så kan jag fixa en worksafelänk åt dig. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 26 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 September , 2008 Mindes henne bara pga fina ögon och vacker personlighet, obvs. As expected =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 26 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 September , 2008 Om du lovar att plocka loss hörlurar och vrida upp högtalarna till max innan du klickar så kan jag fixa en worksafelänk åt dig. Du är snäll så det förslår... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 26 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 September , 2008 Sådär, då var jag anmäld till mitt livs första tennistävling! Den går av stapeln i slutet av oktober så nu gäller det att hårdträna så jag slipper skämma ut mig och kan inkassera mina första stapplande rankingpinnar... Målbilden är att ha en smula bättre självkontroll än den här killen: http://www.break.com/index/angry-tennis-player-hurts-himself.html samt att ha Edbergs uthållighet: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hefo Postad 26 September , 2008 Rapport Share Postad 26 September , 2008 efter att Charlie-kopian* försvann är minst sagt korrekt uppfattat... Jag trodde det var censur hon var lik? Ännu en dag, jag vaknar upp igen, naken vid min TV som visar jorden... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 26 September , 2008 Rapport Share Postad 26 September , 2008 Målbilden är att ha en smula bättre självkontroll än den här killenJa du är ju känd för det... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 26 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 September , 2008 Jag trodde det var censur hon var lik? Ännu en dag, jag vaknar upp igen, naken vid min TV som visar jorden... TACK för gårdagens monsterkomplimang by the way =) Greatly, and truly, appreciated... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stonethailand Postad 26 September , 2008 Rapport Share Postad 26 September , 2008 Osannolikt dålig backhand som snubben har mot edberg, fyfan vilken skev rörelse. Hur går din start i jakten på federer till? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 26 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 September , 2008 Hur går din start i jakten på federer till? Är det träningsdos m.m. du är ute efter? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stonethailand Postad 26 September , 2008 Rapport Share Postad 26 September , 2008 nja, jo självklart vill jag veta träningsdosen.. Hur hårt strängar du? Vem ska du möta? genom vilken klubb ska du representera? Är du i sthlm ikväll och sitter o svarar på detta så blir jag b e s v i k e n. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 26 September , 2008 Rapport Share Postad 26 September , 2008 Vilken tennisturnering är du anmäld till? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 26 September , 2008 Rapport Share Postad 26 September , 2008 "Hata Ficktennis Open" Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 26 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 September , 2008 Sådär då har jag äntligen gjort slag i saken och beställt en vegetariana med Oxfilé. Funkade superb och kommer fortsättningsvis vara min standardpizza... När det gäller tennis så spelar jag med ett Wilson K Blade 98 som jag ännu inte har strängat om. Ska ta en diskussion med min franska tränare om hur hårt jag borde ha det strängat. För tillfället har jag tre träningar per vecka och spelar vanligtvis 3 ggr utöver det med en sparringpartner. Ska försöka lura till mig lite träning med lite bättre motstånd. Det är höstturnering i Gbg jag ska spela. Eventuellt kör jag även dubbeln, då jag hört det ryktas om en dubbelbonus i rankingsystemet. och nej, jag är inte kvar i sthlm... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 26 September , 2008 Rapport Share Postad 26 September , 2008 Vilken tennisturnering är du anmäld till? "Hata Ficktennis Open" Jag hade räknat med åtminstone 11 st "haha", "LOL", " ", e dyl. Men icke... Var ju skitkul! Tycker btw att både Jennez och Hata borde få infractions för uppmuntran till dekadent leverne. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 26 September , 2008 Rapport Share Postad 26 September , 2008 Sådär då har jag äntligen gjort slag i saken och beställt en vegetariana med Oxfilé. Funkade superb och kommer fortsättningsvis vara min standardpizza... När det gäller tennis så spelar jag med ett Wilson K Blade 98 som jag ännu inte har strängat om. Ska ta en diskussion med min franska tränare om hur hårt jag borde ha det strängat. För tillfället har jag tre träningar per vecka och spelar vanligtvis 3 ggr utöver det med en sparringpartner. Ska försöka lura till mig lite träning med lite bättre motstånd. Det är höstturnering i Gbg jag ska spela. Eventuellt kör jag även dubbeln, då jag hört det ryktas om en dubbelbonus i rankingsystemet. och nej, jag är inte kvar i sthlm... Låter trevligt, GBG-turneringarna brukar(kanske ska säga brukade? vet inte längre) vara bra. Släpp gärna datum när det närmar sig, så ska jag med glädje vara där med pom-poms och hejjaramsor. Det där med dubbelbonusen kan nog stämma ja, har för mig att det har varit så i varje fall. Förövrigt är tennisrakningpoängsystemet en jävla sörja om jag får säga mitt, vetefan vad dom använder för ekvation, själv fick jag en stor poängökning efter att ha varit skadad, och inte spelat mellan uppdateringar. Förmodar att det då handla om någon med samma namn, eller något annat lustigt fel. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 26 September , 2008 Rapport Share Postad 26 September , 2008 Jag hade räknat med åtminstone 11 st "haha", "LOL", " ", e dyl. Men icke... Var ju skitkul! Tycker btw att både Jennez och Hata borde få infractions för uppmuntran till dekadent leverne. Varför uppmuntra någon som uppenbarligen har en mer eller mindre så dekadent livsstil det går att få? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
demimonde Postad 26 September , 2008 Rapport Share Postad 26 September , 2008 Som nyinflyttad skåning med nya skånska kompisar så har du världens bästa skånksakurs här. Annama detta så blir du en skitbraskåning. Kan Afonso (spelat i brasiliens landslag i fotboll) så kan Hata(blivande spelare i Davis cup?)....Eller hur?=) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts