kraclob Postad 16 September , 2008 Rapport Share Postad 16 September , 2008 Häng på Kraclob efteråt istället, sov sked! Vackert? - Nej Prisvärt? - Hell Yeah Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 16 September , 2008 Rapport Share Postad 16 September , 2008 Jag ska villigt medge att min tro på seger för slovakiskan är baserad på rent utseendemässiga skäl... Om det finns många HataB2Bs där ute, så ska jag nog börja satsa på den minst snygga i alla damtennismatcher.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 16 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 September , 2008 Om det finns många HataB2Bs där ute, så ska jag nog börja satsa på den minst snygga i alla damtennismatcher.. Ofta fula tjejer är bra på tennis... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 16 September , 2008 Rapport Share Postad 16 September , 2008 Numera har jag det alltid i byxfickan, vilket oftast resulterar i att det knäcks på mitten. Är det plånbokens fel att du la den på högtalaren, varför dumpade du den? Är jag gammal och skröplig som använder en fin liten lädersak att stoppa slantarna i? Förvisso när det gäller dig Hata, hela världens Truman Burbank, kanske det är bättra att sprida sakerna så mycket som möjligt att endast en i taget kan tappas bort eller brinna upp eller dylikt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 16 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 September , 2008 kanske det är bättra att sprida sakerna så mycket som möjligt att endast en i taget kan tappas bort eller brinna upp eller dylikt. Det är och har varit min taktik det senaste året faktiskt! Under det senaste året har jag tappat bort: 1 Ipod i Ukraina 1 Bank-kort 1 hundradollarsedel i Egypten samt tvättat och torktumlat ett pass till oigenkännlighet. I jämförelse med andra år är detta en oerhörd förbättring! Nackdelen är att jag, beroende på hur turlig jag är, måste leta igenom en massa fickor innan jag hittar vad jag söker... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 16 September , 2008 Rapport Share Postad 16 September , 2008 Det är och har varit min taktik det senaste året faktiskt! Under det senaste året har jag tappat bort: 1 Ipod i Ukraina 1 Bank-kort 1 hundradollarsedel i Egypten samt tvättat och torktumlat ett pass till oigenkännlighet. I jämförelse med andra år är detta en oerhörd förbättring! Nackdelen är att jag, beroende på hur turlig jag är, måste leta igenom en massa fickor innan jag hittar vad jag söker... Under grundskoletiden var jag som du. En gång tappade jag bort mina nycklar, fick nya och tappade bort dem exakt påföljande dag. Jag glömde en gång min ryggsäck (ryggsäck ) på bussen och hade ofantlig tur att min syster åkte exakt samma buss lite senare på dagen där den låg kvar! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 16 September , 2008 Rapport Share Postad 16 September , 2008 Kan inte annat än hålla med om swedbanks kontokort, även om jag förvisso ibland bär skulden själv. Själv lyckades jag när jag fick ett nytt kort att samma dag få den superba iden att använda den lilla magnetklippspengahållaren(kortare namn?) som skräpat hemma ett tag.... behöver jag berätta vad som hände? BTW, vid beställning av nytt kort ska du naturligtvis ha en bild på CDS, så här när han är på modet igen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 16 September , 2008 Rapport Share Postad 16 September , 2008 Swedbanks kort suger eller så är de min plånbok som våldtar. äter ca 1 kort i halvåret, sen börjar automaterna taffsa om att de är oläsligt. tillfällig lösning blir ju att dra en snorlåska på det och köra in det, som man gör med damerna när dom försöker jävlas, fungerar tydligen på bankkort också. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 16 September , 2008 Rapport Share Postad 16 September , 2008 Swedbanks kort suger eller så är de min plånbok som våldtar. äter ca 1 kort i halvåret, sen börjar automaterna taffsa om att de är oläsligt. tillfällig lösning blir ju att dra en snorlåska på det och köra in det, som man gör med damerna när dom försöker jävlas, fungerar tydligen på bankkort också. I came Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 16 September , 2008 Rapport Share Postad 16 September , 2008 Har inte pokerspelare börjat med amex? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JoeFalk Postad 16 September , 2008 Rapport Share Postad 16 September , 2008 Centurion måste ju du komma upp i om du bara använde det smart. Att det är i Titan gynnar ju kraftigt om du ska ha de i fickan me Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 17 September , 2008 Rapport Share Postad 17 September , 2008 namnam hata Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Illvillja Postad 17 September , 2008 Rapport Share Postad 17 September , 2008 Jag har haft samma swedbankkort sen jag fick nytt för typ 3 år sen, det jag hade innan hade jag från det jag fick det tills dess att de gick ut (e la 5 år lr ngt?)... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 17 September , 2008 Rapport Share Postad 17 September , 2008 Swedbanks kort suger eller så är de min plånbok som våldtar. äter ca 1 kort i halvåret, sen börjar automaterna taffsa om att de är oläsligt. tillfällig lösning blir ju att dra en snorlåska på det och köra in det, som man gör med damerna när dom försöker jävlas, fungerar tydligen på bankkort också. Har haft samma kort sen jag typ slutade gymnasiet (5 år sen nu, huuga) och det har funkat alldeles utmärkt. Efter att ha jobbat flera år i butik - ser en del kort på en dag - måste jag säga att Nordeas kort suger bra mkt hårdare än swedbanks.. Alltid ett jävla strul med dem, och är det inte så att kortet rent fysiskt är felaktigt så är det strul på nordeas dator och kunden får beskedet att där inte finns några pengar trots att det sägs finnas x antal KKr. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 17 September , 2008 Rapport Share Postad 17 September , 2008 swedbank är för kommunister. länge leve SEB! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JoeFalk Postad 17 September , 2008 Rapport Share Postad 17 September , 2008 swedbank är för kommunister. länge leve SEB! Swedbank är bra för dem som inte har pengar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 17 September , 2008 Rapport Share Postad 17 September , 2008 Har haft samma kort sen jag typ slutade gymnasiet (5 år sen nu, huuga) och det har funkat alldeles utmärkt. Efter att ha jobbat flera år i butik - ser en del kort på en dag - måste jag säga att Nordeas kort suger bra mkt hårdare än swedbanks.. Alltid ett jävla strul med dem, och är det inte så att kortet rent fysiskt är felaktigt så är det strul på nordeas dator och kunden får beskedet att där inte finns några pengar trots att det sägs finnas x antal KKr. Måste hoppa in och försvara Nordea här. Har aldrig haft problem med deras kort. Har hänt kanske en gång att det inte har funkat och då har det väl mest sannolikt varit fel på butikens terminal snarare än kortet. Nordea är för övrigt den enda bank som inte har rövknullat mig på ett eller annat sätt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 17 September , 2008 Rapport Share Postad 17 September , 2008 Nordea är för övrigt den enda bank som inte har rövknullat mig på ett eller annat sätt.Nordea har å andra sidan knullat mig både fram och baklänges. Aldrig mer nordea. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Portello Postad 17 September , 2008 Rapport Share Postad 17 September , 2008 Och vem såg jag på Casa Cosmopol igår då?! Det e riktigt..... Samlade allt mod jag kunde uppbringa gick fram och frågade "E det du som e David"? Därpå földe en högtidlig (för min del, haha) handskakning Försökte sen med tveksam framgång få fram att jag nickade Portello på PF, mitt nervösa mumlande renderade dock i att Mr Sir Hata hörde "Othello" och triumferande påpekade att jag inte var en och nittio lång och att han syna min bluff Legenden gled sen vidare med 2 söta damer som jag kan förstå var mer intressanta än min idoldyrkan. Sammanfattningsvis verkade det vara en trevlig kille med den lilla tvisten att man kunde se hur någon form av 24/7-galenskap lyste i ögonen vilket gav mig bekräftelse på att alla hans mustiga historier bör vara näst intill 100% sanna Som Bonus-Jag-Mötte-Lassie kan tilläggas var att jag såg/hörde Micke Norinder under pokerturneringen, han såg väldigt tillfreds med sig själv ut och varför skulle ahn inte vara det när han förmodligen just spelat in x antal nya segelbåtar Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 17 September , 2008 Rapport Share Postad 17 September , 2008 Hata kom förbi bordet igår där även den där snorrike norrmannen Willy satt. Hata pekade på honom och sa "den här killen är jobbig, ska du ha en drink?" och Willy beställde en vodka cola (vodka vanilla och RIKTIG cola, annars får han utslag) och Hata gick till baren med (exakta?) orden: "Men allvarligt talat tycker jag du är skitjobbig". Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 17 September , 2008 Rapport Share Postad 17 September , 2008 Det mest retarderade CG lirades igår. Sjukt nog lyckades vi plussa. Standard raise var ca 11bb pre sen pottade man varje gata tills dem folda typ. Ganska sinnes, ska kolla med hata om vi kan rekonstruera den mest sicka handen mitt minne sviker lite atm. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 17 September , 2008 Rapport Share Postad 17 September , 2008 Nordea har å andra sidan knullat mig både fram och baklänges. Aldrig mer nordea. Lite det jag har fått intrycket av också, polaren har ALLTID strul med sitt VISA från Nordea när han är ute och reser.. Så fort han lämnar landet, Åland räcker så blir det något knas så det tar ett par dygn innan han kan använda det osv. Det kan ju visserligen vara någon slags spärr som han personligen måste låsa upp eller något, vad vet jag.. Har bara fått ett negativt intryck av nordeas kort, utan att själv ägt ett. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ripperkof Postad 17 September , 2008 Rapport Share Postad 17 September , 2008 Hata: [x] Omaha-Torsk. [x] Skottar gärna. [x] Kan träffas i Södra Sverige. [x] 27 år gammal . [ ] Bor hos Mamma. (Hon bor hos dig?) [x] Gulat ett par gånger. Slaktarn: [x] Omaha-Torsk. [x] Skottar gärna. [x] Kan träffas i Södra Sverige. [x] 27 år gammal . [x] Bor hos Mamma. [x] Gulat ett par gånger. 5/6 = du är han. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KolliMong Postad 17 September , 2008 Rapport Share Postad 17 September , 2008 Hata: [x] Omaha-Torsk. [x] Skottar gärna. [x] Kan träffas i Södra Sverige. [x] 27 år gammal . [ ] Bor hos Mamma. Slaktarn: [x] Omaha-Torsk. [x] Skottar gärna. [x] Kan träffas i Södra Sverige. [x] 27 år gammal . [x] Bor hos Mamma. 4/5 = du är han. HAHA, klart det e han!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 17 September , 2008 Rapport Share Postad 17 September , 2008 Hata: [x] Omaha-Torsk. [x] Skottar gärna. [x] Kan träffas i Södra Sverige. [x] 27 år gammal . [ ] Bor hos Mamma. Slaktarn: [x] Omaha-Torsk. [x] Skottar gärna. [x] Kan träffas i Södra Sverige. [x] 27 år gammal . [x] Bor hos Mamma. 4/5 = du är han. Haha, jag tänkte exakt samma sak när jag läste artikeln Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts