double_a Postad 27 Juli , 2007 Rapport Share Postad 27 Juli , 2007 haha skön historia...boken skulle sälja guld =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Suron Postad 27 Juli , 2007 Rapport Share Postad 27 Juli , 2007 Nobelpriset i litteratur går till...... HataB2B! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
punkis Postad 27 Juli , 2007 Rapport Share Postad 27 Juli , 2007 oj oj oj! Dessa kristianstaddagar... "Banken" är inte Bra alltid hehe Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ralph247 Postad 27 Juli , 2007 Rapport Share Postad 27 Juli , 2007 Haha åt du en rå beta på riktigt? Det suger verkligen att vara vilse i skåne mitt i natten med en cykel. Kommer ihåg att jag en gång gjorde snilledraget att snedda över en åker med cykel. Den var myyycket större än vad den såg ut. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 27 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 Juli , 2007 Haha åt du en rå beta på riktigt? Snälla, påminn mig inte... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 27 Juli , 2007 Rapport Share Postad 27 Juli , 2007 Jag vill tamejfan ha sex med ditt ordförråd. Tänkte säga att det knullar i mina öron när jag lyssnar till dina äventyr men eftersom jag bara är halvt mentalt handikappad så insåg jag innan jag skrev det att så inte var fallet då jag läste. hur som haver, skitkul DB. gl hf Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 27 Juli , 2007 Rapport Share Postad 27 Juli , 2007 Haha, du skriver väldigt skönt B2B! =) Keep it up! Mvh, KF Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snaso Postad 27 Juli , 2007 Rapport Share Postad 27 Juli , 2007 Haha fyfan vikken histora, ruskigt rolig läsning! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
goosty Postad 27 Juli , 2007 Rapport Share Postad 27 Juli , 2007 Ruskigt underhallande historia! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tootootrain Postad 28 Juli , 2007 Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 underbar läsning Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tony103 Postad 28 Juli , 2007 Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 Nobelpriset i litteratur går till...... HataB2B! ÄNTLIGEN!!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 28 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 Jesus kristus, herre messias, fader vår i himmelen! Från 40 VIP till 4 euro till 97 euro... Måtte detta fortsätta i all evighet, eller iallafall tills jag har 15 000 Vip så jag får 5 % mer rake back! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 28 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 ARrrrrfggfsdaffffaffffff VAAAAD ÄR DET FÖR MÄNNISKA SOM LYCKAS DRA UT MIG PÅ RIVERN 8 ggr på raken? Som synar pot med inget annat än underpar på turn? Är det teoretiskt möjligt att vara sämre än RUSPA01? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 28 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 Nattens fasor är över: 149,5 euros på kontot och förnyat hopp om guld och gröna skogar på andra sidan grinden. Samtidigt så vet jag ju, efter många år i branschen, att guldet har en tendens att förvandlas till bly. Ofta snabbt och alltid brutalt. Kommer den oundvikliga gulningen före eller efter att jag samlat på mig 15 000 VIP-poäng? Kommer jag att att gifta mig före eller efter min 40-årsdag? Är forumlegendaren Hjort en levande människa av kött och blod eller ett övernaturligt andeväsen med svar på alla livets och pokerns eviga dilemman? Frågorna hopar sig, men svaren förvägras mig... På återseende kära dagbok. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mordocai Postad 28 Juli , 2007 Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 Galet rolig historia HataB2B! Även om jag anser mig vara välsignad med både talets, och skriftens, gåva så lyfter jag på min fiktiva hatt för din inlevelseförmåga och ditt målande bildspråk! En OT-fråga. Hur gammal är du? Tycker att ditt ordval i mångt och mycket hamnar mer hos en +35 än något annat. Eller är jag helt ute och cyklar? =) MVH Mordo Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 28 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 En OT-fråga. Hur gammal är du? Tycker att ditt ordval i mångt och mycket hamnar mer hos en +35 än något annat. Eller är jag helt ute och cyklar? =) MVH Mordo Lyckligtvis är du ute och cyklar! Hej alla forumiter.Jag är en 25 årig livsnjutare som aldrig har läst en pokerbok och som hatar B2B mer än allt annat på denna värdelösa planet. MVH Hata Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mordocai Postad 28 Juli , 2007 Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 ojdå.. ber om ursäkt för mitt felaktiga antagande Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jack_the_dipper Postad 28 Juli , 2007 Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 Sådär ja! Då var man färdig! Läsningen började imorse men jag var tvungen att avbryta då en dagstripp till Oxelösund stundade. En ganska så vacker stad med mycket vatten (Östersjön). Jag lämnade firefoxen uppe med dagboken för att snabbt kunna återuppta läsningen och här är jag nu! Jag måste säga att det har varit en väldigt kul läsning och jag imponeras av din ork att fortsätta skriva så mycket som du gör och fortsätta i samma gargong och stil som du etablerat här i dagboken. Nu får vi bara hoppas på lite medrigg så vi inte förlorar vad som verkar vara den enda, trots B2b-hatet, sympatiska och trevliga människan på forumet. Det var ett jävla äventyr du fick erfara också. Någonstans så finns det en slags lust att hamna i en liknande situation. En situation där man måste ta till vad nöden kräver. T.ex gå vilse i en stad man aldrig varit i, haha. Jävla märklig "fantasi" eller vad man ska kalla det. Jag lever ett ganska händelselöst liv så måste väl bero på det. Hur som haver. Jag trillade iväg lite vilket jag hoppas att du kan förlåta. Lycka till med spelandet och kampen mot riggen! Med lite tålamod och jävlar anamma så kanske den här kampen kan resultera i fantastiska resultat så fort monstret insett att det inte är lönt att ge sig på någon som du! Vem vet? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 28 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 fadshhsqafdshfsdfasdhfyewahdfas FY fan vad jag hatar B2B. Hur kan top set med flushdrag förlora mot owrappat stegdrag VARENDA DJÄVLA gång??? Jag skiter i att de riggar sönder siten, men det måste ju för fan finnas lite rim och reson i rigghelvetet.. Det handlar inte ett skit om att jag vill ha tur. Det ENDA jag kräver av sitehelvetet är FRÅNVARO AV OTUR en enda jävla dag i mitt patetiska liv. Är det för mycket begärt? Hur kan siten ge samma svettiga Finländare riggen i ryggen varenda pot? Vecka in och vecka ut. År in och år ut. Ananias måste vara den sämsta spelaren genom tiderna. Dummare än ett turkiskt badhus och fulare än en baltisk livvakt. 54 euro kvar och jag MÅSTE ha 170 VIPs till innan månaden är till ända, men det är förstås för mycket begärt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 28 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 Nu får vi bara hoppas på lite medrigg så vi inte förlorar vad som verkar vara den enda, trots B2b-hatet, sympatiska och trevliga människan på forumet. Det var kanske lite att ta i , men jag bugar och bockar ödmjukt! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 28 Juli , 2007 Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 Jag såg en spelare som hette "AlskaB2B" igår, har du fått beundrare? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 28 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 Jag såg en spelare som hette "AlskaB2B" igår, har du fått beundrare? Skulle inte förvåna mig om det är du som sitter bakom spakarna på det kontot... Hur som helst så tror jag det krävs en allvarlig psykisk störning för att kunna älska det förpestade nätverk och jag kan bara hoppas att människan bakom kontot är ironiskt lagd... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 28 Juli , 2007 Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 Skulle inte förvåna mig om det är du som sitter bakom spakarna på det kontot... Hur som helst så tror jag det krävs en allvarlig psykisk störning för att kunna älska det förpestade nätverk och jag kan bara hoppas att människan bakom kontot är ironiskt lagd... Yep! Och ajg ska dit om en månad, måste bygga upp en rulle för det först tyvärr. Som omahaspelare måste man ju ha rullen tunt utspridd på sjuttielva sajter Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jack_the_dipper Postad 28 Juli , 2007 Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 Det verkar som att ni två har funnit varandra! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 28 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 Snälla, kan någon barmhärtighetsmörda mig??? Game # 613941518 - Omaha High Pot Limit EUR 0,25/0,50 - Table "Vac" Game ended 2007-07-28 20:16:36 GMT+01:00 Players: Svnson1 (EUR 74,11 in seat 1) HataB2B (EUR 66,77 in seat 3) Caines_ (EUR 36,05 in seat 4) PiggStar (EUR 49,50 in seat 5) Turapa (EUR 169,87 in seat 6) Dealer: Svnson1 Small Blind: HataB2B (0,25) Big Blind: Caines_ (0,50) HataB2B was dealt: - - - PiggStar Call (0,50) wille8 Raise (2,25) Svnson1 Fold HataB2B Raise (7,50) Caines_ Fold PiggStar Fold Turapa Call (5,50) Flop - - HataB2B Bet (16,50) Turapa Call (16,50) RIGG-Turn - - - HataB2B All-In (42,52) Turapa Call (42,52) River - - - - HataB2B shows: - - - (a pair of aces) Turapa shows: - - - (three of a kind, nines) Turapa wins: EUR 132,54 (with three of a kind, nines) Fittsajt Rakes: EUR 2,00 dasf fs afapf a fafa fjasjfjsafifsa dfj jidajif sa jfd jdfasdjf jfasf jsajfasjfj as jfj jijf jsdaf Slut. Frågor? Repetera. Verkställ! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts