Hertigen Postad 19 Juli , 2007 Rapport Postad 19 Juli , 2007 Men det är för spelarnas trygghet som konton spärras. Det kan ha varit så att de misstänker collusion etc. De har givetvis automatiska program som kontrollerar det under spelets gång så att du inte kan chipdumpa över alla pengar till en polare och rensa kortet. Var nu lugn, har du inte gjort något fel så kommer du få kontot öppnat så att du kan spela och få tillbaka pengarna. Gällande diskussionen om bonus tror jag att du kan komma överens med sidan om något, det ska nog inte vara problem att få mer tid på dig förutsatt att du inte gjort något fel. Jag skulle inte känna mig trygg när siten låser kontot och pengarna är borta när de sedan låser upp det igen, men det kanske bara är jag? Citera
abo_marius Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Postad 12 Augusti , 2007 hej unibet har spärrat mitt konto med jag hade lite över 5000$ jag har heller inte fått något svar på varför Citera
abo_marius Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Postad 12 Augusti , 2007 joo så här sa dom misstänkt för chipdumpning, jag fick inte prata med nån ansvarig dom sa att så e de bara att aceptera sa dom o detta e för 1år sedan. tydligen håller dom fortfarande på med fuffens skit sajt.... Citera
gdaily Postad 14 Augusti , 2007 Rapport Postad 14 Augusti , 2007 Håll er till postningsreglerna. Unibet har en sajttråd, där allt tjafs passar hemma Citera
Arne68 Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Postad 15 Augusti , 2007 Håll er till postningsreglerna. Unibet har en sajttråd, där allt tjafs passar hemma den är ju låst? Ville bara säga att jag avreagerade mig just genom att göra Unibets ankät. Synd bara att man inte fick förklara varför man tyckte att deras support sög och varför man aldrig skulle rekomendera en kompis att spela där. Var ganska tillfredsställande iaf. Edit: gått 40 dagar sen jag gjorde uttaget och 19 dagar sen de godkände uttaget Citera
simP Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Postad 15 Augusti , 2007 haha pajas unibet.. man blir inte förvånad. Hur kan det komma sig att Unibet ens har spelare kvar? Citera
gdaily Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Postad 15 Augusti , 2007 den är ju låst? Hoppla, det förklarar ju varför alla nya trådar dykt upp Jag låser upp den och låser den här i stället Citera
Recommended Posts