Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 56
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Den är så bra som den kan bli inom ongamenätverket..Kommer vara jätteseg att cleara på dina nivåer i cg dock..Motsvarar 100% rb på s&g och turneringar, vilket ju e kanon om man lirar det..

Postad
Är TowerGaming en sajt man kan lita på? Dom spammar mig konstant och verkar allmänt oseriösa och jag minns fortfarande PokesPoker på samma nät i höstas...
Var PokesPoker dom som blåste folk på pengar?
Postad
den där BONUSEN ÄR LÖJLIGT BRA, TA DEN FORT

Towergamings eller Betdirects?

Var påväg att ta Towergamin bonusen men lär inte spela på Ongame innan der har fixat så man kan ändra size på borden. Det är ju helt värdelöst när man inte ens kan ha 2 bord utan att det överlappar.

Postad
Towergamings eller Betdirects?

Var påväg att ta Towergamin bonusen men lär inte spela på Ongame innan der har fixat så man kan ändra size på borden. Det är ju helt värdelöst när man inte ens kan ha 2 bord utan att det överlappar.

Vilket de gjorde här i veckan....

Postad
Vilket de gjorde här i veckan....

Jasså, det märkte jag inte när jag var inne och kollade till min bankrulle på Hollywood poker för någon dag sen. Kommer det uppdateras automatiskt om ja går in eller måste jag ladda ner en ny klient?

Postad
Jasså, det märkte jag inte när jag var inne och kollade till min bankrulle på Hollywood poker för någon dag sen. Kommer det uppdateras automatiskt om ja går in eller måste jag ladda ner en ny klient?

Jag spelar på HollywoodPoker och där kan man ändra borden till typ "minisize" från Lobbyn. Kanske det var det du menade?

Postad
min insättning på TG stod som AQUA PAY i min internetbank... fishy site

*edit* Dock inget övrigt fel med siten!

vad är konstigt med det? Står Aqua pay är väl dem som genomför ongames transaktioner?

Postad
Jag spelar på HollywoodPoker och där kan man ändra borden till typ "minisize" från Lobbyn. Kanske det var det du menade?

Haha jag har itne spelat där jättemycket men jag har faktiskt inte hittat den funktionen. Måste leta nästa gång. Vet bara att representanter här på pf har sagt att det snart kommer.

Postad

Tja

Har kollat in denna bonus, tycker sidan verkar pålitlig. Supporten är snabb och bra! Jag ska plocka den. Poängen samlas genom player points i 5x måste du såvitt jag förstår få 5 player points för en bonusdollar dvs totalt 1000player points för denna bonus på 200 dollar.

Postad
For Poker: 0.1 points are awarded for every $0.10 in rake.

5x är hyffsat bra, blir inte bättre på ongame iaf.

men på NL$10-NL$25 är inga bonusar direkt lätta att cleara. och man brukar ha 30 dagar på sig. en $200 bonus blir det nog en hel del spel för att cleara.

spelade nyligen en $500 7x bonus på NL$50, tog ungefär 27 000 spelade händer att cleara, men beror såklart på vilken spelstil man har eftersom det är contributed rake som räknas.