glennviking Postad 30 Juni , 2007 Rapport Postad 30 Juni , 2007 http://www.towergaming.com/landing/exclusive-200-5x-bonus/ Är detta en bra bonus? Jag har inte riktigt fattat alla olika bonus system Jag spelar NL $10 och NL $25 Citera
widde_f Postad 30 Juni , 2007 Rapport Postad 30 Juni , 2007 Den är så bra som den kan bli inom ongamenätverket..Kommer vara jätteseg att cleara på dina nivåer i cg dock..Motsvarar 100% rb på s&g och turneringar, vilket ju e kanon om man lirar det.. Citera
glennviking Postad 30 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 30 Juni , 2007 är denna bättre då tror du? http://www.betdirectpoker.com/BetDirect_Poker_Promotions_WelcomeBonus.php Citera
Frenter Postad 30 Juni , 2007 Rapport Postad 30 Juni , 2007 den där BONUSEN ÄR LÖJLIGT BRA, TA DEN FORT Citera
Kollikock Postad 30 Juni , 2007 Rapport Postad 30 Juni , 2007 Är TowerGaming en sajt man kan lita på? Dom spammar mig konstant och verkar allmänt oseriösa och jag minns fortfarande PokesPoker på samma nät i höstas... Citera
b0bb4n Postad 30 Juni , 2007 Rapport Postad 30 Juni , 2007 Är TowerGaming en sajt man kan lita på? Dom spammar mig konstant och verkar allmänt oseriösa och jag minns fortfarande PokesPoker på samma nät i höstas...Var PokesPoker dom som blåste folk på pengar? Citera
Kollikock Postad 30 Juni , 2007 Rapport Postad 30 Juni , 2007 Var PokesPoker dom som blåste folk på pengar? Nja, dom hävdar att dom processar utbetalningarna i tur och ordning, men det verkar inte som att de har blivit klara med de som begärdes i oktober ännu. Citera
uven Postad 30 Juni , 2007 Rapport Postad 30 Juni , 2007 Jag har lirat på Tower ganska länge och har aldrig haft problem med dom...utbetalning till neteller brukar ta runt ett dygn. Citera
Chillarn7 Postad 30 Juni , 2007 Rapport Postad 30 Juni , 2007 den där BONUSEN ÄR LÖJLIGT BRA, TA DEN FORT Towergamings eller Betdirects? Var påväg att ta Towergamin bonusen men lär inte spela på Ongame innan der har fixat så man kan ändra size på borden. Det är ju helt värdelöst när man inte ens kan ha 2 bord utan att det överlappar. Citera
kraclob Postad 30 Juni , 2007 Rapport Postad 30 Juni , 2007 Towergamings eller Betdirects? Var påväg att ta Towergamin bonusen men lär inte spela på Ongame innan der har fixat så man kan ändra size på borden. Det är ju helt värdelöst när man inte ens kan ha 2 bord utan att det överlappar. Vilket de gjorde här i veckan.... Citera
kraclob Postad 30 Juni , 2007 Rapport Postad 30 Juni , 2007 finns också redan en tråd om denna bonus. http://pokerforum.nu/forum/bonusar/29773-towergaming-100-up-200-5x.html Citera
FraXioN Postad 30 Juni , 2007 Rapport Postad 30 Juni , 2007 Towergamings eller Betdirects? Betdirects är riktigt lättclearad. En av de lättaste på prima (6x). Citera
Chillarn7 Postad 30 Juni , 2007 Rapport Postad 30 Juni , 2007 Vilket de gjorde här i veckan.... Jasså, det märkte jag inte när jag var inne och kollade till min bankrulle på Hollywood poker för någon dag sen. Kommer det uppdateras automatiskt om ja går in eller måste jag ladda ner en ny klient? Citera
Rebonius Postad 30 Juni , 2007 Rapport Postad 30 Juni , 2007 Jasså, det märkte jag inte när jag var inne och kollade till min bankrulle på Hollywood poker för någon dag sen. Kommer det uppdateras automatiskt om ja går in eller måste jag ladda ner en ny klient? Jag spelar på HollywoodPoker och där kan man ändra borden till typ "minisize" från Lobbyn. Kanske det var det du menade? Citera
Skogiss Postad 2 Juli , 2007 Rapport Postad 2 Juli , 2007 min insättning på TG stod som AQUA PAY i min internetbank... fishy site *edit* Dock inget övrigt fel med siten! Citera
DaPine87 Postad 2 Juli , 2007 Rapport Postad 2 Juli , 2007 min insättning på TG stod som AQUA PAY i min internetbank... fishy site *edit* Dock inget övrigt fel med siten! vad är konstigt med det? Står Aqua pay är väl dem som genomför ongames transaktioner? Citera
Chillarn7 Postad 2 Juli , 2007 Rapport Postad 2 Juli , 2007 Jag spelar på HollywoodPoker och där kan man ändra borden till typ "minisize" från Lobbyn. Kanske det var det du menade? Haha jag har itne spelat där jättemycket men jag har faktiskt inte hittat den funktionen. Måste leta nästa gång. Vet bara att representanter här på pf har sagt att det snart kommer. Citera
Patruck Postad 2 Juli , 2007 Rapport Postad 2 Juli , 2007 Asså det står ju inget om den där bonusen, hittar bara 3 andra som är sämre, nån som kan länka? Citera
Skogiss Postad 2 Juli , 2007 Rapport Postad 2 Juli , 2007 vad är konstigt med det? Står Aqua pay är väl dem som genomför ongames transaktioner? Det är troligtvis för att gömma transaktionen för banker i USA? Citera
IseeYou Postad 3 Juli , 2007 Rapport Postad 3 Juli , 2007 Tja Har kollat in denna bonus, tycker sidan verkar pålitlig. Supporten är snabb och bra! Jag ska plocka den. Poängen samlas genom player points i 5x måste du såvitt jag förstår få 5 player points för en bonusdollar dvs totalt 1000player points för denna bonus på 200 dollar. Citera
mostrom Postad 3 Juli , 2007 Rapport Postad 3 Juli , 2007 Man får 5 poäng för varje $ man betalar i rake (vid turneringsspel). Skulle gissa att det är nått liknande vid cashgamespel. Hur får man points hos towergaming? Citera
Patruck Postad 3 Juli , 2007 Rapport Postad 3 Juli , 2007 Hur lång tid har man på sig att cleara bonusen? Citera
glennviking Postad 3 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 3 Juli , 2007 Det beror väl på vilken nivå du spelar? Citera
manshora Postad 3 Juli , 2007 Rapport Postad 3 Juli , 2007 For Poker: 0.1 points are awarded for every $0.10 in rake. 5x är hyffsat bra, blir inte bättre på ongame iaf. men på NL$10-NL$25 är inga bonusar direkt lätta att cleara. och man brukar ha 30 dagar på sig. en $200 bonus blir det nog en hel del spel för att cleara. spelade nyligen en $500 7x bonus på NL$50, tog ungefär 27 000 spelade händer att cleara, men beror såklart på vilken spelstil man har eftersom det är contributed rake som räknas. Citera
Recommended Posts