Gå till innehåll

Vilket håll snurrar hon åt?


Nidson

Recommended Posts

Ganska coolt faktiskt, i början trodde jag folk va dumma i huvet när de sa att hon bytte håll och jag försökte hitta på alla förklaringar jag kunde tänka mig på att det va omöjligt. Men där hade man fel :-D Ganska coolt nu när man kan bestämma exakt vilket håll hon ska röra sig åt och också få henne att bara gunga fram och tillbaks i 180grader och inte runt 360grader.

 

Gäller som sagt att kolla på den stilla foten och föra sin blick åt höger eller vänster där benet snurrar och alltid gå tillbaks till mitten och göra samma sak för att ändra håll bara att göra det i rätt ögonblick så kommer ni lyckas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 99
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Snurrar? Jag har tittat i 20 minuter nu och det anda hon gor ar att sparka ena benet at hoger-vanster-hoger-vanster osv. Dock ser hon ut att ha valdigt konstiga leder da hon kan boja benet pa ett weird satt.

 

 

lite ot.. men blev inte du livstids bannad för ditt "mrdawwe är bäst!! han krossar allt!!!!!!!!!!!!!!!!" inlägg?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

öppnade oxå bilden i ett animeringsprogram o kollade bild för bild. Där ser man att armen snurrar åt ett hål och benet åt motsatt håll i vissa lägen. Är väl där man blir förvirrad...

 

Eller rättare sagt, det är väl där man kan få henne att ändra riktning..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snurrar för snabbt i FireFox?, kunde inte se annat än snurr åt ett håll där.

I Explorer snurrar hon betydligt långsammare och jag ser direkt att hon byter håll.

 

Ahhaa... Det var därför jag inte såg något konstigt.

 

Hon snurrar bara runt runt runt medurs i Opera.

 

Ytterligare exempel av hur Microsoft förstör det för mänskligheten :twisted:

 

EDIT: på ca 8:e försöket går hon faktiskt åt annat håll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funkar alldeles utmärkt i firefox måste jag säga så det är inte fel på webbläsaren, det är fel på er :-P

 

Edit: Är också inga problem att byta håll i IE, fortsätt träna :)

 

Ne, men tror det är svårare att få rätt effekt, då hon snurrar 3 ggr fortare i FF, såg det direkt i rätt hastighet. När man väl lärt sig knepet går båda lika bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo det kanske är lättare i IE faktiskt. Men har kommit underfull med att hon måste snurra från höger till vänster rent logiskt vet varför, någon annan som kan förklara varför? =)

 

Nja, jag vet inte vad du menar med höger till vänster men om du menar medsols så håller jag med om att det är det enda logist möjliga ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo iofs menar självfallet att benet går bakom henne när benet snurrar från höger till vänster, va lite otydlig då det annars kan tolkas på alla sätt vilket nu blir moturs väl? :D

 

Edit: Menar moturs inte motsols ofc, det stämmer väl iaf? Gah varför kan inget nånsin bli rätt hehe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo iofs menar självfallet att benet går bakom henne när benet snurrar från höger till vänster, va lite otydlig då det annars kan tolkas på alla sätt vilket nu blir motsols väl? :D

 

Du har nog stirrat på bilden lite för länge och blivit snurrig :lol: förstår du själv vad du just skrev ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo iofs menar självfallet att benet går bakom henne när benet snurrar från höger till vänster, va lite otydlig då det annars kan tolkas på alla sätt vilket nu blir moturs väl? :D

 

Edit: Menar moturs inte motsols ofc, det stämmer väl iaf? Gah varför kan inget nånsin bli rätt hehe

 

om du lägger dig ner under henne för att titta på trosorna så kankse det är medsols...men om du observerar henne ovanifrån så blir väl samma rörelse motsols? eller va de moturs? hehe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sluta va så pervers :P

 

Ok nu håller jag på att tilta sönder, ser det som om man kollar snett uppifrån från ditt egna håll med tanke på skärmen, då snurrar hon moturs !i där pricken markerar hållet. Därför att ljuset kommer längre in från bilden då skuggan är åt ens egna håll om ni förstår, då skuggan bara går från höger till vänster och sen slutar och börjar om och ljuset kommer inifrån måste hon väl snurra moturs. Om ni inte kommer med argument emot detta vägrar jag svara mer :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sluta va så pervers :P

 

Ok nu håller jag på att tilta sönder, ser det som om man kollar snett uppifrån från ditt egna håll med tanke på skärmen, då snurrar hon moturs !i där pricken markerar hållet. Därför att ljuset kommer längre in från bilden då skuggan är åt ens egna håll om ni förstår, då skuggan bara går från höger till vänster och sen slutar och börjar om och ljuset kommer inifrån måste hon väl snurra moturs. Om ni inte kommer med argument emot detta vägrar jag svara mer :mrgreen:

det som strider mot det argumentet är om man tittar på bilden bakom skärmen

(hur blir det om man ser på bilden i Australien då? är moturs samma som motsols då?)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...