Bodinarn Postad 30 Juni , 2007 Rapport Postad 30 Juni , 2007 Såg dubbelfinalen i AO. Håller med dig där, helt underbar match. Är inte heller ngn direkt dubbelfantast men de stora finalerna samt DC är givna. Jävla regn nu förresten.. Citera
MacDaddy Postad 30 Juni , 2007 Rapport Postad 30 Juni , 2007 Att tycka synd om miljonärer då de inte uppnår maximal framgång ä ju rätt löjligt. Bättre o tycka synd om oss istället. Dubbel ä kul o titta på men absolut ingen prestige för annat än tennisnördar som du o jag Citera
MacDaddy Postad 30 Juni , 2007 Rapport Postad 30 Juni , 2007 Bara i England det kan regna en hel dag va? Citera
MacDaddy Postad 2 Juli , 2007 Rapport Postad 2 Juli , 2007 Jävla pissland. Vikingarna måste vart tokiga som ville ha över det landet. Citera
Bodinarn Postad 4 Juli , 2007 Rapport Postad 4 Juli , 2007 Fan vad jag hatar hedersamma förluster. Tråkigt, tråkigt, tråkigt Robin. Trodde han skulle klara det efter att ha räddat fjärde matchbollen och sätter första serven, inte direkt bästa läget för ett unforced error med backhanden=(. Jaja heja Björkman. Citera
MacDaddy Postad 6 Juli , 2007 Rapport Postad 6 Juli , 2007 Satte 100$ på Berdych men det blåste lite idag så mammas pojke ville inte spela utan gick runt o tyckte synd om sig själv i 2h. Citera
Bodinarn Postad 9 Juli , 2007 Rapport Postad 9 Juli , 2007 Maffig final. God made Roger Federer Citera
Fido Postad 9 Juli , 2007 Rapport Postad 9 Juli , 2007 Maffig final. God made Roger Federer Men jag trodde faktiskt Nadal skulle ta hem det. Var någon avgörande boll där i början på femte när Nadal kunde ha brutit (om jag inte missminner mig?). Skoj final! Bara i England det kan regna en hel dag va? Jo... eller hur? Var på minisemester i Sveriges vackra väder. Konstant regnande under en vecka. Lagom lajbans. Samtidigt sitter familjen hemma längs norrlandskusten och skrattar rått i 25 graders solsken. Citera
Recommended Posts