klabbisjp Postad 26 Juni , 2007 Rapport Postad 26 Juni , 2007 http://www.pokerhand.org/?1209390 Han hade 80 i vpip ,45 i pfr ,2 i aggro jag har 17 dollar kvar och de ligger 60 i potten Jag är säker på att jag har bäst hand på floppen. Citera
Tiggr Postad 26 Juni , 2007 Rapport Postad 26 Juni , 2007 Jag är säker på att jag har bäst hand på floppen. Stämmer detta är det väl bara att pusha för att straffa eventuellt färgdrag. Citera
Big Less Postad 26 Juni , 2007 Rapport Postad 26 Juni , 2007 Reraise ur BB med KJo mot raise och syn? Även om du är säker på att du leder på floppen måste du checkfolda eftersom du blir utdragen annars, vilket du mycket riktigt blev denna gång. Citera
klabbisjp Postad 26 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 26 Juni , 2007 Vill ju inte pusha flop, ifall han foldar. Citera
Badjes Postad 26 Juni , 2007 Rapport Postad 26 Juni , 2007 Om du bara synar för att du tror att han är kapabel till att bluffa och fortsätta sin bluff har du redan besvarat din egen fråga om turnlinjen. Citera
klabbisjp Postad 26 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 26 Juni , 2007 Reraise ur BB med KJo mot raise och syn? Även om du är säker på att du leder på floppen måste du checkfolda eftersom du blir utdragen annars, vilket du mycket riktigt blev denna gång. Kolla hans stats, jag leder ofta där. Check folda för att jag blir utragen? Citera
grebgokz Postad 27 Juni , 2007 Rapport Postad 27 Juni , 2007 Syn pre KJo är inte så stark att den motiverare en reraise pre ur pos Syn syn syn. Om du foldar denna så borde du slängt den pre. OK Pre syn Flop check-call (han är ju aggro stolle dumt att pusha honom ur potten) Turn check-call River bet-fold om river blankar alternativt bet-call eller om ett farligt riverkort kommer check-call (han är ju en bluffstolle så han kan skjuta tom om han tror att du foldar mot ett farligt riverkort) Citera
Recommended Posts