Zumsar Postad 27 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 Augusti , 2007 Du har inte lust att spela in en film kanske!? vore lärorikt... Jo, det skulle jag kanske kunna göra om det finns intresse för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hampulito Postad 27 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2007 Jag kollar gärna på en film, blir ju bättre om du snackar också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 27 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2007 Jo, det skulle jag kanske kunna göra om det finns intresse för det. Men har lite problem/funderingar. 1. Standard är att lira 6-8 bord men då kommer jag inte ha en chans att kommentera mitt spel, ska jag gå ner i antal bord när jag spelar in filmen? (detta skulle förmodligen leda till att min spelstil förändras:-() 2. Hur ska jag kunna grinda utan musik!? 3. Hur ska jag kunna sitta och prata för mig själv framför en skärm utan att förlora all självrespekt? 4. Hur ska jag kunna prata och spela samtidigt? 5. Finns det något som helst intresse av en film där jag inte snackar, lirar 6-8 bord och kommenterar händer som det finns funderingar kring efteråt? 1. Om du inte tänker snacka så kan du lira 8 annars gå ner till 6 2. Skippa musiken å tänk på dina medmänniskor som också vill vinna 100K SEK per månad. 3. Haha försök koppla bort det där å bara kör, vad tänker du på liksom? 4. Det är jue ganska mkt automatik när man spelar 8 bord, gör jue det själv. Men försök gå ner på 6 å tänk efter lite å bara snacka ut det du tänker i olika situationer. ska nog gå finfint tror jag....mkt intresse finns från min sida iaf! GL å hoppas den ligger uppe inom 24H Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
demimonde Postad 27 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2007 det där med idrottslegender är ju jättesvårt. Men här e fem otroligt bra idrottsmän(ingen kvinna här) utom inbördes rangordning. Pelé- En av de mest kända idrottsmän i historien Muhammad Ali- Världens största boxare och idrottsman sen har jag tre mer moderna och dem är Sergej Bubka- med 35 världsrekord i höjd Alexander Karelin-Brottning.Som brottare vann han nio VM-guld och tre OS-guld i tungviktsbrottning, och var obesegrad åren 1987-2000, de sista sex åren förlorade han inte en enda poäng. Wayne Gretzky-ishockey. Världens bästa genom tiderna Där har du mina bidrag iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jackbalsam Postad 27 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2007 Alexander Karelin-Brottning.Som brottare vann han nio VM-guld och tre OS-guld i tungviktsbrottning, och var obesegrad åren 1987-2000, de sista sex åren förlorade han inte en enda poäng. Förlorade inte han sin sista match? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlDenStore Postad 27 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2007 det där med idrottslegender är ju jättesvårt. Men här e fem otroligt bra idrottsmän(ingen kvinna här) utom inbördes rangordning. Pelé- En av de mest kända idrottsmän i historien Muhammad Ali- Världens största boxare och idrottsman sen har jag tre mer moderna och dem är Sergej Bubka- med 35 världsrekord i höjd Alexander Karelin-Brottning.Som brottare vann han nio VM-guld och tre OS-guld i tungviktsbrottning, och var obesegrad åren 1987-2000, de sista sex åren förlorade han inte en enda poäng. Wayne Gretzky-ishockey. Världens bästa genom tiderna Där har du mina bidrag iaf. Du glömmer en helt otrolig idrottsman som blivit nämnd till årets idrottsman 2 gånger nu...Roger Federer - Tennis. Annars såg listan bra ut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigBlind Postad 27 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2007 Seat 1: Joe_Chip ($322.90) Seat 2: Drainlife ($218.60) Seat 3: sebi29 ($88.00) Seat 4: AlabamaKid ($200.00) Seat 5: Kaffedopp ($192.00) Seat 6: Amstdam_Brit ($200.00) Joe_Chip posts the small blind of $1.00 Drainlife posts the big blind of $2.00 Dealt to Kaffedopp9 of Hearts sebi29 folds AlabamaKid raises to $7.00 Kaffedopp raises to $24.00 Amstdam_Brit folds Joe_Chip folds Drainlife folds AlabamaKid calls $17.00 *** FLOP *** AlabamaKid checks Kaffedopp bets $32.00 AlabamaKid calls $32.00 *** TURN *** AlabamaKid checks Kaffedopp checks *** RIVER *** AlabamaKid checks Kaffedopp bets $72.00 AlabamaKid calls $72.00 *** SHOW DOWN *** Kaffedopp shows AlabamaKid mucks *** SUMMARY *** Board: Kaffedopp collects $256.00 Oj spelar Alabamakid NL200. Han satt jag å grinda NL1000med för bara några månader sen.. Tyckte inte han va någon stjärna så kanske inte så konstigt att han har gått ner i nivå. A9 handen skulle jag fisk höjt till ca 70, altså 35 till. Då får han ett svårt beslut vad han skall göra med sin AQ, K9 eller vad han nu skall ha (Men det beror lite på vad du har för image på bordet. Tar han dig som slaskig så e det bra spel. Men ser han dig som en tajt abc spelare så skriker det styrka). Har han färgdrag så får du oftast en syn eller en push. Ser inte att han lägger för mycke händer mot en sån raise och skulle han haft luft så bluffar han sällan turn ändå. Så jag skulle nog inte synat och gett han ett gratis kort med nått drag. Då e det bättre med en höjning som han har hyfsade odds att syna. Om han synar e potten på 140 och han har 120 kvar och han e ganska bunden till potten och du kan antingen mjölka eller pusha turn om det kommer blankt. Funkar oxå att trycka in direkt på flopp. Men hans call equalite blir inte allt för stor då han lägger många drag och många halv bra händer. Har inte så bra koll på NL200-6max borden, så det kanske inte är det optimala spelet på den nivån. Men jag skulle troligtvis lirat på det sättet på NL600/NL1000. Hur gjorde du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zumsar Postad 27 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 Augusti , 2007 Jag kollar gärna på en film, blir ju bättre om du snackar också. Kul att det finns intresse, om jag orkar göra en film så kan du räkna med min monotona röst i bakgrunden. 1. Om du inte tänker snacka så kan du lira 8 annars gå ner till 6 2. Skippa musiken å tänk på dina medmänniskor som också vill vinna 100K SEK per månad. 3. Haha försök koppla bort det där å bara kör, vad tänker du på liksom? 4. Det är jue ganska mkt automatik när man spelar 8 bord, gör jue det själv. Men försök gå ner på 6 å tänk efter lite å bara snacka ut det du tänker i olika situationer. ska nog gå finfint tror jag....mkt intresse finns från min sida iaf! GL å hoppas den ligger uppe inom 24H Du har övertygat mig! Men förvänta dig inte för mycket de närmaste 24h, kommer nog inte lira igen innan onsdag. det där med idrottslegender är ju jättesvårt. Men här e fem otroligt bra idrottsmän(ingen kvinna här) utom inbördes rangordning. Pelé- En av de mest kända idrottsmän i historien Muhammad Ali- Världens största boxare och idrottsman sen har jag tre mer moderna och dem är Sergej Bubka- med 35 världsrekord i höjd Alexander Karelin-Brottning.Som brottare vann han nio VM-guld och tre OS-guld i tungviktsbrottning, och var obesegrad åren 1987-2000, de sista sex åren förlorade han inte en enda poäng. Wayne Gretzky-ishockey. Världens bästa genom tiderna Där har du mina bidrag iaf. Det där är precis de som dök upp på vår lista direkt, plus Roger Federer och FCZ Tore. Om golf räknas som en sport är Tiger Woods en stark kandidat också. Förlorade inte han sin sista match? Stämmer, men det demimonde sade stämmer också. Du glömmer en helt otrolig idrottsman som blivit nämnd till årets idrottsman 2 gånger nu...Roger Federer - Tennis. Annars såg listan bra ut Precis, sedan kommer jag och tänka på fler och fler ju mer jag tänker på det. Satte er i en knepig sits att bara få välja fem. Oj spelar Alabamakid NL200. Han satt jag å grinda NL1000med för bara några månader sen.. Tyckte inte han va någon stjärna så kanske inte så konstigt att han har gått ner i nivå. A9 handen skulle jag fisk höjt till ca 70, altså 35 till. Då får han ett svårt beslut vad han skall göra med sin AQ, K9 eller vad han nu skall ha (Men det beror lite på vad du har för image på bordet. Tar han dig som slaskig så e det bra spel. Men ser han dig som en tajt abc spelare så skriker det styrka). Har han färgdrag så får du oftast en syn eller en push. Ser inte att han lägger för mycke händer mot en sån raise och skulle han haft luft så bluffar han sällan turn ändå. Så jag skulle nog inte synat och gett han ett gratis kort med nått drag. Då e det bättre med en höjning som han har hyfsade odds att syna. Om han synar e potten på 140 och han har 120 kvar och han e ganska bunden till potten och du kan antingen mjölka eller pusha turn om det kommer blankt. Funkar oxå att trycka in direkt på flopp. Men hans call equalite blir inte allt för stor då han lägger många drag och många halv bra händer. Har inte så bra koll på NL200-6max borden, så det kanske inte är det optimala spelet på den nivån. Men jag skulle troligtvis lirat på det sättet på NL600/NL1000. Hur gjorde du? Hehe, Alabamakid har lite fiskstatus hos mig på NL200, ligger +$450 mot honom på 400 händer i augusti. Tack så väldigt mycket för den djupa analysen, jag vill att du ska veta att det verkligen uppskattas! Jag tror att han har hyfsad respekt för mig eller vet åtminstone att jag är en vinnande spelare. Jag tänkte mer eller mindre exakt som du gjorde i analysen, det känns bra. Att ställa rakt av tror jag dock inte är någon direkt höjdare. Seat 1: Smuggler- ($198.00) Seat 2: Deepmind ($203.00) Seat 3: HandmadeDK ($91.15) Seat 4: thony ($166.10) Seat 5: Kaffedopp ($238.00) Seat 6: F.T.kk ($301.30) Smuggler- posts the small blind of $1.00 Deepmind posts the big blind of $2.00 Dealt to Kaffedopp9 of Hearts HandmadeDK folds thony folds Kaffedopp raises to $7.00 F.T.kk folds Smuggler- folds Deepmind calls $5.00 *** FLOP *** Deepmind checks Kaffedopp bets $10.00 Deepmind raises to $35.00 Kaffedopp raises to $104.00 Deepmind folds Uncalled bet of $69.00 returned to Kaffedopp *** SHOW DOWN *** Kaffedopp mucks *** SUMMARY *** Board: ] Kaffedopp collects $82.00 Osäker på om det blir mer lir imorgon, förmodligen inte. Idag blir det iaf inte mer så dagsresultatet slutar på +$1250. Ha det bra allihopa, fortsätt gärna komma med idrottslegender ni tycker passar in på topp 5. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ernemar Postad 27 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2007 En film vore intressant att se. Om du inte kan snacka hela tiden så kan du ju alltid dela med dig lite om hur du tänker i de händer som är extra intressanta. Har nog inte skrivit något inlägg i din dagbok tidigare men jag tror att många andra som jag som bara har läst också tycker en film vore skoj. //Kumar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hampulito Postad 27 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2007 Rabblar upp 5 stycken skriver dom jag tänker på först. Anntar att jag tänker på dom först av en anledning. ingen rangordning. Diego Armando maradona. Haile Gebreselasi. Carl lewis. Wayne gretsky. Joe dimaggio. Bubblare. Mike tyson, michael shumacher. Räcker med en fotbolls spelare annar hade ju pelle gått rackt in på listan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FiSherman63 Postad 27 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2007 Finns det något som helst intresse av en film där jag inte snackar, lirar 6-8 bord och kommenterar händer som det finns funderingar kring efteråt? Nä, däremot kanske jag skulle orka kolla på en film där du spelar 2-3 bord (möjligen 4, men det är verkligen MAX isf) och samtidigt resonerar om varför du spelar som du gör. Men framförallt tror jag att det är en sådan film som du själv kan få mest utbyte av att spela in/posta här. Dels för att det är mer troligt att det uppstår en givande diskussion om det finns ett resonemang att diskutera, och dels för att man genom att verbalisera sina tankar lättare kan se kritiskt på sitt eget spel och därmed ha lättare att hitta luckor/förbättra sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bifffeno Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2007 Alltså hur fan kan man itne nämna Michael "AIR" Jordan. Michael jordan Roger Federer snart den alre störste Tiger Woods Pele Muhammed Ali Kör in ett gäng bubblare: Maradonna, Carl Lewis, Lance Armstrong elr var han dopad?, Gretzky. Jävla äckel att du plussar så mkt vad e hemligheten? ALl in på turn och blunda elr? Skämt och sido en film vore toknajs. Kör i vind! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FraZin Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2007 Bubka hoppade stav Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2007 Du skulle vilja ha lite tips vilka spelar som är bra på NL200 nivån så man kanske kan unvika dom i början. Alltså vilka som är regulars och duktiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
demimonde Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2007 Bubka hoppade stav jag vet. Var trött när jag skrev. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zumsar Postad 28 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 Augusti , 2007 En film vore intressant att se. Om du inte kan snacka hela tiden så kan du ju alltid dela med dig lite om hur du tänker i de händer som är extra intressanta. Har nog inte skrivit något inlägg i din dagbok tidigare men jag tror att många andra som jag som bara har läst också tycker en film vore skoj. //Kumar Väldigt trevlig att höra att det finns intresse för en film! Ska försöka fixa en så fort jag har orken. Fortsätt gärna med fler inlägg, bara kul att det är lite liv i dagboken. Hoppas på lite kommentarer/frågor efter filmen också. Rabblar upp 5 stycken skriver dom jag tänker på först. Anntar att jag tänker på dom först av en anledning. ingen rangordning. Diego Armando maradona. Haile Gebreselasi. Carl lewis. Wayne gretsky. Joe dimaggio. Bubblare. Mike tyson, michael shumacher. Räcker med en fotbolls spelare annar hade ju pelle gått rackt in på listan. Bra lista, men jag måste erkänna att jag aldrig hört talats om Joe Dimaggio tidigare. Nä, däremot kanske jag skulle orka kolla på en film där du spelar 2-3 bord (möjligen 4, men det är verkligen MAX isf) och samtidigt resonerar om varför du spelar som du gör. Men framförallt tror jag att det är en sådan film som du själv kan få mest utbyte av att spela in/posta här. Dels för att det är mer troligt att det uppstår en givande diskussion om det finns ett resonemang att diskutera, och dels för att man genom att verbalisera sina tankar lättare kan se kritiskt på sitt eget spel och därmed ha lättare att hitta luckor/förbättra sig. Mycket bra tankar, det tackar jag för! Jag spelar nog, som du föreslog, 4 bord när jag spelar in videon. Ett problem som jag måste lyckas lösa är att inte börja spela mer fancy än när jag lirar 6-8 bord men det största problemet kommer nog bli att få fram mina tankar i ord. Ska göra så gott jag kan, men eftersom jag kör utan "livestats" på mina motspelare kan jag varna för att många av mina beslut som jag kommer att ta är baserade på "magkänslan". Detta är nog något jag kan jobba på, eftersom magkänslan beror på saker man uppfattat tidigare. Alltså hur fan kan man itne nämna Michael "AIR" Jordan. Michael jordan Roger Federer snart den alre störste Tiger Woods Pele Muhammed Ali Kör in ett gäng bubblare: Maradonna, Carl Lewis, Lance Armstrong elr var han dopad?, Gretzky. Jävla äckel att du plussar så mkt vad e hemligheten? ALl in på turn och blunda elr? Skämt och sido en film vore toknajs. Kör i vind! Hoppsan, hur kunde vi glömma Mr Jordan? Bra lista! Haha, hemligheten är att befinna sig i en otrolig rush, de allra flesta vinnande spelare på NL200 skulle förmodligen plussa lika mycket om inte mer om de hade samma flyt. Film kommer (förhoppningsvis)! Bubka hoppade stav Han var duktig, det som är huvudsaken! Du skulle vilja ha lite tips vilka spelar som är bra på NL200 nivån så man kanske kan unvika dom i början.Alltså vilka som är regulars och duktiga. Visst, här är några som jag kommer på såhär på rak arm: vaagsel (en av de största vinnarna på NL200 pga hans otroliga förmåga att skinna fisk men är förmodligen förlorande mot de bättre spelarna på nivån). czyU (en forumit (vem är du? Säg gärna hej om du läser det här:-)) som är en helt klart vinnande grinder). :Ad:PetterLund (solklar vinnare, dock är han för nitig för att vara bra vinnare mot toppskiktet enligt mig). :Ad:chjack WalterSob (vissa dagar spelar han nästan "felfri" poker medan andra dagar är han på grov tilt verkar det som). Mttjn (inte fått någon direkt uppfattning om hans spelstil men verkar plussa friskt). TalkingHead Iaf några som jag tror är vinnare, plockade dessa direkt ur huvudet så har säkert glömt ett par riktiga regulars. FISKLISTA (av de som är regulars): Kaffedopp H.A.S.H Kaffedopp Kaffedopp yarzurf Kaffedopp jag vet. Var trött när jag skrev. Du är inte ensam, skäms lite över att jag inte märkte det när jag läste. Jag har sovmorgon fram till 12.45 imorgon så jag funderar på att dra igång lite grind nu, får se hur jag gör. Spelar iaf inte in någon film inatt då jag känner mig lite för trött då jag nyss kom hem från en två timmar lång handbollsträning som var riktigt schysst. Ha det bra, återkommer lite senare inatt om det blir lir eller händer något spektakulärt utöver pokern! Ibland förstår jag mig inte på min humor. http://www.jesper.nu/jtube/Tecknat/14787-Family_GuyBrian_Traffar_Galna_idioter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2007 Bra tack för listan yarzurf har man ju mött ett par gånger på NL50..... Såg nån som hetter typ sponge.bob el nåt, han verkade ha plussat riktigt nice på ett par bord..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zumsar Postad 28 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 Augusti , 2007 Bra tack för listan yarzurf har man ju mött ett par gånger på NL50.....Såg nån som hetter typ sponge.bob el nåt, han verkade ha plussat riktigt nice på ett par bord..... Hehe, behövde bara öppna klienten för att komma på ett par till självklara. Drainlife ReAAAAven Slyof Unceasing MarcusAS (vet egentligen inte om han är en vinnande spelare men tycker att han verkar tight och hyfsat bra) I_NEED_IT (relativt ny på NL200 men verkar vinna utan större problem) biginjapan (finns du här på forumet? Han har bara spelat i ett par dagar på NL200 men verkar bli en av de bättre regularsen på nivån) fjutsie sponge.bob vet jag inte vad jag tycker om, har bara spelat lite drygt 100 händer mot honom i augusti så har inte så bra koll. Drar igång en session nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2007 Hehe, behövde bara öppna klienten för att komma på ett par till självklara. Drainlife ReAAAAven Slyof Unceasing MarcusAS (vet egentligen inte om han är en vinnande spelare men tycker att han verkar tight och hyfsat bra) I_NEED_IT (relativt ny på NL200 men verkar vinna utan större problem) biginjapan (finns du här på forumet? Han har bara spelat i ett par dagar på NL200 men verkar bli en av de bättre regularsen på nivån) fjutsie sponge.bob vet jag inte vad jag tycker om, har bara spelat lite drygt 100 händer mot honom i augusti så har inte så bra koll. Drar igång en session nu! Mmm fjutsie vet jag är duktig I_NEED_IT gick nyss från NL100, också riktigt bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zumsar Postad 29 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 Augusti , 2007 Mmm fjutsie vet jag är duktigI_NEED_IT gick nyss från NL100, också riktigt bra.. Okej, tycker att han verkar vara en av de mest stabila på NL200, jag tror han kommer att klättra till NL400 om inte något oförutsett inträffar. Det blev en session på 6-max, 6-8 bord som vanligt. Började segt med någon tung förlust och ett par coolers. Tror att jag låg back 500-600 ganska tidigt men fortsatte grinden trots att tröttheten var påträngande. En stund senare tittar jag hur jag ligger till och kommer glatt fram till att jag jobbat mig tillbaka till +-0, skönt! Vad jag inte visste var att jag hade råkat tänka lite fel och i själva verket låg jag back 300 fortfarande. Fylld av självförtroende och bra träffar fortsätter jag spela i 45 minuter till och upptäcker min felräkning när jag börjar stänga ner. Tack vare rushen sista 45 lyckades jag ändå vända sessionen till +$300 Man vinner visserligen mycket i stora potter men alla småpotter gör också sitt. Jag har börjat fokusera mera på att spela de mindre potterna så bra som möjligt. Med tanke på det undrar jag hur ni tänker på river i den här handen. Vad tycker ni är lämpligast att jag gör i den här situationen och varför? Seat 1: petitcuicui ($165.70) Seat 2: Kaffedopp ($200.00) Seat 3: contactsxxx ($66.25) Seat 4: McDermott84 ($275.30) Seat 5: ironman7878 ($127.95) Seat 6: R_W ($443.24) petitcuicui posts the small blind of $1.00 Kaffedopp posts the big blind of $2.00 The button is in seat #6 *** HOLE CARDS *** Dealt to Kaffedopp8 of Spades contactsxxx folds McDermott84 calls $2.00 ironman7878 calls $2.00 R_W folds petitcuicui calls $1.00 Kaffedopp checks *** FLOP *** petitcuicui checks Kaffedopp bets $8.00 McDermott84 calls $8.00 ironman7878 calls $8.00 petitcuicui folds *** TURN *** Kaffedopp checks McDermott84 checks ironman7878 checks *** RIVER *** Kaffedopp ? 1/8: +$200 2/8: +$50 3/8: - 4/8: +$1.950 5/8: +$300 6/8: +$550 7/8: - 8/8: +$600 9/8: - 10/8: +$900 11/8: +$1.450 12/8: +$450 13/8: +$400 14/8: +$150 15/8: +$800 16/8: +$1.000 17/8: +$200 18/8: +$700 19/8: +$500 20/8: +$1.000 21/8: - 22/8: +$300 23/8: - 24/8: - 25/8: - 26/8: +$800 27/8: +$1250 28/8: +$300 Tot: +$13.850 Nu är det sömn som gäller, blir förmodligen någon timmes grind imorgon efter plugget. Kanske spelar in en film då om allt känns bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jozoa Postad 29 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2007 Hur lyckas du ständigt plussa, det är ju sjukt! Ang. 86-handen så skulle jag göra det lätt för mig och bet-folda turn. Som spelat nu så är check-och-se-vad-som-händer mest lämpligt mot två FI och självklart påverkar deras stats om det blir check-syn eller check-fold. Jag skulle gissa på att du ligger under kicker-mässigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 29 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2007 Du skulle vilja ha lite tips vilka spelar som är bra på NL200 nivån så man kanske kan unvika dom i början.Alltså vilka som är regulars och duktiga. Hehe, behövde bara öppna klienten för att komma på ett par till självklara. Drainlife Lirar väl NL400 ? Gjorde iaf när jag gjorde de på everest Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zumsar Postad 29 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 Augusti , 2007 Hur lyckas du ständigt plussa, det är ju sjukt! Ang. 86-handen så skulle jag göra det lätt för mig och bet-folda turn. Som spelat nu så är check-och-se-vad-som-händer mest lämpligt mot två FI och självklart påverkar deras stats om det blir check-syn eller check-fold. Jag skulle gissa på att du ligger under kicker-mässigt... Jag kan erkänna att plussandet inte beror på att jag krossar NL200 utan att jag är inne i ett osannolikt långt flyt, snart vänder det nog. Bra tankar angående handen, orsaken till min check på turn var att ge upp och folda mot bet. Ska lägga upp handen lite senare och visa hur jag spelade men sitter inte vid min huvuddator med PT just nu. Lirar väl NL400 ? Gjorde iaf när jag gjorde de på everest Jag antar att Drainlife har gjort som jag, gått ner från NL400 till NL200 ett tag för att möta lite lättare motstånd. Mötte honom också en del på NL400, vad nickade du? Kom precis hem och tänkte äta lite för att sedan kanske dra igång en session. Men är också sugen på att titta ett par avsnitt av Heroes (precis börjat titta på serien men har hört att den ska vara riktigt bra). Får se hur jag gör, men nu är det mat som gäller! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XaaL Postad 29 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2007 Kom precis hem och tänkte äta lite för att sedan kanske dra igång en session. Men är också sugen på att titta ett par avsnitt av Heroes (precis börjat titta på serien men har hört att den ska vara riktigt bra). Först, hur orkar du vara uppe till 3 när du går NV ! Sedan ville jag bara säga att jag har sett serien. Tyckte den var riktigt bra + att jag är kär i Hayden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zumsar Postad 29 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 Augusti , 2007 Först, hur orkar du vara uppe till 3 när du går NV ! Sedan ville jag bara säga att jag har sett serien. Tyckte den var riktigt bra + att jag är kär i Hayden Hade sovmorgon, första lektionen 12.45. Men vanligtvis brukar jag inte sova mer än 5-6 timmar på vardagar, det räcker för att jag ska känna mig utvilad. Hayden, är det japanen? Nu blir det grind! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts