Mecklenburgare Postad 14 September , 2011 Rapport Share Postad 14 September , 2011 Nope, inte samma. Dock en rätt liten skillnad (skiljer 2,3%) Mitt diffar på 50% Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pirezz Postad 14 September , 2011 Rapport Share Postad 14 September , 2011 Mitt diffar på 50% Mitt diffar också cirka 50 % .. Vad beror denna diff på? I mina ögon borde det vara samma..eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WildPony Postad 16 September , 2011 Rapport Share Postad 16 September , 2011 Hur får jag hm att fungera med svs. Finns det någon bra guide? Tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 16 September , 2011 Rapport Share Postad 16 September , 2011 Hur får jag hm att fungera med svs. Finns det någon bra guide? Tacksam för svar! Om du inte hittat nåt i tråden är det antagligen kört. Tragiskt, men sant. Välkommen till pf och internet, förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gasimoe2 Postad 21 September , 2011 Rapport Share Postad 21 September , 2011 Hur får jag hm att fungera med svs. Finns det någon bra guide? Tacksam för svar! Hej! Jag har ingen guide att hänvisa till med vad har du för problem med det? Fungerar det inte alls? Jag kör hm på svs och det fungera okey (problem med kr och $) samt att man bara kan spela på upp till 0,25/0,50kr med micro versionen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
León Postad 24 September , 2011 Rapport Share Postad 24 September , 2011 Kan man stänga av multi-currencyn på något vis? Resultatrapporteringen för SvS stämmer ju inte för fem öre längre, och antar att det är just multi-currencyn som fått HM å spåra ur... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schteeket Postad 26 September , 2011 Rapport Share Postad 26 September , 2011 Spelar på Svs och nyligen märkte ja att resultaten i HEM inte stämmer. När ja kollade igenom mina händer märkte ja att några händer va dubletter. Kan någon förklara hur ja fixar de? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FiSherman63 Postad 26 September , 2011 Rapport Share Postad 26 September , 2011 Spelar på Svs och nyligen märkte ja att resultaten i HEM inte stämmer. När ja kollade igenom mina händer märkte ja att några händer va dubletter. Kan någon förklara hur ja fixar de? Spela bara varannan hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schteeket Postad 26 September , 2011 Rapport Share Postad 26 September , 2011 Spela bara varannan hand. Haha!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ktulu Postad 1 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2011 Hur gör man så att HUD inte gå in på varenda fönster?! Om ett par bord står över varandra kommer en jäkla massa rutor som inte hör hemma där in... Hoppas ni förstår vad jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gasimoe2 Postad 9 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2011 Kan man stänga av multi-currencyn på något vis? Resultatrapporteringen för SvS stämmer ju inte för fem öre längre, och antar att det är just multi-currencyn som fått HM å spåra ur... Ja man undrar när en fix på detta kommer... Mitt resultat blir "exakt" rätt om jag använder grafen och tar "big bets" =0) Testa med det för graferna, sen verkar ju "session" delen vara helt ute ur leken =0/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 12 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2011 Köpt ny burk efter många års envis grind.. När jag nu installerat allt för att spela på SvS jävlas HM-huden med mig lite. Alla spelares info har hamnat på fel ställe, ändrar jag på ett bord så följer inforutorna med på de andra borden så det blir fel där istället. Vet att jag haft problem med detta tidigare, har för mig att det är busenkelt att åtgärda men är helt tom i huvudet så tar ut skammen i förskott och tackar även i förväg för snabb hjälp!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Freddy1337 Postad 12 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2011 Köpt ny burk efter många års envis grind.. När jag nu installerat allt för att spela på SvS jävlas HM-huden med mig lite. Alla spelares info har hamnat på fel ställe, ändrar jag på ett bord så följer inforutorna med på de andra borden så det blir fel där istället. Vet att jag haft problem med detta tidigare, har för mig att det är busenkelt att åtgärda men är helt tom i huvudet så tar ut skammen i förskott och tackar även i förväg för snabb hjälp!? du måste sätta in seat preferences för boss media Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 12 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2011 du måste sätta in seat preferences för boss media Jo jag misstänkte det, har varit där och kladdat men är rädd att jag är nog dum för att behöva djupare hjälp för hur jag ställer in det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Freddy1337 Postad 12 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2011 Jo jag misstänkte det, har varit där och kladdat men är rädd att jag är nog dum för att behöva djupare hjälp för hur jag ställer in det.. längst upp i vänstra hörnet har du en flick som heter "HUD options", klicka på den. Tredje alternativet som kommer upp heter "Seating preferences". Leta fram Boss, sen bara välja vilken plats du vill sitta på Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 12 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2011 längst upp i vänstra hörnet har du en flick som heter "HUD options", klicka på den. Tredje alternativet som kommer upp heter "Seating preferences". Leta fram Boss, sen bara välja vilken plats du vill sitta på Mjo har hunnit pilla fram det men får ändå inga ändringar i huden. Allt importeras som det ska, men varken player preferences eller seating preferences verkar gå att ändra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Freddy1337 Postad 12 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2011 Mjo har hunnit pilla fram det men får ändå inga ändringar i huden.Allt importeras som det ska, men varken player preferences eller seating preferences verkar gå att ändra.. Då ger jag det ett sista försök, har du tryck i "kom ihåg önskad plats" på SvS och sedan rejoinat ett bord? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 12 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2011 Då ger jag det ett sista försök, har du tryck i "kom ihåg önskad plats" på SvS och sedan rejoinat ett bord? Tack för hjälpen, startade om allt och då fungerade det.. Hängde väl upp sig på nåt vänster, men nu verkar allt fungera. Tack igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CoopForum Postad 15 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2011 Man springer alltid under EV på sidor som SvS om jag tänker rätt? Spelade en hand för ett tag sen, jag fick 99, höjde, fick en syn, flop kom Qh 9x 6h. Raise fram och tillbaks tills båda var all-in, han kan alltså haft 66, många bra drag, KJhh, KThh, JThh, 78hh, AKhh, AJhh, Q9, etc etc etc. Iaf det var 200bb djupt och både jag och han var ganska tighta så han måste haft ett mycket bra drag som har typ 37-50% chans att vinna mot mig. Eftersom att jag vann sprang jag ju över EV, eftersom att jag inte alltid vinner dessa händer. Så eftersom att jag inte får se hans muckade hand sen på showdown eftersom att det är SvS, så vet inte Holdem Manager vilken hand han hade, och det sparas inte som att jag sprang över EV, det blir istället neutral AIEV. Om vi istället vänder på det, och jag har draghanden, och jag förlorar, då kommer Holdem Manager spara min hand och motståndares i databasen och jag kommer i den handen springa lite under EV. Vilket gör att man alltid bör springa under EV på sidor där man inte ser motståndarens kort vid showdown. Jag kan typ inget om AIEV, är jag ute och cyklar eller stämmer detta? Springer just nu jävligt mycket under aiev, men har också spelat jävligt illa så vill inte bara rättfärdiga mitt dåliga spel på en graf som säger att jag skulle varit breakeven denna hemska period. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peligroso Postad 17 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2011 Ditt antagande är korrekt. Av denna anledning visar inte PokerTracker EV alls för Boss Media eftersom att det är missledande. Jag vet inte om HEM gör samma sak men det låter onekligen som att de inte gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CoopForum Postad 17 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2011 Okej, jo jag har en EV graf från allt jag spelat på boss media, och den är inte vacker, har tiltat när jag har tittat på den förut för jag har inte trott att mina "downswings" varit mänskliga. Så är la bara skita i den nu då. Ska nog skicka ett mail till holdem manager om detta och se om dom överväger att ta bort ev graf på sidor som boss media. Tack för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
R.Mojo Postad 27 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2011 Vad har ni för info i er HUD? Själv har jag dom vanliga Vpip Preflop raise Steal 3bet ------ Agg factor Flop CB Fold to flop CB Har lagt till Fold to 4 bet Squeeze Fold to turn bet Flop checkraise Har ni tips på några andra bra som jag kan ha missat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jalle8 Postad 28 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2011 Hur gör jag får att få i gång huden med på svenskaspel om jag använder omaha manger? Har impoterat handehistoriken rätt. Får upp händer och hud när jag tittar på gamla händer. men kan inte få upp den då jag spelar. Hur gör man Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 28 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2011 Plötsligt hittar inte Holdem Manager databasen längre. Igår gick det utmärkt. Någon som har någon bra idé vad jag kan hitta på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr_Fille Postad 28 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2011 Någon som fått HUDen att funka i HoldemManager 2 till Svs? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts