Gå till innehåll

Allt om Holdem Manager


hajen

Recommended Posts

  • Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Är det 120% säkert att HM funkar till Redbet?

 

Trist att köpa för $80 om det inte fungerar, på deras supportsida står det:

 

"What sites are supported on Holdem Manager?

 

Party Poker, Poker Stars, Full Tilt, Absolute, Crypto Network, Dracula Holdem, Prima / Micro Gaming Network, Ipoker Network, Bodog, Ultimate Bet, OnGame Network, Everest, Betfair and Pacific."

 

Nu är inte jag helt nykter så jag kanske har missat det i listan ovan..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det 120% säkert att HM funkar till Redbet?

 

Trist att köpa för $80 om det inte fungerar, på deras supportsida står det:

 

"What sites are supported on Holdem Manager?

 

Party Poker, Poker Stars, Full Tilt, Absolute, Crypto Network, Dracula Holdem, Prima / Micro Gaming Network, Ipoker Network, Bodog, Ultimate Bet, OnGame Network, Everest, Betfair and Pacific."

 

Nu är inte jag helt nykter så jag kanske har missat det i listan ovan..

 

Jag menar alltså BOSS delen av RedBet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

funkar HM till Svs med HHconverter? funkar även HMs hud med Svs mjukvara, trots att handhistoriken är konverterad?

 

Jepp det fungerar perfekt. Enda du behöver göra för att få upp HUD:en på borden är att lägga in det manuellt med table manager. Men det är inga problem följ bara instruktionerna här http://www.holdemmanager.net/faq/afmviewfaq.aspx?faqid=54

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jepp det fungerar perfekt. Enda du behöver göra för att få upp HUD:en på borden är att lägga in det manuellt med table manager. Men det är inga problem följ bara instruktionerna här http://www.holdemmanager.net/faq/afmviewfaq.aspx?faqid=54

 

men är Table Manager en del av Holdem Manager eller är det ett nytt program att ladda ner? Och om det är en del av HM, var i klienten hittar jag TM? :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men är Table Manager en del av Holdem Manager eller är det ett nytt program att ladda ner? Och om det är en del av HM, var i klienten hittar jag TM? :P

 

Vet inte om det är samma problem som jag hade?

Jag skäms nämligen för att erkänna det :oops:

Men TM hamnar längst ner till höger som ett litet spader A, om man minimerat den.

Till mitt försvar ska jag väl säga att, eftersom "man" kör med "döljautomatiskt" Försvann den ju :oops:

Den ursäkten höll inte va?:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte om det är samma problem som jag hade?

Jag skäms nämligen för att erkänna det :oops:

Men TM hamnar längst ner till höger som ett litet spader A, om man minimerat den.

Till mitt försvar ska jag väl säga att, eftersom "man" kör med "döljautomatiskt" Försvann den ju :oops:

Den ursäkten höll inte va?:mrgreen:

 

Hehe precis. Startar automatiskt när du startar autoimporten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

aah gjorde de, de står i handgrabber att den sparar händer. men sen då in i HM?. fårde inte å funka

 

Tror man gick in på options och sen Configure import folders, lägg till hela handgrabber mappen sen klicka start auto import.

Kan även gå in och importera genom "import files" "Import from folder", men måste göra om det varje gång isf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror man gick in på options och sen Configure import folders, lägg till hela handgrabber mappen sen klicka start auto import.

Kan även gå in och importera genom "import files" "Import from folder", men måste göra om det varje gång isf.

 

Jo jag har testat de. men inga händer kommer in i HM :S:S. Man ska väll inte spara händerna som "text" . det har jag avbokkat. den andra i.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...