Lemiux Postad 29 December , 2008 Rapport Postad 29 December , 2008 Tror att jag såg en på deras forum. http://www.holdemmanager.net/forum/ Kommer inte ihåg exakt vart, har letat ganska mycket där dom senaste dagarna Är ett hav med problem därinne . Men ty iaf ! Citera
Lemiux Postad 30 December , 2008 Rapport Postad 30 December , 2008 Kan nån svara på en säkert mkt simpel fråga. ja har nyss lirat på Fulltilt. och har nu gått över för å testa HM om de funka som de skulle på prima. men NEJ. får in händerna när ja tar "import from folder". men inte Auto Import ! HJÄLP !! FICK DE Å FUNKA , Citera
HSvensson Postad 1 Januari , 2009 Rapport Postad 1 Januari , 2009 Är det 120% säkert att HM funkar till Redbet? Trist att köpa för $80 om det inte fungerar, på deras supportsida står det: "What sites are supported on Holdem Manager? Party Poker, Poker Stars, Full Tilt, Absolute, Crypto Network, Dracula Holdem, Prima / Micro Gaming Network, Ipoker Network, Bodog, Ultimate Bet, OnGame Network, Everest, Betfair and Pacific." Nu är inte jag helt nykter så jag kanske har missat det i listan ovan.. Citera
HSvensson Postad 2 Januari , 2009 Rapport Postad 2 Januari , 2009 Är det 120% säkert att HM funkar till Redbet? Trist att köpa för $80 om det inte fungerar, på deras supportsida står det: "What sites are supported on Holdem Manager? Party Poker, Poker Stars, Full Tilt, Absolute, Crypto Network, Dracula Holdem, Prima / Micro Gaming Network, Ipoker Network, Bodog, Ultimate Bet, OnGame Network, Everest, Betfair and Pacific." Nu är inte jag helt nykter så jag kanske har missat det i listan ovan.. Jag menar alltså BOSS delen av RedBet. Citera
Henkiee5 Postad 2 Januari , 2009 Rapport Postad 2 Januari , 2009 funkar HM till Svs med HHconverter? funkar även HMs hud med Svs mjukvara, trots att handhistoriken är konverterad? Citera
ebisumaru Postad 2 Januari , 2009 Rapport Postad 2 Januari , 2009 funkar HM till Svs med HHconverter? funkar även HMs hud med Svs mjukvara, trots att handhistoriken är konverterad? jupp Citera
CalleAA Postad 2 Januari , 2009 Rapport Postad 2 Januari , 2009 funkar HM till Svs med HHconverter? funkar även HMs hud med Svs mjukvara, trots att handhistoriken är konverterad? Jepp det fungerar perfekt. Enda du behöver göra för att få upp HUD:en på borden är att lägga in det manuellt med table manager. Men det är inga problem följ bara instruktionerna här http://www.holdemmanager.net/faq/afmviewfaq.aspx?faqid=54 Citera
Henkiee5 Postad 2 Januari , 2009 Rapport Postad 2 Januari , 2009 Jepp det fungerar perfekt. Enda du behöver göra för att få upp HUD:en på borden är att lägga in det manuellt med table manager. Men det är inga problem följ bara instruktionerna här http://www.holdemmanager.net/faq/afmviewfaq.aspx?faqid=54 men är Table Manager en del av Holdem Manager eller är det ett nytt program att ladda ner? Och om det är en del av HM, var i klienten hittar jag TM? Citera
Crappy Postad 2 Januari , 2009 Rapport Postad 2 Januari , 2009 men är Table Manager en del av Holdem Manager eller är det ett nytt program att ladda ner? Och om det är en del av HM, var i klienten hittar jag TM? Vet inte om det är samma problem som jag hade? Jag skäms nämligen för att erkänna det Men TM hamnar längst ner till höger som ett litet spader A, om man minimerat den. Till mitt försvar ska jag väl säga att, eftersom "man" kör med "döljautomatiskt" Försvann den ju Den ursäkten höll inte va? Citera
CalleAA Postad 2 Januari , 2009 Rapport Postad 2 Januari , 2009 Vet inte om det är samma problem som jag hade?Jag skäms nämligen för att erkänna det Men TM hamnar längst ner till höger som ett litet spader A, om man minimerat den. Till mitt försvar ska jag väl säga att, eftersom "man" kör med "döljautomatiskt" Försvann den ju Den ursäkten höll inte va? Hehe precis. Startar automatiskt när du startar autoimporten. Citera
Johan_Soder Postad 3 Januari , 2009 Rapport Postad 3 Januari , 2009 Hej! När jag importerar händer till Holdem Manager så blir det 5/5 NL fast det är 5/10 NL, hur fixar jag detta? Citera
thanksfish Postad 6 Januari , 2009 Rapport Postad 6 Januari , 2009 Vad har HoldemM som inte PT3 har? Spelar på SveS. Citera
grebgokz Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 Vad har HoldemM som inte PT3 har? Spelar på SveS. Skitsmarta popupstats när man för muspekaren över de olika statsen man lagt på bordet. Mycket smartare än de i PT3. Dessa är anledningen att jag föredrar HM före PT3 Citera
Henkiee5 Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 när jag kör HM så hamnar spelarstatsen lite random på huden.. dom hamnar inte bredvid respektive spelare.. hur fixar man det? Citera
Fudge Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 Någon mer än jag som har problem med att HM inte får in all stats? Kan ligga 10inköp upp men HM visar ändå att jag står på 0 eller -, har varit så sen jag började på Ongame. Citera
Lemiux Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 VAR HITTAR JAG HÄNDERNA FÖR ONGAME?! snabbt svar tack Citera
Fudge Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 VAR HITTAR JAG HÄNDERNA FÖR ONGAME?! snabbt svar tack Måste man inte ha handgrabber för Ongame? Hamnar väl i Handgrabber mappen isf.. Citera
JGrande Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 Någon som vet när HM kommer va tillgänglig till B2B? Citera
Lemiux Postad 9 Januari , 2009 Rapport Postad 9 Januari , 2009 Måste man inte ha handgrabber för Ongame? Hamnar väl i Handgrabber mappen isf.. Verkar som det. då är det bara att casha in det då. är det lätt att få de å funka eller? Citera
Fudge Postad 9 Januari , 2009 Rapport Postad 9 Januari , 2009 Verkar som det. då är det bara att casha in det då. är det lätt att få de å funka eller? Ladda ner, fyll i lite skit så är det igång sen. Edit: Glöm inte starta upp siten du spelar på genom handgrabber varje gång bara Citera
Lemiux Postad 9 Januari , 2009 Rapport Postad 9 Januari , 2009 Ladda ner, fyll i lite skit så är det igång sen. Edit: Glöm inte starta upp siten du spelar på genom handgrabber varje gång bara aah gjorde de, de står i handgrabber att den sparar händer. men sen då in i HM?. fårde inte å funka Citera
Fudge Postad 9 Januari , 2009 Rapport Postad 9 Januari , 2009 aah gjorde de, de står i handgrabber att den sparar händer. men sen då in i HM?. fårde inte å funka Tror man gick in på options och sen Configure import folders, lägg till hela handgrabber mappen sen klicka start auto import. Kan även gå in och importera genom "import files" "Import from folder", men måste göra om det varje gång isf. Citera
Lemiux Postad 9 Januari , 2009 Rapport Postad 9 Januari , 2009 Tror man gick in på options och sen Configure import folders, lägg till hela handgrabber mappen sen klicka start auto import. Kan även gå in och importera genom "import files" "Import from folder", men måste göra om det varje gång isf. Jo jag har testat de. men inga händer kommer in i HM :S. Man ska väll inte spara händerna som "text" . det har jag avbokkat. den andra i. Citera
Fudge Postad 9 Januari , 2009 Rapport Postad 9 Januari , 2009 Jo jag har testat de. men inga händer kommer in i HM :S. Man ska väll inte spara händerna som "text" . det har jag avbokkat. den andra i. Testa som text, jag fick ändra ngt liknande för att de skulle funka. Vet inte om det är rätt sätt men Citera
Recommended Posts