Gå till innehåll

Hur ser Hjort ut?


Ripperkof

Recommended Posts

Se topic.

 

Hjort är ju en smärre legend på detta forum, visst vore det kul

o se hur han ser ut?

 

Jag vill nog fortsätta fantisera...

 

Hjort har säkert en sån där 10-kamparkropp och ett ansikte med skarpa, manliga vackra drag och en lite längre, lätt lockig svart kalufs...

 

Jag brukar ofta se honom framför mig som sjöman... svabbandes däcket i bar överkropp och piratbyxor..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill nog fortsätta fantisera...

 

Hjort har säkert en sån där 10-kamparkropp och ett ansikte med skarpa, manliga vackra drag och en lite längre, lätt lockig svart kalufs...

 

Jag brukar ofta se honom framför mig som sjöman... svabbandes däcket i bar överkropp och piratbyxor..

Händerna på täcket, Franco!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Under forumets barndom vet jag att det stod att finna en bild på denne forumgigant. Jag tror dock inte den är kvar. För den sökglade så togs bilden under någon form av moderatorturnering. Om jag inte missminner mig hette turneringen tomtecup och anordnades (anordnas?) varje år i juletider...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Under forumets barndom vet jag att det stod att finna en bild på denne forumgigant. Jag tror dock inte den är kvar. För den sökglade så togs bilden under någon form av moderatorturnering. Om jag inte missminner mig hette turneringen tomtecup och anordnades (anordnas?) varje år i juletider...

 

Jag kommer också ihåg den. Letade men kunde inte hitta. Minns även att det var bilder på Qos simmande i chips från samma turnering ;-)

 

Och på tal om Qos, jag saknar RP i varje startad tråd. Och då menar jag verkligen VARJE startad tråd :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kommer också ihåg den. Letade men kunde inte hitta. Minns även att det var bilder på Qos simmande i chips från samma turnering ;-)

 

Och på tal om Qos, jag saknar RP i varje startad tråd. Och då menar jag verkligen VARJE startad tråd :)

 

Jag håller med. Samt rädslan hos alla nya postare att bli pillade av QoS så att alla försökte skriva ruskigt bra förstaposter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lol snubben med lacostetröjan är ungefär exakt så som jag har tänkt mig den gode hjorten.

 

Lacostetröjan tycker jag är estetiskt tilltalande med eller utan Hjort i den...

 

Jag kommer också ihåg moderatorturneringen och bilderna på Hjort. Han var inte helt olik Gdaily har jag för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...