lost Postad 25 Juni , 2007 Rapport Postad 25 Juni , 2007 Vilket är det smidigaste sättet att överföra runt 30 000 kr från NETeller till Svenska spel? Jag kan tänka mig att omsätta summan på någon annan sida för att sedan göra ett uttag därifrån. Det jag undrar helt enkelt är om det finns något sätt att överföra pengarna direkt till svs utan att mellanlanda på bankkontot. Check? I så fall genom NETeller eller typ Party? Bankkonto? Vänta på det nya NETeller kortet? Citera
chcar Postad 25 Juni , 2007 Rapport Postad 25 Juni , 2007 Varför inte bara casha ut till (ditt verifierade) bankkonto och sedan sätta in stålarna på SvS därifrån? Svenska Spel lär ju inte ansluta sig till Neteller på den här sidan armageddon. Citera
Fnii! Grrp! Postad 25 Juni , 2007 Rapport Postad 25 Juni , 2007 Varför kan folk inte bara berätta HELA historien om de vill ha hjälp? Är du rädd för skattmasen? Har du fifflat nånstans? Undergår du skuldsanering? Nåt villkorat bidrag? Nåväl. Du måste nog ha stålarna på bank eller i handen för att kunna sätta in på SvS. Om du får ut dem som check eller i automat borde det gå bra att göra en giroinbetalning. http://www.svenskaspel.se/pl.aspx?PageID=2527 > Överföring till spelkontot, via internetbank > Överföring till spelkontot, via bankkort > Överföring till spelkontot, via Plusgiro/bankgiro Citera
lost Postad 25 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 25 Juni , 2007 har absolut inget med skatt o göra , får bli bankkonto till svs. Citera
Recommended Posts