Gå till innehåll

MR_Jimmy - Dagbok comeback!


MR_Jimmy

Recommended Posts

  • Svars 917
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Håller med, riktigt imponerande! Vad har du för rullekrav/nivå? Det ser ut som du med god komfort kan spela NL200. Vilken primasajt är det som du håvar in på?

 

Har kör med mini 30x som rullekrav för nivå, men går inte upp bums när jag är över tar det när jag känner mig sugen och redo.

Jag kör på pokerhost, grymt trevlig sajt med livesupport 24/7 som är skönt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har kör med mini 30x som rullekrav för nivå, men går inte upp bums när jag är över tar det när jag känner mig sugen och redo.

Jag kör på pokerhost, grymt trevlig sajt med livesupport 24/7 som är skönt.

 

Okej, jag har samma åsikt när det gäller att gå upp i nivå. GL, ska ta och följa denna dagbok mer än jag har gjort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trevligt :) Hur går det för dig? Du hade väl uppehåll ett tag eller är jag fel på det?

 

Nej, det stämmer. Har varit utomlands på semester i två och en halv vecka så jag har inte varit i kontakt med poker sen dess. Spelar min första session på ett bra tag nu i skrivande stund och det går bra :-).

 

Riktigt jobbig hand precis nyss. Titta gärna in i min dagbok och kom med synpunkter på om jag gör en åsneläggning eller ett hjältespel...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Månaden kan summeras med ett ord, REKORD :D

 

1/7 - +1012$, 2568 händer <--- nytt dags rekord

2/7 - +551$, 2764 händer

3/7 - +188$, 1646 händer

4/7 - +288$, 2940 händer

5/7 - +227$ 2977 händer

6/7 -

7/7 -

8/7 -

9/7 - +484$, 1022 händer

10/7 -

11/7 - +690$, 1814 händer

12/7 -

13/7 -

14/7 -

15/7 -

16/7 -

17/7 -

18/7 -

19/7 - +150$, 2195 händer

20/7 -

21/7 -

22/7 -

23/7 - +1100$, 6525 händer <--- ännu bättre rekord

24/7 - +53$, 6160 händer

25/7 - +84$, 1417 händer

26/7 -

27/7 - +883$, 4355 händer

28/7 - +70$, 807 händer

29/7 - -102$ 3024 händer

30/7 - +1727$, 5970 händer <--- bäst rekord

31/7 -

 

Bonus: 2000$

Spel: 7406$ rekord :)

Händer: 46185st

Rulle: 14K

Tot: 9406$

 

Det är ju helt sjukt bra gjort! Riktigt imponerad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Testade litegrann att slå om mer som du kanske märkte när jag satt med dig, det funkade ju bra :) Inte sämre när man hittar två stegar på floppen efter omslag med 7-4 och 5-6 mot höga pocket :D

 

Märkte detta, du spelade 25/18 av det jag såg igår.. Väldigt stor skillnad egentligen, känns som du lagt till random händer att trebetta med ungefär?! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Märkte detta, du spelade 25/18 av det jag såg igår.. Väldigt stor skillnad egentligen, känns som du lagt till random händer att trebetta med ungefär?! :)

 

Helt korrekt :) Fungerade oftast kanon! Antingen la dom sig pre, synade med folda flop eller ställde in när jag satt på nötterna :mrgreen:

 

tex:

 

** Game ID 1526824112 starting - 2007-07-30 16:28:55

** Saragossa [Hold 'em] (0.50|1.00 No Limit - Cash Game) Real Money

 

- PendePanda sitting in seat 1 with $89.35

- TheMd sitting in seat 2 with $33.20 [sitting out]

- dirtywhaler sitting in seat 3 with $124.05 [Dealer]

- _napoleon_ sitting in seat 4 with $128.16

- MR_Jimmy sitting in seat 5 with $245.00

- waynemozzy sitting in seat 6 with $34.50

 

_napoleon_ posted the small blind - $0.50

MR_Jimmy posted the big blind - $1.00

** Dealing card to MR_Jimmy: 7 of Diamonds, 4 of Diamonds

waynemozzy folded

PendePanda folded

dirtywhaler raised - $4.00

_napoleon_ folded

MR_Jimmy raised - $13.00

dirtywhaler called - $13.00

 

** Dealing the flop: 8 of Hearts, 6 of Clubs, 5 of Hearts

MR_Jimmy bet - $20.00

dirtywhaler raised - $40.00

MR_Jimmy went all-in - $213.00

dirtywhaler went all-in - $71.05

 

** Dealing the turn: Jack of Spades

 

** Dealing the river: 5 of Spades

dirtywhaler shows: 8 of Spades, 9 of Spades

MR_Jimmy shows: 7 of Diamonds, 4 of Diamonds

MR_Jimmy wins $246.60 from the main pot

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du spelade riktigt bra igår och fick fint betalt. Håll den stilen så kommer du att bli rik!

 

Japp satt med insane stack på ett bord med dig igår! 10x max inköp :D Hade lite noja att jag inte kom över 1K på bordet, slutade på 996$, hade varit reeeespect med 1K på nl100 :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt korrekt :) Fungerade oftast kanon! Antingen la dom sig pre, synade med folda flop eller ställde in när jag satt på nötterna :mrgreen:

 

tex:

 

** Game ID 1526824112 starting - 2007-07-30 16:28:55

** Saragossa [Hold 'em] (0.50|1.00 No Limit - Cash Game) Real Money

 

- PendePanda sitting in seat 1 with $89.35

- TheMd sitting in seat 2 with $33.20 [sitting out]

- dirtywhaler sitting in seat 3 with $124.05 [Dealer]

- _napoleon_ sitting in seat 4 with $128.16

- MR_Jimmy sitting in seat 5 with $245.00

- waynemozzy sitting in seat 6 with $34.50

 

_napoleon_ posted the small blind - $0.50

MR_Jimmy posted the big blind - $1.00

** Dealing card to MR_Jimmy: 7 of Diamonds, 4 of Diamonds

waynemozzy folded

PendePanda folded

dirtywhaler raised - $4.00

_napoleon_ folded

MR_Jimmy raised - $13.00

dirtywhaler called - $13.00

 

** Dealing the flop: 8 of Hearts, 6 of Clubs, 5 of Hearts

MR_Jimmy bet - $20.00

dirtywhaler raised - $40.00

MR_Jimmy went all-in - $213.00

dirtywhaler went all-in - $71.05

 

** Dealing the turn: Jack of Spades

 

** Dealing the river: 5 of Spades

dirtywhaler shows: 8 of Spades, 9 of Spades

MR_Jimmy shows: 7 of Diamonds, 4 of Diamonds

MR_Jimmy wins $246.60 from the main pot

 

Jo klart att det fungerar fint ibland, men du borde nog vara lite mer selektiv med vilka du händer du höjer vilka spelare. Du 3betta mig ganska många när jag slått upp utg och du satt i blindsen, nu har ju jag aldrig något, men många andra har en ganska tight range när de höjer utg. Spelet fungerar ju bättre om du är i pos/slår om folk som ofta stjäl.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo klart att det fungerar fint ibland, men du borde nog vara lite mer selektiv med vilka du händer du höjer vilka spelare. Du 3betta mig ganska många när jag slått upp utg och du satt i blindsen, nu har ju jag aldrig något, men många andra har en ganska tight range när de höjer utg. Spelet fungerar ju bättre om du är i pos/slår om folk som ofta stjäl.

 

Sant.. men om jag ska va ärlig hade jag ganska starka löv mot just dig :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En kort mkt kort grind idag... blev utdragen i min första allin hand KK mot AQ som synade min all in A hög på en färgad bräda med esset i brädans färg, sånt ska man egentligen va tacksam för :-) Men det känns ju inte riktigt så i det läget :P Gjorde en sjukt dålig bluff sen med som jag får ta på mig helt för dåligt spel. Tog tag fint i spelet sen dock, hittade en riktig donk, + att jag lyckads lura av 2 inköp av 2 duktiga grinders :)

 

Dagen:

1286 händer

476 raked

+228$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att du klarar det!!!. Har haft några sessions där jag kört 5k händer men då har jag kört 6+ bord. Att sitta mer än 3-4h tar ju så mkt på huvudet. Man drömmer ju poker, samt att man blir ju rätt psykiskt trött.

 

Ska precis köra pokerhosts $2k bonus. Har du någe tips om att orka, kan behöva d när man ska köra på för fullt nu i aug

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att du klarar det!!!. Har haft några sessions där jag kört 5k händer men då har jag kört 6+ bord. Att sitta mer än 3-4h tar ju så mkt på huvudet. Man drömmer ju poker, samt att man blir ju rätt psykiskt trött.

 

Ska precis köra pokerhosts $2k bonus. Har du någe tips om att orka, kan behöva d när man ska köra på för fullt nu i aug

 

Haha jag har alltid haft enklare att spela längre perioder än att hugga av dom till massa små med pauser osv. Jag vet inte om man ska se det som en gåva eller börda :D

Nej det jag alltid försöker se till är att inte ha något uppbokat nära på grinden. Tex jag vet att jag ska iväg och träna om 1-2 timmar hoppar jag alltid över att spela. Av egen erfarenhet har man lätt att stressa upp sig om man börjar med att backa 1-2 inköp och vet att man har "tidspress". Spelar jag poker försöker jag har iaf 3-4h inbokat för enbart poker. Det tycker jag är bland det viktigaste jag lärt mig sista halvåret.

Försök också sitta i en lugn miljö för dig. Tex har du föräldrar/flickvänn, som kanske grejar i köket, städar, tränar eller något annan aktivitet som för oväsen, försök isolera dig från oljud. Tycker det också lätt leder till att man stressar.

Undvik att svara i telefon, ännu mer undvika att prata i den :)

 

Sen kan jag reka denna sidan, http://www.radiocity.se/skane/2144.aspx

tryck på lyssna live så får du upp lite olika radiostationer som kan hålla dig sällskap i bakgrunden när du spelar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjuka resultat Jimmy!

Jag ska försöka sammanfatta min månad de närmasta dagarna..

Men kan dra det lite kort. 6,3k$ + på CG, 1950$ Rakeback, Sen vann jag inköp i 2 större Finaler för att komma till LiveEvents..

Men jag har nog säkert slaskat bort 2k$ på diverse online MTT's! Inte alltid slask, ibland otur också 8-)

 

Den här månaden ska jag, en polare, en till polare, och en polares bror. Grinda 24/7 på ett konto. Har fått en ganska schysst deal. Vi ska slå Primas Rakerekord bland annat =D.

Sen ska vi spela ihop ~140k$ på det kontot. Vi är 3 som spelar NL 100-NL200, sen är det en som spelar NL400-NL800!

 

Vi delar inte lika. Men vi ska försöka nå detta mål. Vore schysst!

Men lär väl vara rätt trött på skiten sen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men jävlar, ursäkta uttrycket, vad folk håvar in på RB. Om jag inte minns helt fel så är det otillåtet att disskutera detta känsliga ämnen i forumet så därför skulle jag uppskatta om någon skickade mig ett PM om var ni får era deals etc etc.

 

För att inte klottra med OffTopic i någon annan dagbok så får jag väl skriva åter igen hur imponerande Jimmy's resultat är.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...