Njursparven Postad 23 Juni , 2007 Rapport Postad 23 Juni , 2007 Välkommen, * I sommar äter man glass från Ben & Jerrys. FYP! Citera
ebisumaru Postad 23 Juni , 2007 Rapport Postad 23 Juni , 2007 Välkommen, * I sommar äter man glass från Mövenpick. FYP igen Citera
EAK Postad 23 Juni , 2007 Rapport Postad 23 Juni , 2007 FYP! Kom till Umeå först i förra veckan så jag har bara smakat en sort, finns potential där. Dock för litet samplesize för mig att kunna sätta det högre än Haagen-Dazs. FYP igen Finns det i Umeå? Sorry för trådkapningen och OT. Citera
ebisumaru Postad 23 Juni , 2007 Rapport Postad 23 Juni , 2007 Finns det i Umeå? Jag köper av glassbilen i alla fall:-D . Passionsfrukt och mango mmmmm. Citera
pokerpewe Postad 23 Juni , 2007 Rapport Postad 23 Juni , 2007 OT: jag känner mig som en bondlurk vars favoritglass är Nogger Finns inte mycket som slår när man kommer till chokladen inne i Noggern, Outstanding Citera
Recommended Posts