MaybePirog Postad 23 Juni , 2007 Rapport Postad 23 Juni , 2007 Hejsan. I onsdags så kom jag hem efter en vecka i turkiet med tre polare. Vi är 19 år och levde loppan, dvs stranden på dagen, fest på kvällen och väldigt lite sömn, medelsovtiden per natt var nog runt 3-3,5h. Väl hemma i Sverige så upptäcker jag ett märke vid njuren på ryggen, det ser lite ut som en blandning av ett blåmärke och ett födelsemärke. Det gör inte ont när jag trycker på det så jag utesluter blåmärke. Någon som har någon aning vad detta kan vara? Blir lite orolig faktiskt. Tack på förhand Robin Citera
MagnuX Postad 23 Juni , 2007 Rapport Postad 23 Juni , 2007 Hmm... detta är kanske inte rätt forum. Kan det vara lilla mörken? Citera
vincentblack Postad 23 Juni , 2007 Rapport Postad 23 Juni , 2007 Du har supit för hårt helt enkelt Citera
Cleburne Postad 23 Juni , 2007 Rapport Postad 23 Juni , 2007 Om du är orolig är det ju bara att knalla ned till lättakuten i morgon bitti. Här lär ju bara folk börja spekulera om att det är en aidsfläck... Citera
Appel Postad 23 Juni , 2007 Rapport Postad 23 Juni , 2007 Utan att ha ngr högre egna papper på medicinsk utbildning, men uppväxt med läkare i huset och grannar och hela fadderullan så låter det på mig som att det inte är ngn fara. Att du skulle ha supit så hårt att levern visar det genom huden låter helt förkastligt, även fast jag är övertygad om att både din lever och njurar har tagit en massa stryk Det är nog ett blåmärke ändå. Men glid iväg till husläkaren din för säkerhets skull om du är orolig. Citera
MaybePirog Postad 23 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 23 Juni , 2007 Du har supit för hårt helt enkelt Jag förstod också det att min kropp inte njutit lika mycket som jag den här veckan. Men jag undrar vad fan mitt märke är och ifall det är farligt. Bruka allvar nu grabbar, böjar faktiskt bli lite orolig! Citera
Appel Postad 23 Juni , 2007 Rapport Postad 23 Juni , 2007 Om du är orolig är det ju bara att knalla ned till lättakuten i morgon bitti. Här lär ju bara folk börja spekulera om att det är en aidsfläck... eller första stadiet av: 1. ebola 2. harpest 3. fågelinfluensa Citera
MaybePirog Postad 23 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 23 Juni , 2007 Haha ok jag ger väl upp tråden. Någon som något forum som lämpar sig bättre? Citera
Appel Postad 23 Juni , 2007 Rapport Postad 23 Juni , 2007 Haha ok jag ger väl upp tråden.Någon som något forum som lämpar sig bättre? snabb googlekoll: http://www.2000taletsvetenskap.nu/php/viewforum.php?f=11&sid=a08a2d4b24e30c8c96f5aed8888024fc Ingen aning om det kan vara ngt. Orkade inte leta mer än så sökord forum för sjukdomar Citera
Gummo Postad 23 Juni , 2007 Rapport Postad 23 Juni , 2007 Haha ok jag ger väl upp tråden.Någon som något forum som lämpar sig bättre? Jag har ett tips vart du kan vända dig med denna typ av frågor där du antagligen kan få bättre svar. Och jag tänkte att vi gör en liten tävling av detta, om du gissar rätt så kan du få en bok av mig: 1) Ett forum för bilvård. Tex http://www.thepolishman.nu/polishmanforum/ 2) Ett forum för trädgårdar. Tex http://www.odla.nu 3) Ring en vårdcentral/läkare Citera
MaybePirog Postad 23 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 23 Juni , 2007 Ja det får nog bli ett besök på sjukan imorgon. Hur är det sånt här funkar? Är det bara att droppa in eller eller måste man boka tid för sånt här? Vart är skolsyster när man behöver henne? Citera
Appel Postad 23 Juni , 2007 Rapport Postad 23 Juni , 2007 ... Söndag imorgon... Då får det bli kvartersakuten eller dyligt. Kolla i blåa sidorna av telefonkatalogen. Där har du bra info om vart du skall vända dig. Där finns även telefonnummer man kan ringa för att få råd. Citera
Coxxa Postad 23 Juni , 2007 Rapport Postad 23 Juni , 2007 Ring sjukvårdsupplysningen, kolla på Eniro efter nummer! Citera
Recommended Posts