DaPine87 Postad 25 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 Kul o se att det går bra Så länge man håller sig borta från evp verkar det funka hehe, aa är nog fan så Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
alund1 Postad 25 Juli , 2007 Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 Var lirar du då? Jag har kört på FT större delen av -07(prima innan d) och ska till på laddes nu, undrar om nån som vet hur mycket fler händer /h man hinner på micro´s klient Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 25 Juli , 2007 Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 15.36 är jag i Öjebjo fisk! Be there or be a fyrkant Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 25 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 15.36 är jag i Öjebjo fisk! Be there or be a fyrkant inte imorn väl? eller bangar du festivalen? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 25 Juli , 2007 Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 inte imorn väl? eller bangar du festivalen? Oj sorry På lördag menade jag såklart! Många bra band (faktiskt) som spelar på fredag så jag vill inte missa det. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fowran Postad 25 Juli , 2007 Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 Vad lirar du för stats nuförtiden? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 25 Juli , 2007 Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 Vad lirar du för stats nuförtiden?Han är en riktig NIIT!! Och spelar 12/5/3 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 25 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 Han är en riktig NIIT!! Och spelar 12/5/3 hehe na inte riktigt Ligger väl vid en 21/18/3.5 kanske. ------------------------------------------------ Tog NL400 skottet igen imorse och plussade ca 750$ Har tänkt lira vidare på NL400 tills jag etablerat mig eller tappat 2K$. Hoppas jag kan få en liten rush ibörjan nu Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 25 Juli , 2007 Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 hehe na inte riktigt Ligger väl vid en 21/18/3.5 kanske. ------------------------------------------------ Tog NL400 skottet igen imorse och plussade ca 750$ Har tänkt lira vidare på NL400 tills jag etablerat mig eller tappat 2K$. Hoppas jag kan få en liten rush ibörjan nu Låter nice . Vilken site lirar du på mest nu? Btw, deppat på hansa än? Jag hade tänkt göra det snart men måste cleara bonusen på carlos så man får lite extra banan % först. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NoiSoli* Postad 25 Juli , 2007 Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 riktigt stolt över dig gubben Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 26 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 Låter nice . Vilken site lirar du på mest nu? Btw, deppat på hansa än? Jag hade tänkt göra det snart men måste cleara bonusen på carlos så man får lite extra banan % först. Mest prima men endel ipoker Ska styra upp hansa snart tror jag riktigt stolt över dig gubben thx m8 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 26 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 Nästan bara NL400 lir idag så har spelat lite färre bord än jag brukar så bara 2K händer idag.. Spelet gick däremot bra och jag plussade helt okej Dag 7: 1932 händer 1052$ Totalt sen starten: 17 581 händer 4515$ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 26 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 Om en timme kommer punkrock, snaso och urmyrakeback, metadict kommer på lördag och benknackan kommer på söndag (?), kommer bli sikk skoj Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jessica Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 Till kga?!?!?? Får jag vara medddddd o leka ? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 26 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 Till kga?!?!?? Får jag vara medddddd o leka ? bara komma över Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jessica Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 Najs =) Hur länge stannar dom? Ikväll skall jag chilla men ringer imorgon så kanske jag får träffa dina mytomspunna pokerlegend-vänner Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 26 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 Najs =) Hur länge stannar dom? Ikväll skall jag chilla men ringer imorgon så kanske jag får träffa dina mytomspunna pokerlegend-vänner hehe, dem stannar en vecka typ, bara o ringa Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hampulito Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 Skönt att du kommit igång igen, gl. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 Om en timme kommer punkrock, snaso och urmyrakeback, metadict kommer på lördag och benknackan kommer på söndag (?), kommer bli sikk skoj Oj vad många. Hur ska alla tomtar på plats hemma hos dig? Äger du en tomteverkstad eller? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 27 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 Juli , 2007 Skönt att du kommit igång igen, gl. japps, thx Oj vad många. Hur ska alla tomtar på plats hemma hos dig? Äger du en tomteverkstad eller? hehe, bor ju hemma hos morsan och hon är bortrest så vi har 4 rok till vårt förfogande Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 27 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 Juli , 2007 Dag 8: 1903 händer 1112$ Totalt sen starten: 19 484 händer 5627$ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 27 Juli , 2007 Rapport Share Postad 27 Juli , 2007 japps, thx hehe, bor ju hemma hos morsan och hon är bortrest så vi har 4 rok till vårt förfogande Hehe ok, så alla ni sitter å grindar tillsammans? Mysigt EDIT: Snyggt resultat för idag, bara nl400 eller? Går det bra för dig där hittills? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 27 Juli , 2007 Rapport Share Postad 27 Juli , 2007 Men jag är äldst, så ni småglin kan maka på er när jag kommer upp så jag får the Master Bedroom. !"! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 27 Juli , 2007 Rapport Share Postad 27 Juli , 2007 Pine, kommer det inte bli lite läskigt när en sån gammal gubbe som Metaddict kommer på besök? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 27 Juli , 2007 Rapport Share Postad 27 Juli , 2007 Pine, kommer det inte bli lite läskigt när en sån gammal gubbe som Metaddict kommer på besök? Ban PLZ!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts