esej Postad 21 Juni , 2007 Rapport Postad 21 Juni , 2007 Enligt min polare är han bög, stämmer det? Din polare borde nog ha koll på det själv, annars finns det nog bättre sätt att ta reda på om han är bög än att du frågar ett random forum som inte ens känner din polare. just my 2 cents btw, om man tror att man är bög är man nog det - så jag antar att din polare är det Citera
jocke777 Postad 21 Juni , 2007 Rapport Postad 21 Juni , 2007 vet att ni alla vill ha daniel negranu Citera
SFN Postad 21 Juni , 2007 Rapport Postad 21 Juni , 2007 vet att ni alla vill ha daniel negranu Nja kroppen kan du få men hans pengar tar jag gärna. Citera
Applefish Postad 22 Juni , 2007 Rapport Postad 22 Juni , 2007 Förklarar ju alla som vill ha stake iaf. HAHAHAHA det roligaste jag hört. Citera
sorkenkk Postad 22 Juni , 2007 Rapport Postad 22 Juni , 2007 Förklarar ju alla som vill ha stake iaf. Jaha. Det är då man får pengar istället. Förklarar ju en del. Citera
int0x Postad 22 Juni , 2007 Rapport Postad 22 Juni , 2007 Varför har ingen nämnt Bob Stupak eller vad han heter, äckligare varelse får man leta efter Citera
Frenter Postad 22 Juni , 2007 Rapport Postad 22 Juni , 2007 Sam Farah är det som är bög och inget annat. Stick o brinn, honom säger man inget sådant om. Citera
sorkenkk Postad 22 Juni , 2007 Rapport Postad 22 Juni , 2007 Ehm, jag tror inte att tanken med den här tråden var att man skulle skriva vem man ANSER vara bög. Så det kan ni väl lägga ner nu? Citera
FraZin Postad 22 Juni , 2007 Rapport Postad 22 Juni , 2007 Stick o brinn, honom säger man inget sådant om. OJ, riktigt fruktansvärt att tro att ngn är bög, va? Citera
Franco_Baresi Postad 22 Juni , 2007 Rapport Postad 22 Juni , 2007 Varför har Cunningham en ful flickvän? Känns lite onödigt. Citera
Hjort Postad 22 Juni , 2007 Rapport Postad 22 Juni , 2007 Varför har Cunningham en ful flickvän? Känns lite onödigt.Hon har en vacker själ, och han är en fin kille som inte bryr sig om ytliga attribut. Antingen det, eller så har en han en milf-fetisch. Citera
Pfoskariot Postad 22 Juni , 2007 Rapport Postad 22 Juni , 2007 Varför har Cunningham en ful flickvän? Känns lite onödigt. Bild? Citera
sombrero Postad 22 Juni , 2007 Rapport Postad 22 Juni , 2007 Bild? Gå en sida bakåt... eller google... men jag varnar dig, det är på egen risk. Min frukost smakade inte lika bra efter som före Citera
dedu Postad 24 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 24 Juni , 2007 Din polare borde nog ha koll på det själv, annars finns det nog bättre sätt att ta reda på om han är bög än att du frågar ett random forum som inte ens känner din polare. just my 2 cents btw, om man tror att man är bög är man nog det - så jag antar att din polare är det haha (inte) Det jag fått fram är at han inte är homosexuell, Daniel Negranou alltså, inte min polare. Citera
esej Postad 24 Juni , 2007 Rapport Postad 24 Juni , 2007 Det jag fått fram är at han inte är homosexuell, Daniel Negranou alltså, inte min polare. Ok, hoppas ni löser det med er polare - för långa perioder av experimenterande och funderande kan vara jobbiga, fast ack så givande ibland. Citera
LuckyStar5.1 Postad 24 Juni , 2007 Rapport Postad 24 Juni , 2007 Varför har Cunningham en ful flickvän? Känns lite onödigt. ? Citera
Recommended Posts