pokerbrat Postad 21 Juni , 2007 Rapport Postad 21 Juni , 2007 Hej jag undrar vilken som är den bästa boken som finns om razz och seven card stud. MVH pokerbrat. Citera
Rutis Postad 21 Juni , 2007 Rapport Postad 21 Juni , 2007 Hej jag undrar vilken som är den bästa boken som finns om razz och seven card stud. MVH pokerbrat. De flesta (inkl mig själv) rekommenderar: För Razz: 'Sklansky on poker' som har ett gediget kapitel om Razz. För Stud: Seven-Card Stud for advanced player av Sklansky, Malmuth och Zee. Citera
JBlixt Postad 21 Juni , 2007 Rapport Postad 21 Juni , 2007 Faktum är att är det vanlig 7 card stud eller High low så hittar du riktigt bra texter i Super System I och II. Sklanskys bok 7 card stud för advanced players är väl också något att fundera kring, men den kan sätta griller i huvudet på en och försöka övertala en om att stjäla blinds. En rekomendationsrunda av några böcker på just 7 card stud; Några 7 card stud böcker Citera
Recommended Posts