Gå till innehåll

Svenska Spel nere?


Pey

Recommended Posts

Lol, jag brände 5 försök innan jag insåg att det nog var deras klient som låg nere.... Iofs inga problem - bara att beställa en ny kod via sms ifall man har ett mobilnummer reggat där. Har man inte ett mobilnummer reggat så skickas koden per post och då kan ni ju glömma helggrinden...

 

 

Brände 8 försök ;) Sen beställt ny kod och bränt den med verkar det som :)

 

får väl beställa ny:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 66
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

UPPDATERING 12:15

Nu har hemsidan lagt av totalt. Telefonsupporten är avstängd och ersatt med ett inspelat meddelande; "Viktigt meddelande från Svenska Spel. För tillfället går det ej att logga in på Svenska Spel.se eller pokerklienten. Vi håller på att felsöka och förhoppningsvis ska det vara uppe så snart som möjligt"

 

Typiskt. Jobbar hela helgen och sedan ska man ju vara "social" :shock: också enligt sambon men jag hade några timmar nu mellan 10 och 14 som jag tänkt ägna åt lite poker...

Shit...Får väl ladda in lite mer deg på Nordicbet och lira där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej hej. Undrar bara om Svenska Spels Poker är nere för andra än mig, eller om det är mitt internet som strular på ngt vis? Hittar ingen info på deras hemsida.

 

Tack

 

 

Japp det är nere för alla, Märkte det när jag skulle sätta in lite cash money till en kompis för övrigt tycker jag personligen att pokerstars e sidan som gäller sätt in lite pengar där och kör alltid fint att ha ett par extra klinter med pengar på om någon bygger om....8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Från TT:

 

Driftstopp hos Svenska spel

Vid halv elvatiden på lördagsförmiddagen, med bara timmar kvar till spelstopp, bröts kontakten mellan Svenska spel och spelbutikerna.

Två timmar senare var det fortfarande helt stopp i systemet i hela landet.

Även internetsajten hos Svenska spel är nedsläckt och går inte att använda.

-Tekniker håller på för fullt med att felsöka, men har ännu inte hittat felet, sade Andreas Jansson, informationschef på Svenska spel till Sveriges Radio Väst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Från TT:

 

Driftstopp hos Svenska spel

Vid halv elvatiden på lördagsförmiddagen, med bara timmar kvar till spelstopp, bröts kontakten mellan Svenska spel och spelbutikerna.

Två timmar senare var det fortfarande helt stopp i systemet i hela landet.

Även internetsajten hos Svenska spel är nedsläckt och går inte att använda.

-Tekniker håller på för fullt med att felsöka, men har ännu inte hittat felet, sade Andreas Jansson, informationschef på Svenska spel till Sveriges Radio Väst.

 

http://www.aftonbladet.se/spel/article1273488.ab

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...