Gå till innehåll

Snacktråd för PF.nu EPT satellit 19/6 kl. 21.00!


Bestpoker

Recommended Posts

Ööö... Jag måste ha missat något eller somnat utan att märka det.

Tycker att det har varit ok med action förutom de 2 första nivåerna.

 

EDIT: Första gången Gdaily har något vid showdown/all in så är han blir det byebye... typisk oklonk...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klonk!

 

Grattis till SFN med.

 

Tack för god kamp.

 

En till final att försöka vinna en plats från :)

 

En liten fundering för satelliten den 21'a (för dom som ska spela den), måste dom som skrivit sitt nick skriva det igen i en ny tråd, de fanns ju bara ticket till ett PF kval när man loggade in på bestpoker idag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klonk!

 

Grattis till SFN med.

 

Tack för god kamp.

 

En till final att försöka vinna en plats från :)

 

En liten fundering för satelliten den 21'a (för dom som ska spela den), måste dom som skrivit sitt nick skriva det igen i en ny tråd, de fanns ju bara ticket till ett PF kval när man loggade in på bestpoker idag.

 

Grattis ni båda!

 

Förvånadsvärt lågt deltagarantal, vi måste få ihop fler om vi ska kunna köra detta varannan månad minst.

 

Alla som fick ticket för denna satellit kommer också bli tilldelade tickets till satelliten på Torsdag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis ni båda!

 

Förvånadsvärt lågt deltagarantal, vi måste få ihop fler om vi ska kunna köra detta varannan månad minst.

 

Alla som fick ticket för denna satellit kommer också bli tilldelade tickets till satelliten på Torsdag.

 

 

Tack.

 

Ja det va väldans va få deltagare det va med tanke på hur många som skrivit sitt nick i den andra tråden. Dom kanske planerar att spela den 21 Juni och inte idag.

 

Jag fick svar på min fråga när jag logga in igen på bestpoker. Det låg en ny ticket där redan nu om man ville ha en :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...