Chillarn7 Postad 19 Juni , 2007 Rapport Postad 19 Juni , 2007 Tänkte sätta in $2k på FTP för att cleara deras bonus och ser att jag bara kan sätta in $600 om dagen med mitt VISA kort och en vecko limit på under $2000, detta innebär att om jag vill får in mina $2k skulle det ta över 1 vecka. Med neteller kunde man sätta in $1k om dagen så då skulle det bara ta 2 dagar men då måste jag gå från mitt bankkonto till Neteller och sedan till FTP. Neteller tar då ut en avgift på lite mer än 3% om jag sätter in med mitt VISA debit card vilket blir mer än 500 kr i kostnader bara för att få in pengar på FTP. Jag bad FTP att höja min 24h limit till $2k, har inte fått svar än. Tänker sedan ta ut dessa till Neteller när jag har clearat bonusen, för det funkar väl bra att sätta in med VISA och ta ut till Neteller? Hur hade ni gjort? Ska jag vänta och se om FTP höjer min limit eller är insättning med eteller bättre även om de tar hutlösa priser? Citera
FraXioN Postad 19 Juni , 2007 Rapport Postad 19 Juni , 2007 Jag bad FTP att höja min 24h limit till $2k, har inte fått svar än. Tänker sedan ta ut dessa till Neteller när jag har clearat bonusen, för det funkar väl bra att sätta in med VISA och ta ut till Neteller? Hur hade ni gjort? Ska jag vänta och se om FTP höjer min limit eller är insättning med eteller bättre även om de tar hutlösa priser? Ja det går att casha ut till Neteller, du måste dock ha gjort en insättning. Det är bara att göra minimuminsättningen och sen kan du casha ut till Neteller. FTP-supporten brukar vara väldigt snabba. Tex så mailade jag och bad dem höja max antal bord (från början är det 8) till 12 st. Tog ca 20 min så var det fixat. Citera
Chillarn7 Postad 19 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 19 Juni , 2007 kansk eska maila dem för att skynda på lite då? Jag angav att jag ville höja till $2k vid sidan för insättningar och har inte ens fått ett mail om ärendet än. Citera
Chillarn7 Postad 20 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 20 Juni , 2007 Gick inte så bra. Min förfrågan om att höja limiten avböjdes för att man var tvungen att ha spelat där i 90 dagar för att de skulle höja den. Citera
Brumpa Postad 20 Juni , 2007 Rapport Postad 20 Juni , 2007 Gick inte så bra. Min förfrågan om att höja limiten avböjdes för att man var tvungen att ha spelat där i 90 dagar för att de skulle höja den. Är man tvungen att spela cashgame eller räcker det att ha varit medlem i 90 dagar? du skulle ju kunna skjuta upp bonus-grindandet 3månader isånna fall.. Citera
Saint_Bjorn Postad 20 Juni , 2007 Rapport Postad 20 Juni , 2007 Men vad är problemet? Bonusen är ju cappad på $600. Du får ju inte 100% på 2K. Citera
Recommended Posts