All in Postad 19 Juni , 2007 Rapport Share Postad 19 Juni , 2007 zomg shipitholla... du har inte många rätt ne. antingen menar han inte allvar lr så är han störd i huvet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carl_nica Postad 19 Juni , 2007 Rapport Share Postad 19 Juni , 2007 Lol att det finns folk som foldar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verdi Postad 19 Juni , 2007 Rapport Share Postad 19 Juni , 2007 Dina bet tycker jag skriker ut pp eller AK eller AQ. Så vad har han? Ett set ibland, ett två par med ess i topp ibland och färgdrag väldigt ofta. Även högre pocket kan han ah. Ingen rolig syn men man måste nog göra den. Det är HU. Hans spel skriker ingenting. Vi måste syna här. I en aggro HU-match är 3-bet pre mer regel än undantag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nils_anders Postad 19 Juni , 2007 Rapport Share Postad 19 Juni , 2007 Känns ungefär lika standard som att folda AA preflop. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
strater Postad 19 Juni , 2007 Rapport Share Postad 19 Juni , 2007 Känns ungefär lika standard som att folda AA preflop. om en går all-in direkt för full rulle ska man alltid vika AA pre, för man vet att det blir split och ger bara bort rake annars Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mgps Postad 19 Juni , 2007 Rapport Share Postad 19 Juni , 2007 Utan histora mot Fi så måste det väl ändå vara solklar fold, lite beroende på exakt HUR aggresiv du varit under sessionen? Kan väl inte vara standard att syna AI med TPTK för över inköpet här? ehhhhh? HU kastar jag mig över synknappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts