azN- Postad 18 Juni , 2007 Rapport Postad 18 Juni , 2007 Som topic kanske avslöjar så skulle en lista på olika sajter med mobila klienter uppskattas, gärna med No Limit. Har testat pokerroom och SvS men ingen av dom fungerar på min mobil (står på sidorna att det ska fungera dock). Tack. Citera
azN- Postad 18 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 18 Juni , 2007 UltimateBet Är du säker? Trodde de bara hade Limit Hold'em Citera
benknackan Postad 18 Juni , 2007 Rapport Postad 18 Juni , 2007 Är du säker?Trodde de bara hade Limit Hold'em Testat och ja det är bara limit och bara 0.25/0.5 resp 0.5/1 Citera
jm_j Postad 18 Juni , 2007 Rapport Postad 18 Juni , 2007 Oj sorry my bad. Var 99% att det var så. Citera
savage28 Postad 19 Juni , 2007 Rapport Postad 19 Juni , 2007 Svs erbjuder väl inte mobilpoker, hittar iallafall ingen info på hemsidan Citera
azN- Postad 19 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 19 Juni , 2007 Svs erbjuder väl inte mobilpoker, hittar iallafall ingen info på hemsidan Kanske har tagit bort det, jag hade det på mobilen förrut iaf. Citera
lalube Postad 7 Juli , 2007 Rapport Postad 7 Juli , 2007 Hittade denna länk igår: http://www.aces-royal.com Någon som har provat den. Står att man får £20 bara genom att registrera sig. Verkar som dom bara tar VISA och Mastercard och det är ju lite minus. Hade varit bra om dom tog Neteller. Citera
azN- Postad 7 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 7 Juli , 2007 mobile.heypoker.com Härligt då det är där man spelar Citera
Studsturre Postad 7 Juli , 2007 Rapport Postad 7 Juli , 2007 Kanske har tagit bort det, jag hade det på mobilen förrut iaf. SvShar väl aldrig haft mobilpoker? Däremot kan man ju spela Stryktipset och skraplotter och sånt. Citera
Aeis Postad 7 Juli , 2007 Rapport Postad 7 Juli , 2007 Går det att spela SNGs så på Heypoker och Bestpoker? Citera
azN- Postad 8 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 8 Juli , 2007 SvShar väl aldrig haft mobilpoker? Däremot kan man ju spela Stryktipset och skraplotter och sånt. det hette Sveska spel poker vad jag har för miig iF MEN VAD VET JAG LIKSOMN Citera
Falcy Postad 8 Juli , 2007 Rapport Postad 8 Juli , 2007 Går det att spela SNGs så på Heypoker och Bestpoker? Nej, inte än iaf. Testat Heypoker. FL / NL alla inköp. Blev däremot besviken att jag var tvungen att ta frugans "gamle" 6280 för min nya N95 har inte support på Heypoker Mobile. N73 och N91 fungerade, troligen har väl N95 ett ännu nyare OS. Annars tycker jag det var riktigt bra faktiskt, så bra det nu kan bli i en telefon... Plussade dryga $30 på ett par minuter innan läggdags Citera
lalube Postad 10 Juli , 2007 Rapport Postad 10 Juli , 2007 Har precis skaffat en Nokia 6300. Till min besvikelse verkar det inte vara många pokersajter som har stöd för den. Hoppas det är för att den är för ny och att det kommer snart. Kanske någon mer som har Nokia 6300 som hittat nån sajt!? Citera
Recommended Posts