anegym Postad 18 Juni , 2007 Rapport Postad 18 Juni , 2007 NLT 50. 6 spelare. Jag sitter på 50 dollar, Fi1 på knappen täcker och Fi2 på BB har 35 dollar. PRF Alla foldar till knappen som raisar till 2. Han har raisat väldigt lätt först in på knappen. Därför väljer jag att 3-betta till 7 dollar med:Kc:. När BB synar och knappen foldar blir handen intressant och svårspelad. FLOPP Jag har ingen jättbra read på BB mer än att han har limpat mkt prf. Har faktiskt ingen aning vad han synar en 3 bet med prf i BB. Men möjliga händer är ju givetvis AK, JJ+. Kanse AQ, KQ och fler lägre pp. Han kan även ha sämre, fast det är inte så troligt. Helt klart är ju i alla fall att en stor del av hans range har mig slagen. AQ, och AA är väl egentligen de enda händer han kan betala av min triss med känns det som. Vad är min plan i den här situationen? BB har 28 kvar och potten är på 17. Att jag är ur position gör ju inte saken lättare direkt. Citera
Fudge Postad 18 Juni , 2007 Rapport Postad 18 Juni , 2007 Beta ut runt 14, har han inget kommer han inte betala, har han drag så får det inte bli gratis kort, har han dig slagen betalar du av lr drar ut.. Citera
Jerico Postad 18 Juni , 2007 Rapport Postad 18 Juni , 2007 stek-betta 11, instasyna push. Att försöka hitta nån gråtfold här är extremt dåligt spel. Citera
strater Postad 18 Juni , 2007 Rapport Postad 18 Juni , 2007 sitta å folda den på NL50 finns ju typ inte så bara beta på å gl! Citera
anegym Postad 18 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 18 Juni , 2007 Att han sitter på ett drag är väl i och för sig inte särskilt troligt med tanke på prf. Är det verkligen så dåligt att checksyna flopp, och turn? Och i fall han inte bettar desssa gator, själv betta river? Citera
sombrero Postad 19 Juni , 2007 Rapport Postad 19 Juni , 2007 Checka flop å betta spader turn, annars checka. Överlägset andra alternativ utan read Citera
Jerico Postad 19 Juni , 2007 Rapport Postad 19 Juni , 2007 Checka flop å betta spader turn, annars checka. Överlägset andra alternativ utan read Va? detta verkar uruselt. Citera
Recommended Posts