KäckRaise Postad 18 Juni , 2007 Rapport Share Postad 18 Juni , 2007 Mina kunskaper i fotboll är noll. Min dator lyckades spotta fram asian handikapp på en exchangebetsida. Det var mest handikapp på 0,5 eller 1,5 mål osv. Försöker de väga handikappet efter hur stor chans det ena resp. andra laget har.. och skapa en situation där utfallet blir ungefär 50-50? Fungerar det att spela den sida som ger typ något över 2,00? Men jag mummlar mest i nattmössan, någon som har bättre erfarenheter av detta spel och kan tillrättavisa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 1 Juli , 2007 Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 Hur funkar asian handicap? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 1 Juli , 2007 Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 Hur funkar asian handicap? Pyjamasklädd guling med knallpåk vs. A-6 Intruder. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 1 Juli , 2007 Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 Hur funkar asian handicap? http://www.google.se/search?hl=sv&q=asian+handicap&btnG=S%C3%B6k&meta=lr%3D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lasermaja Postad 1 Juli , 2007 Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 Denna sida rekomenderas http://www.alltomspel.info/publish/article_770.shtml Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 1 Juli , 2007 Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 Kolla Mauaus gamla asian handicap bettingdagbok, han är nötgrinder på bettingfronten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
juman Postad 5 Juli , 2007 Rapport Share Postad 5 Juli , 2007 Kolla Mauaus gamla asian handicap bettingdagbok, han är nötgrinder på bettingfronten. Finns den på det här forumet eller? Sökte runt lite men kunde inte hitta den... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 5 Juli , 2007 Rapport Share Postad 5 Juli , 2007 Finns den på det här forumet eller? Sökte runt lite men kunde inte hitta den... Jag bettar rätt ofta faktiskt, dock inte alltid super seriöst på sommarn iaf. På vintern följer jag la liga rätt hårt och bettar inte bara för det är kul. Nu på sommaren följer jag väl inte något speciellt men bettar oftast någon gång i veckan. Nu dessa två veckorna har jag följt Copa America hårt och spelar på det ikväll, slänger upp lite om det i dagboken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts