maskineri Postad 17 Juni , 2007 Rapport Postad 17 Juni , 2007 Hur fungerar eran support egentligen? Knappen "Livesupport" på hemsidan fungerar inte. När jag fyller i mina uppgifter och ska "Skicka" så stängs bara rutan ner. Testat med både Firefox/IE. Telefonsupporten, 020-numret, har jag nu suttit i telefon i en timma och de fortsätter att säga med den automatiska inspelningen att samtalet tas i följdordning osv... Igår fungerade inte ens telefonnumret för mig? Någon som kan konfirmera att livechatten inte fungerar? Citera
maskineri Postad 17 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 17 Juni , 2007 Formuläret via e-mail på er hemsida får endast innehålla 300 tecken!?!?! Citera
Infinitiv86 Postad 17 Juni , 2007 Rapport Postad 17 Juni , 2007 Samma problem här tyvärr =/. Satte in lite pengar som jag hade tänkt ha att betta med på den spanska fotbollen ikväll men tji får jag väl troligen...(Antar att sportingbet går under samma subforum?) (Förresten hur fixar man insättningen om man råkat skicka till SEK-kontot då man trodde att man hade ett sådant istället för usd som man visst hade? ) Citera
maskineri Postad 17 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 17 Juni , 2007 PMa Eric, Infitiv86, så får du säkert svar. Jag fick hjälp nyss i alla fall. Här blir det dock inget mer lir efter detta tyvärr. Det här var rent ut sagt katastrofalt dåligt. Citera
ParadiseEric Postad 17 Juni , 2007 Rapport Postad 17 Juni , 2007 Beklagar ni som inte fått kontakt under dagen. Tyvärr har vi haft telefonstrul och därför har inte samtal kopplats fram som de ska under dagen. Ni kan alltid maila oss på kundtjanst@sportingbet.com eller PM mig eller Oscar som finns här på forumet så ska vi hjälpa er så snabbt vi bara kan. Mvh ParadiseEric Citera
Recommended Posts