pokerbrat Postad 16 Juni , 2007 Rapport Share Postad 16 Juni , 2007 Två av världens bästa spelare såklart. Jag försökte ta reda på vem som egentligen är bäst och här är min motivering: Turneringsmeriter: Ivey:15 finalbord i WSOP, 5 bracelets. Som bäst en 10:e och en 20:e plats i main event. 7 finalbord i WPT ( 2:a,3:a,3:a,4:a,5:a,6:a,6:a) ett finalbord på EPT (Barcelona 2:a). 1:a i Monte Carlo Millions, 1:a NLHE Championship Turning Stone. Ca 7,000,000§ i turneringsvinster. Negreanu: 14 finalbord i WSOP, 3 bracelets. Som bäst 12:a i main event. 7 finalbord i WPT 2 titlar, (1:a,1:a,2:a,2:a,3:a,3:a,3:a). Vann en WSOP circut ring i Tunica,1:a Championship poker at plaza,WPT Player of the year S3,Cardplayer player of the year 2004, WSOP player of the year 2004. ca 10,000,000§ i turneringsvinster. (informationen hämtad av cardplayer,med reservation för ändringar) Cashgamemeriter: Ivey:Spelar nästan uteslutande the big game.Vunnit ett stort antal miljoner på cashgame.Say no more. Negreanu:Har inte spelat hösta spelen vad jag vet.Är nog bättre turneringsspelare. Dock extremt duktig i HSP, kanske rentav bäst trots alla beatsen. Nätet: Ivey: Har börjat jobba sig in mer och mer på senare år började ju annars live.Affischnamn för Full Tilt. Negreanu: Är betydligt bättre live. Spelar inte mycket på nätet. Affischnamn för PokerStars.Bloggar på Cardplayer. Spelet: Ivey: Underhållningsvärdet i cashgames är bra, även shorthanded. I stora Mtts typ WPT-finalen, WSOP mainevent är han dock väldigt tightaggressiv.Väldigt allround, bra i de flesta spelen. Är oftast tyst vid bordet Negreanu: Alltid strålande underhållningsvärde. Pratar mycket vid bordet. Har samma spelstil i de flesta turneringar. Älskar att se floppar. Hyfsat allround dock överlägset bättre i Holdem och Omaha än de andra spelen. Sammanfattning: Jag personligen gillar Negreanus spelstil bättre men man måste imponeras av Iveys talang. Ivey måste vinna en tung titel för att bli en av de bästa i pokerhistorien. Jag röstar på Negreanu. Vem röstar ni på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vetgirig Postad 16 Juni , 2007 Rapport Share Postad 16 Juni , 2007 DN är en av de vanliga deltagarna i Big Game. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 16 Juni , 2007 Rapport Share Postad 16 Juni , 2007 Ivey Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 16 Juni , 2007 Rapport Share Postad 16 Juni , 2007 Jag vill INTE bli nerstirrad av Ivey om jag bluffar :rol: *darrar* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeadLess- Postad 16 Juni , 2007 Rapport Share Postad 16 Juni , 2007 hahahahahahaha negreanu hahahahahahahaha och sen är det $ dom har tjänat hoppas jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 16 Juni , 2007 Rapport Share Postad 16 Juni , 2007 10 milojner paragrafer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheEmbassy Postad 16 Juni , 2007 Rapport Share Postad 16 Juni , 2007 Nämen, det var det sötaste. Som en liten skoluppgift med källor och allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pepe82 Postad 16 Juni , 2007 Rapport Share Postad 16 Juni , 2007 Den som har mest flytt med korten för dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FordPrefect Postad 17 Juni , 2007 Rapport Share Postad 17 Juni , 2007 Daniel spelar lika högt om inte högre CG än Phil Ivey, var du fått andra uppgifter ifrån kan man ju fråga sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
favve Postad 17 Juni , 2007 Rapport Share Postad 17 Juni , 2007 Två av världens bästa spelare såklart. lol börjar skratta redan där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
route66 Postad 17 Juni , 2007 Rapport Share Postad 17 Juni , 2007 lol börjar skratta redan där.. varför flabbar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
calculator2 Postad 17 Juni , 2007 Rapport Share Postad 17 Juni , 2007 Lite svårt att jämföra världens bästa allround pokerspelare med en duktig turneringsspelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts