morberg Postad 16 Juni , 2007 Rapport Share Postad 16 Juni , 2007 Hatar nog inte någon öht, men har lite svårt för svensken som tokgal i WSOP för några år sedan. Dålig stil. Glömt hans namn. Mats något, kanske? Känns som om det kvittar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dekutree Postad 16 Juni , 2007 Rapport Share Postad 16 Juni , 2007 Hatar nog inte någon öht, men har lite svårt för svensken som tokgal i WSOP för några år sedan. Dålig stil. Glömt hans namn. Mats något, kanske? Känns som om det kvittar. du menar han luffaren som luktade svett? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bafucin Postad 16 Juni , 2007 Rapport Share Postad 16 Juni , 2007 Jag hatar verkligen Ken Lennard Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 16 Juni , 2007 Rapport Share Postad 16 Juni , 2007 Krokodilen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
arsenalrulez Postad 16 Juni , 2007 Rapport Share Postad 16 Juni , 2007 Hatar nog inte någon öht, men har lite svårt för svensken som tokgal i WSOP för några år sedan. Dålig stil. Glömt hans namn. Mats något, kanske? Känns som om det kvittar. Mattias Andersson Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 16 Juni , 2007 Rapport Share Postad 16 Juni , 2007 Shawn Sheikhan, mår illa bara av att skriva namnet... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ryssen Postad 16 Juni , 2007 Rapport Share Postad 16 Juni , 2007 Hatar nog inte någon öht, men har lite svårt för svensken som tokgal i WSOP för några år sedan. Dålig stil. Glömt hans namn. Mats något, kanske? Känns som om det kvittar. Mats Andersson heter han, håller med, drygt som fan. Själv hatar jag också Ken Lenaard, när han snackar känns det som att han är guds gåva till världen. Visst ska man vara lite självsäker och kaxig, men känns som han skjuter i höjden med det. Han må va grym, men så jävla grym är han inte. Jag hatar nog alla sådana självgoda spelare förresten, de som tror de är bättre på alla sätt o vis. Typ ni Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ryssen Postad 16 Juni , 2007 Rapport Share Postad 16 Juni , 2007 Shawn Sheikhan, mår illa bara av att skriva namnet... word. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
favve Postad 16 Juni , 2007 Rapport Share Postad 16 Juni , 2007 Djens Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Itmon Postad 16 Juni , 2007 Rapport Share Postad 16 Juni , 2007 Själv hatar jag också Ken Lenaard, när han snackar känns det som att han är guds gåva till världen. Visst ska man vara lite självsäker och kaxig, men känns som han skjuter i höjden med det. Han må va grym, men så jävla grym är han inte. Bara att instämma.. Sjukt trött på killen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jayel Postad 16 Juni , 2007 Rapport Share Postad 16 Juni , 2007 Personligen tål jag absolut inte Nalle Hedlund, han må vara bra vissa stunder, men något gör att jag bara hoppas han gular. Kan bara hålla med. Har till&med försökt få av honom nån € på 24h, men han må juh som sagt vara bra hrmm vissa? stunder... //J Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HookaHey Postad 16 Juni , 2007 Rapport Share Postad 16 Juni , 2007 Varför lennard, förutom det uppenbara att han är rätt osympatisk.Tycker han är klockren som kommentator och spelare. Kanske för att han fuskar, ljuger, är dryg och suger? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lans Postad 16 Juni , 2007 Rapport Share Postad 16 Juni , 2007 Förutom nästan alla redan nämnda (minus Ola) så --> Dan Glimne. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 16 Juni , 2007 Rapport Share Postad 16 Juni , 2007 Glömde William Thorson som nån nämnde, tycker han verkar allt annat än ödmjuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 16 Juni , 2007 Rapport Share Postad 16 Juni , 2007 Djens Coolt, jag är en pokerprofil! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gazzaflush Postad 16 Juni , 2007 Rapport Share Postad 16 Juni , 2007 Sheikan är en som jag verkligen avskyr faktiskt. DÄR snackar vi noll sympati för andra människor och ett ego som gör att lennard liknar anders henrikssons ödmjukhet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 16 Juni , 2007 Rapport Share Postad 16 Juni , 2007 Listan kan göras lång men... 1. Ken Lennard (i särklass övert på listan) 2. Jamie Gold 3. Dan Glimne Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ripperkof Postad 17 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Juni , 2007 Franco Baresi!! Föressten... Pokerprofil var det ju... My bad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Comandini Postad 17 Juni , 2007 Rapport Share Postad 17 Juni , 2007 Mats "drygast i sverige" Iremark Får man hylla Djens här också? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungbohman Postad 17 Juni , 2007 Rapport Share Postad 17 Juni , 2007 Alla ogillar Jamie Gold för han hade tur i WSOP. Han var ingen idiot vid bordet iaf utan det är ren avundsjuka ni spyr ut. Däremot måste man hata Humberto Brenes, en jävla clown vid bordet. En sådan snubbe skulle man sänka efter att han man spelat mot han. Dryg, drygare, Humberto.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 17 Juni , 2007 Rapport Share Postad 17 Juni , 2007 Jag vill inte ta så stora ord som "hata" i min ovärdiga mun, men står inte ut med Chris Biggler och hans "Holy Cow"! Humberto är däremot en av de skönaste profilerna som finns:h: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sten666 Postad 17 Juni , 2007 Rapport Share Postad 17 Juni , 2007 Humberto Brenes Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ryssen Postad 17 Juni , 2007 Rapport Share Postad 17 Juni , 2007 Alla ogillar Jamie Gold för han hade tur i WSOP. Han var ingen idiot vid bordet iaf utan det är ren avundsjuka ni spyr ut. Däremot måste man hata Humberto Brenes, en jävla clown vid bordet. En sådan snubbe skulle man sänka efter att han man spelat mot han. Dryg, drygare, Humberto.. Nja, tror du har fel. Jämför t.ex. Joe Hachem, han är ju störtskön! Jamie Gold fick ju jämt nötterna och därför vann han WSOP, ej välförtjänt. Hata är väl starkt ord, men gillar honom inte. Sen läste jag nåt om att han hade lovat halva sin vinst till någon vän som han blåste, eller försökte blåsa. Detta kan ju iofs vara nån golddigger som kommer i efterhand med nåt fejk-kontrakt, vet ej detaljer. Sen humberto var lite lugnare förut, nu instämmer jag med alla andra, drygare än drygast. Om nån sett NBC National HU Champs från förra året, så i ett av avsnitten står Brad Booth och dissar honom, riktigt sevärt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 17 Juni , 2007 Rapport Share Postad 17 Juni , 2007 Orka bry sig om pokerprofiler. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 17 Juni , 2007 Rapport Share Postad 17 Juni , 2007 Phil Gordon verkar va en riktigt dryg typ.. ska alltid kommentera händer som spelas osv. Det är typ hans jobb Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts