Gå till innehåll

Ribajs på FTP


Saint_Bjorn

Recommended Posts

ja, då är det väl en liten fördel ja. För dom vinnande då, halvstora+ förlorarna tjänar nog på att spela för så lite som möjligt.

Tja, personligen gråter jag inte. Förstår bara inte poängen, förutom att skapa högre omsättning. Aldrig tidigare hört talas om rebuy innan första given ens är gedd.

 

Hoppas det är alkohol inblandat?

Om du menar mig så är svaret givet Ja. Stora doser. Jag räknar inte promille längre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta är ju typ standard på alla sidor? Är bara prima jag kan komma på som inte har så

I så fall ber jag om ursäkt att jag la "uppropet" i FTP-gruppen. Men FTP angår mig mest. Party hade inte så vill jag minnas.

 

Bara jag som tycker konceptet blir lite märkligt med en rebuy innan första given?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I så fall ber jag om ursäkt att jag la "uppropet" i FTP-gruppen. Men FTP angår mig mest. Party hade inte så vill jag minnas.

 

Bara jag som tycker konceptet blir lite märkligt med en rebuy innan första given?

 

 

Känns som standard att man kan rebuya vid startstack eller under... är ju bara löjligt när hela bordet limpar första handen bara för att få göra rebuy =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...