Gå till innehåll

ParadisePoker problemos


brainslicer

Recommended Posts

Senaste 3 dagarna har det strulat som attan med Paradise Poker för mig:

Bord försvinner/startar om, connection lost i lobbyn, klienten kan frysa med error i ssleay32.dll osv..

Provat ominstallera, ingen skillnad...kan funka bra i 60min eller nåt, ibland 1min, klienten försvinner innan man ens loggat in...

 

Testat andra klienter, även boss, bara Paradise Poker som strular.

 

Ingen annan som märkt nåt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma på bestpoker för mig (paradise är väl också med i ongame numera?). Blev bla så när jag settade KK idag, riktigt tiltande! snackade precis med supporten. Dom skulle höra av sig snart.

 

Hänt ett flertal gånger. Ibland är de bara 1 bord ibland flera. Tveksam till om hela klienten hängt sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma på bestpoker för mig (paradise är väl också med i ongame numera?). Blev bla så när jag settade KK idag, riktigt tiltande! snackade precis med supporten. Dom skulle höra av sig snart.

 

Hänt ett flertal gånger. Ibland är de bara 1 bord ibland flera. Tveksam till om hela klienten hängt sig.

Paradise => Boss

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma på bestpoker för mig (paradise är väl också med i ongame numera?). Blev bla så när jag settade KK idag, riktigt tiltande! snackade precis med supporten. Dom skulle höra av sig snart.

 

Hänt ett flertal gånger. Ibland är de bara 1 bord ibland flera. Tveksam till om hela klienten hängt sig.

 

Hände mig när jag träffade KK på K22 flop, eff. stackar vid flop kanske $500 var och han leder in med $150 (pot). Då kukar ongame ur. Messade supporten och fick typ $66 som plåster på såren för jag är var en trogen kund (läs: rakemaskin). Älskar när man tiltar lite och ongame är schyssta och kickar en från bordet direkt efter utsugningen, fan vad man sitter och myser med sitt mordiska hat då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Även jag har haft enorma problem.

Kan man på nått sätt kräva ersättning på pengar som gått förlorat när tex klienten har fryst?

 

Om du drabbats av detta hos oss på Paradise är du mycket välkommen att höra av dig på kundtjanst@sportingbet.com. Beskriv när det hände och vad som hände så utreder vi det. Kostade det dig pengar och felet låg på vår sida ska du så klart ersättas för det.

 

Mvh

ParadiseOscar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du drabbats av detta hos oss på Paradise är du mycket välkommen att höra av dig på kundtjanst@sportingbet.com. Beskriv när det hände och vad som hände så utreder vi det. Kostade det dig pengar och felet låg på vår sida ska du så klart ersättas för det.

 

Mvh

ParadiseOscar

 

Hmm mest OnGame strul som hamnade i ParadisePoker tråden...heh

Ska ändra första inlägget.

Nu tog jag mig friheten och ersatte ParadisePokers ssleay32.dll fil med motsvarande från SvS...funkade iaf 30min utan problem, får återkomma efter mer testande....

annars får jag väl prova nån annan version från http://www.openssl.org/

men det verkar som nåt skumt hände i senaste uppdateringen och inte ominstallation heller hjälper.

 

Klart det kostar pengar, men mest nerver och tid... :(

 

edit: samma strul med den andra ssleay32.dll filen(ca 30 min o krasch), inte attan vet jag vad som hänt sista dagarna, dock vet jag att jag inte är helt ensam om problemet

 

edit2: krashar det inte med windows error i poker.exe/ssleay32.dll, så blir det Error Code: USH10023 i klienten om det nu kan hjälpa precisera felet.

 

edit3: fredag och provade testa igen, heh... funkade ca 5 min o fel meddelande USH10024 denna gång, detta efter ominstallation igen.

 

 

EDIT4: 27juni, varit som ovan ända tills 3-4 senaste dagarna, själv har jag inte ändrat nåt utan testat lite från o till..senaste dagarna har jag inte upplevt varken crash/låsning.... vilket får mig att tro...överbelastad server?? Visst kan det har varit på min internetuppkoppling med, men borde ha märkt problem på iaf nåt annat då, allt annat fungerade som en klocka under tiden paradise strulade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...